V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
He only has eyes for käärijä, kuten viisukilpakumppani 2023 sanoi.B:n kannattaisi kääntää sivua ja etsiä joku, jolla ei ole mitään tekemistä koko sen kuvion kanssa. Sloveniassa asuva tyttö – joku älykäs ja kaikkea muuta kuin pinnallinen.
Älä oikeesti jaksa. K on hymyillyt onnellisesti jo ainakin vuodesta 2021, joilloin näin hänet ekaa kertaa esiintymässä.Emme voi tietää, kenen kanssa haluaisi olla, mutta on yksi, jonka kanssa on jo vuodesta 2023 hymyillyt onnellisemman miehen hymyä kuin yhdenkään toisen.
Älä oikeesti jaksa. K on hymyillyt onnellisesti jo ainakin vuodesta 2021, joilloin näin hänet ekaa kertaa esiintymässä.
Älä oikeesti jaksa. K on hymyillyt onnellisesti jo ainakin vuodesta 2021, joilloin näin hänet ekaa kertaa esiintymässä.
Joopa jooEn kuuntele sitä sontaa muutoin, kuin Instan highlightseina tunkemat pätkät
Laita vaikka neljäs keltapallo, mutta toisilla saattaa olla parempaakin tekemistä. Siksioä kysyinkin mikä Selen.Joopa joo![]()
Mulle on henkkoht ihan sama miten tässä on käyny mut kyl mä tuun niin nostaa tän kommentin uudestaan esiin sit jos ne bongataan taas jostain yhdessäKyllä E on nyt historiaa. Katsotaan kuinka kauan K jaksaa sinkkuna aikaa viettää tällä kertaa.
Kyllä minustakik viisukeväänä ilmaantui ihan uusi säteilevä Käärijä. Voi tietty johtua läpilyönnistäkin, pitkään haaveiltu juttuEri mieltä, ainakin somejulkaisujen perusteella
Ja sulla sit on vertailukohtaa entiseen? Totta helvetissä säteili koska ura läksi vihdoin isosti nousuun.Kyllä minustakik viisukeväänä ilmaantui ihan uusi säteilevä Käärijä. Voi tietty johtua läpilyönnistäkin, pitkään haaveiltu juttu
Älä jaksa trollata, kun et selvästikään edes seuraa Kärtsää. Jos sun väite on totta, niin siinä tapauksessa Kärtsä on rakastunut KK:hon, koska hänen lähellään Kärtsä leiskuu isoa liekkiä. Teidän nukkeleikit ei kiinnosta mua, mut Kärtsää seuraavana asia olis sit noin.Eri mieltä, ainakin somejulkaisujen perusteella
Kärtsä säteili jo UMK aikoihin isosti ja matskusta päätellen hän oli poikkeuksellisen säteilevä jo lapsena.Ja sulla sit on vertailukohtaa entiseen? Totta helvetissä säteili koska ura läksi vihdoin isosti nousuun.
Kyllä he saattaa joskus olla samoissa Warnerin juhlissa, mutta ei kannata tätä paritusfantasiaa ylläpitää yhtään pidempään. Kärppy on vapaa mies ja toivottavasti saa nauttia siitä ja tehdä asioita joita haluaa. Tottakai toivon myös,että K löytää sen oikean joskus.Mulle on henkkoht ihan sama miten tässä on käyny mut kyl mä tuun niin nostaa tän kommentin uudestaan esiin sit jos ne bongataan taas jostain yhdessä
Mä muistan sen Kyprokselta Bn ottaman kuvan, jossa K hymyili niin pehmeän onnellisena hiukset hieman sekaisin. En oo sellaista ilmettä kyl nähnyt kenenkään muun ottamissa kuvissa. Olisivatko olleet aamupalalla?Emme voi tietää, kenen kanssa haluaisi olla, mutta on yksi, jonka kanssa on jo vuodesta 2023 hymyillyt onnellisemman miehen hymyä kuin yhdenkään toisen.
Ei ole.Onko E:tä bongattu mistään muilta festareilta kuin Ruissista? Jos ovat yhdessä niin luulisi että olisi jollain bf:n muullakin keikalla ollut.
Minusta kaikista onnellisimman näköinen mitä olen nähnyt hänen olevan, oli kun hän esiintyi yhdessä Joostin ja Tommyn kanssa areenakeikalla.Mä muistan sen Kyprokselta Bn ottaman kuvan, jossa K hymyili niin pehmeän onnellisena hiukset hieman sekaisin. En oo sellaista ilmettä kyl nähnyt kenenkään muun ottamissa kuvissa. Olisivatko olleet aamupalalla?
Oli tuhannen tuiterissa, eikä ollut aamupala todellakaan.Mä muistan sen Kyprokselta Bn ottaman kuvan, jossa K hymyili niin pehmeän onnellisena hiukset hieman sekaisin. En oo sellaista ilmettä kyl nähnyt kenenkään muun ottamissa kuvissa. Olisivatko olleet aamupalalla?
Sama hymy nähtiin nyt Bn ottamassa kuvassa Helsingissä missä oli se Cock kyltti taustallaMä muistan sen Kyprokselta Bn ottaman kuvan, jossa K hymyili niin pehmeän onnellisena hiukset hieman sekaisin. En oo sellaista ilmettä kyl nähnyt kenenkään muun ottamissa kuvissa. Olisivatko olleet aamupalalla?
Minusta taas loisti eniten Amerikan reissulla. Ikävä sitä K:ta, se oli mahtavaa aikaa.Minusta kaikista onnellisimman näköinen mitä olen nähnyt hänen olevan, oli kun hän esiintyi yhdessä Joostin ja Tommyn kanssa areenakeikalla.
Harhoja taas.Sama hymy nähtiin nyt Bn ottamassa kuvassa Helsingissä missä oli se Cock kyltti taustalla![]()
Eli 2023 K hymyili onnellisesti, koska NM:n kanssa suhde kukoisti ja tuolloin Cock kuvan aikaan taas E sai K:n loistamaan. Entä vuonna 2025, oliko silloin naista tai Amerikan reissun aikana, joilloin K säteili poikkeuksellisesti?Sama hymy nähtiin nyt Bn ottamassa kuvassa Helsingissä missä oli se Cock kyltti taustalla![]()
Yleensä K on onnellinen Joostin seurassa, mut onko tämä nyt joku mummojen kilpailu?Minusta kaikista onnellisimman näköinen mitä olen nähnyt hänen olevan, oli kun hän esiintyi yhdessä Joostin ja Tommyn kanssa areenakeikalla.