Tää foorumi on lähes ilman keskustelua. Katsokaa nytkin otsikoita ! Pelkkää potaskaa tarjolla:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja nyt koko palsta haluaa kuulla sinulta miten sen lentokentän vesiongelma ja sinun kovasti ihailemasi ja kaipaamasi peräsuolikaasut liittyvät toisiinsa?
Sinun pitää oppia sietämään palautetaa törkyviesteistäsi.
Minä ja moni muu selaa päivän uutisantia ja samalla seuraa tätä palstaa. Olen asioinut kyseisellä kentällä. Voi ihmisparat, jotka piipertävät jalat ristissä Gatwickin kentällä jatkoyhteyksiin.

Sinun pitää oppia tunnistamaan eri vierailijat toisistaan ettet aina hauku vääriä puita
En huomaa mitään eroa ilkeiden ja pirullisten kirjoittajien välillä. Jos pahaa oloaan ei pysty purkamaan muuten kuin harmaita maalittaen, kannattaa hakeutua Ylalaudalle ja vastaaville taistelupalstoille.
Ylen aamussa puhutaan hutheista. Samanlainen rähäkkä tällä palstalla. Joku bitch neuvoi minua oksentamaan bestseller-kirjaani, jossa käsitellään vaikeita aiheita mm. koulu- ja nettikiusaamista.

En huomaa mitään eroa ilkeiden ja pirullisten kirjoittajien välillä. Jos pahaa oloaan ei pysty purkamaan muuten kuin harmaita maalittaen, kannattaa hakeutua Ylalaudalle ja vastaaville taistelupalstoille.
Ylen aamussa puhutaan hutheista. Samanlainen rähäkkä tällä palstalla. Joku bitch neuvoi minua oksentamaan bestseller-kirjaani, jossa käsitellään vaikeita aiheita mm. koulu- ja nettikiusaamista.
Et koe itse olevasi ilkeä ja pirullinen kirjoittaja?

Mehän kaikki ”tiedetään” hänet taidoiltaan ja älyltään super-hyper -luokan kansankynttiläksi jolle taivaskaan ei koskaan ole rajana 🤣🤣🤣🤣
Jotain taikaa kirjoituksissani on, koska et malta nukkua ollenkaan vaan olet kellon ympäri liimautuneena mammapalstalle. Olet aloittanut uuden ketjun, jossa kerrot viime yön touhuistasi. Sinussa ja Omppu-sedässä on paljon yhteistä. Kukutte yöt mammapalstalla.

Yhteistyössä