K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on henkkoht ihan sama miten tässä on käyny mut kyl mä tuun niin nostaa tän kommentin uudestaan esiin sit jos ne bongataan taas jostain yhdessä
Kyllä he saattaa joskus olla samoissa Warnerin juhlissa, mutta ei kannata tätä paritusfantasiaa ylläpitää yhtään pidempään. Kärppy on vapaa mies ja toivottavasti saa nauttia siitä ja tehdä asioita joita haluaa. Tottakai toivon myös,että K löytää sen oikean joskus.

Emme voi tietää, kenen kanssa haluaisi olla, mutta on yksi, jonka kanssa on jo vuodesta 2023 hymyillyt onnellisemman miehen hymyä kuin yhdenkään toisen.
Mä muistan sen Kyprokselta Bn ottaman kuvan, jossa K hymyili niin pehmeän onnellisena hiukset hieman sekaisin. En oo sellaista ilmettä kyl nähnyt kenenkään muun ottamissa kuvissa. Olisivatko olleet aamupalalla?

Mä muistan sen Kyprokselta Bn ottaman kuvan, jossa K hymyili niin pehmeän onnellisena hiukset hieman sekaisin. En oo sellaista ilmettä kyl nähnyt kenenkään muun ottamissa kuvissa. Olisivatko olleet aamupalalla?
Minusta kaikista onnellisimman näköinen mitä olen nähnyt hänen olevan, oli kun hän esiintyi yhdessä Joostin ja Tommyn kanssa areenakeikalla.

Yhteistyössä