V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
jumissa
1.1
alareuna 5,8,5,7 Jerry Cottonin taskukirja, saat varmaan kun tuo alempi selviää
joh 8 tu pati
-näillä valmiiks
Jospa näillä valmiiksi![]()
Miekan synonyymi.Jumeja on paljon, mutta...
1.1 vasemmassa reunassa rajasana Ter.a 6, 1.2 puolella jatko 10 ja siihen jatko Val ja Tä.So. Miekka ja Va.Miekka ei käy niihin.
(Näiden lisäksi "pari" muutakin jumia, mut mä haluan tän eka selväks)
Miekan synonyymi.
1.1 puuttuu minulta
Kuvasta 6 ylempi, vastasanakin on. Lautapeli
Kul 15. Ötökkä Ehkä aukeaisi toista kautta 1.2 kuvasta 14, joka puuttuu myös. Mikä se pääsana myös on, yleissana
Enää 2 puuttuu
2.2 pääsanasta oikealle 12 Tällaista ratkotaan
Sen alla 4 alkuosa edellisestä
- yhdistyvät mm. kir ja aa
Ne ovat saman tekijän kirjoja.Voitko auttaa samassa ruudussa kau 8,5 ja kuk 7,5?
Multa puuttuis ruudusta
1.2. Ilo 9 löytyy wikisanakirjan yhdyssanoista ja siitä jatko 5
Kuu 3,3 ja siitä jatko 5,7,9 laulu ja sen tekijä/esittäjä. Pari vokaalia siihen alkuun…
No niin. Pääsin siitä Miekan synonyymistä yli, niin voin keskittyä muihin jumeihin...
1.2
Pääsanasta vasemmalle 8, vastassa Au. Olen yrittänyt Cadillacia ja Eldoradoa, mutta ne ei sovi. "johtotähti"
Oikeassa alakulmassa Nol, Apis, Väh.lask 6 1 2 3, mitä nuo on
Prins 18 apiksen biisi ja sen jatkot 8 (vastassa Val) 9 alkuosa biisistä(rajalla, vastassa 2.2 Azt)
2.2
Vähän kuvan yläpuolella Nuo 7, sen jatko 7+2+7 ja vielä sen jatko 7 (vastassa Hul) us-pääte
Kuvan alapuolella Ku.Ku 6+6 ja sen jatko 8+5, vastassa Kau. Vinkattu, et tuo Kau ja Ku.Ku on saman tekijän kirjoja, mutta mulla Kirjasampo löytää vain yhden Ku.Ku ja siinä on liikaa kirjaimia (eikä hällä oo kirjaa jossa nimessä Kau) Myöskään Wikipedia ei tunnista tuota Ku.Ku tekijää eikä Google tuo kuin tuon jonka löydän Kirjasammosta. Tarvisin vähän enemmän rautalankaa.
Joo, nää ei ollut kirjoja vaan vanhoja kotimaisia elokuvia. Vaikee nyt vinkata, mutta koitapa tällä: mikä kuk ei laula.
Ai sulla olikin jo Ku Ku. Mutta joo, se Ku Ku on vanha kotimainn elokuva, 6 6 näyttelijä siinä ja 8 5 saman näyttelijän toinen elokuvaNo niin. Pääsin siitä Miekan synonyymistä yli, niin voin keskittyä muihin jumeihin...
1.2
Pääsanasta vasemmalle 8, vastassa Au. Olen yrittänyt Cadillacia ja Eldoradoa, mutta ne ei sovi.
Oikeassa alakulmassa Nol, Apis, Väh.lask 6
Prins 18 ja sen jatkot 8 (vastassa Val) 9 (rajalla, vastassa 2.2 Azt)
2.2
Vähän kuvan yläpuolella Nuo 7, sen jatko 7+2+7 ja vielä sen jatko 7 (vastassa Hul)
Kuvan alapuolella Ku.Ku 6+6 ja sen jatko 8+5, vastassa Kau. Vinkattu, et tuo Kau ja Ku.Ku on saman tekijän kirjoja, mutta mulla Kirjasampo löytää vain yhden Ku.Ku ja siinä on liikaa kirjaimia (eikä hällä oo kirjaa jossa nimessä Kau) Myöskään Wikipedia ei tunnista tuota Ku.Ku tekijää eikä Google tuo kuin tuon jonka löydän Kirjasammosta. Tarvisin vähän enemmän rautalankaa.
1.1
pääkuvasta lounas 9 käsiase
1.2
tähdenlento oikea 11 13 elokuva
2.1
puu koilinen 10 leikkikalu
2.2
punainen alas 4 suonissa
Tämä on mainittu sekä abck:n wikissä sisältö sekä JC:n wikissäYhtä vaille:
2.1
Kuvasta vasemmalle 10 menee abck:hon