K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli jos jotakuta naurattaa, niin hän ei voi käyttää nauru emojeita vaan hänen pitää kirjoittaa, et vitsi kun naurattaa. Joskus emojit on näppäriä käyttää mut ei ne korreloi sanavaraston kanssa millään tavoin.
Onhan ne tosi helppoja ja näppäriä käyttää. Mutta joissain tapauksissa kyllä niiden käytöllä vältetään oman mielipiteen tai tunteen täsmällisempi sanallinen ilmaisu. Eipä mulle tullut mieleen kun tuosta sanavarastosta kirjoitin, että joku voi luulla, etten tiedä, mitä emojit on. Käytän niitä kyllä itsekin.

Shippaus, usko horoskooppeihin ja täydellinen tietämättömyys talousasioista yhdistää tämän ketjun kirjoittajia.
Kuules. Mä kerron sulle, että treidasin johdannaisilla pörssissä puolen vuoden aikana 40 000e korona-ajan paniikissa (tosin menetin niistä n 35 000 kun mopo ryöstäytyi käsistä hulluuden huumassa, nykyisin pitäydyn tylsissä rahastoissa), uskon täysillä horoskooppeihin (siis täyteen analyysiin aurinko, kuu ja nousevine merkkeineen ja aspekteineen ja "paritan". Ketäkö? Sitä en paljasta. Olen muuten kauris.

Yhteistyössä