Kyllä nykyäänkin varttuneemmat herrasmiehet kiinnostavat nuoria naisia 🥰

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vinkkisi koskee erityisesti palstan pervosetiä.
Katsomassani brittisarjassa nuori vaimo muistutti miestään sopimuksesta. Häämatkalla he sopivat, että jos avioliitto alkaa ahdistaa, he antavat toisilleen vapauden erota. Mies väitti ettei koskaan ole luvannut moista asiaa. Naisparka jäi kitumaan kultaiseen häkkiin kuten minä aikoinaan. Myöhemmin perheterapeutti käytti elämästäni vastaavaa ilmaisua lintu kultaisessa häkissä.
Noille ohjelmakuvauksillesi pitäisi saada vastapainoa - eiväthän ne ketään kiinnosta eivätkä ole todiste muusta kuin käsikirjoittajan mielikuvituksesta. Voisiko @Rätti Väsynyt ystävällisesti kuvailla päivittäin muutaman videon, saisimme kuulla kuinka moneen sylinteriin mäntä työntyy.... :cool:

Vinkkisi koskee erityisesti palstan pervosetiä.
Katsomassani brittisarjassa nuori vaimo muistutti miestään sopimuksesta. Häämatkalla he sopivat, että jos avioliitto alkaa ahdistaa, he antavat toisilleen vapauden erota. Mies väitti ettei koskaan ole luvannut moista asiaa. Naisparka jäi kitumaan kultaiseen häkkiin kuten minä aikoinaan. Myöhemmin perheterapeutti käytti elämästäni vastaavaa ilmaisua lintu kultaisessa häkissä.
Kuulostaa harvinaisen pätevältä ja puolueettomalta perheterapeutilta.

En saanut viestistäsi ihan kiinni.

Vaatisi varmaan, että lueskelen tämän ketjun, että pääsen edes auttavasti kärrylle. Saatan joskus myöhemmin lukea, jos muistan 🤓

Noille ohjelmakuvauksillesi pitäisi saada vastapainoa - eiväthän ne ketään kiinnosta eivätkä ole todiste muusta kuin käsikirjoittajan mielikuvituksesta. Voisiko @Rätti Väsynyt ystävällisesti kuvailla päivittäin muutaman videon, saisimme kuulla kuinka moneen sylinteriin mäntä työntyy.... :cool:

Noille ohjelmakuvauksillesi pitäisi saada vastapainoa - eiväthän ne ketään kiinnosta eivätkä ole todiste muusta kuin käsikirjoittajan mielikuvituksesta.
on tosiaan hyvin säälittävää kuinka tuo kyseinen henkilö elää täysillä mitäänsanomattomien saippuasarjojen maailmassa ja tuntuu saavan niistä juonenkäänteistä paljon sisältöä oman köyhän elämänsä ratoksi.

En ole se henkilö, josta kirjoitatat mutta en edelleenkään ymmärrä, mitä SINÄ teet tällä palstalla. En muista sinun juuri perheasioista kirjoittaneen. Tämä palsta on sinun kiiltokuvakansiosi (joo, olen niin vanha, että keräsin kiiltokuvia ja liimasin vihkooon ja vaihdoin ystävien kanssa).

Lopuksi: sinustakin tulee ajan mittaa eläkeläinen, jos hyvin käy, siis jos elät sinne asti. Elämästä kun ei voi koskaan tietää.
Elämä on yllätyksiä täynnä, totta. Perheasioihin olen varsinkin aiemmin kyllä ottanut kantaa. TV-sarjan juonenkäänteet tai muiden palstalaisten solvaaminen eivät ole perheasioita, sen sijaan esim. seksi parisuhteessa on.

Elämä on yllätyksiä täynnä, totta. Perheasioihin olen varsinkin aiemmin kyllä ottanut kantaa. TV-sarjan juonenkäänteet tai muiden palstalaisten solvaaminen eivät ole perheasioita, sen sijaan esim. seksi parisuhteessa on.

Eipä muistu mieleen sellaisia kannanottojasi.

Ei minuakaan kiinnosta tv-sarjojen juoneenkäänteistä kirjoittaa ja toden totta, solvaaminen on ikävää, ja sinähän sitä myös harrastat.

Ilman muuta seksi parisuhteessa on perheasia tai sen suhteen asia, mutta useimmiten sinun kontribuutiosi on laitella niitä naisten kuvia tänne jatkuvasti. Ne eivät mielestäni ole perheasioita. Tai ehkä teillä on.

Olimme viikonloppuna telttailemassa Kalajoella rakkaan vaimon kanssa. Löysimme hyvän paikan teltalle leirintäalueen kioskin vierestä ja teltan laitettuamme lähdin hakemaan jäätelöt kioskista. Siellä oli myyjänä nuori nainen joka minut nähdessään sanoi "teillä on jo teltta pystyssä"? Koska rakas vaimoni oli mukana en viitsinyt heittäytyä flirtin pyörteisiin vaan vastasin korrektisti "ihan lepotilassa on mutta sattuu olemaan reilun puoleinen". Myyjä punastui mutta myi kuitenkin jäätelöt.

M67
👴🏻🍆💦👱🏻‍♀️

Eipä muistu mieleen sellaisia kannanottojasi.

Ei minuakaan kiinnosta tv-sarjojen juoneenkäänteistä kirjoittaa ja toden totta, solvaaminen on ikävää, ja sinähän sitä myös harrastat.

Ilman muuta seksi parisuhteessa on perheasia tai sen suhteen asia, mutta useimmiten sinun kontribuutiosi on laitella niitä naisten kuvia tänne jatkuvasti. Ne eivät mielestäni ole perheasioita. Tai ehkä teillä on.
Syytön minä olen huonoon muistiisi. Muistit kai kuitenkin sen, että olin aiemmin @m1es?

on tosiaan hyvin säälittävää kuinka tuo kyseinen henkilö elää täysillä mitäänsanomattomien saippuasarjojen maailmassa ja tuntuu saavan niistä juonenkäänteistä paljon sisältöä oman köyhän elämänsä ratoksi.
Kyseessä ei ole saippuasarja vaan BBC:n uudelleenfilmatisointi kirjaklassikosta. Harva tällä palstalla harrastaa korkeakulttuuria. Saippuasarjoja katsotaan ikään ja säätyyn katsomatta. Ne ovat hyvä keino kielitaidon ylläpitoon.
Vauva av:lla on vuosia jatkunut hauska ketju saippuasarjastani.
Tällä palstalla se ei onnistuisi muutaman mäntin kirjoittajan takia. Unohtakaa ällö persulehti SU ja katsokaa saippuasarjoja niin elämänne on paljon rattoisampaa.

Kyseessä ei ole saippuasarja vaan BBC:n uudelleenfilmatisointi kirjaklassikosta. Harva tällä palstalla harrastaa korkeakulttuuria. Saippuasarjoja katsotaan ikään ja säätyyn katsomatta. Ne ovat hyvä keino kielitaidon ylläpitoon.
Vauva av:lla on vuosia jatkunut hauska ketju saippuasarjastani.
Tällä palstalla se ei onnistuisi muutaman mäntin kirjoittajan takia. Unohtakaa ällö persulehti SU ja katsokaa saippuasarjoja niin elämänne on paljon rattoisampaa.

Tämä on tavan tosi ja on voitu huomata, moni ei edes lue linkittämiään artikkeleita, korkeintaan otsikon, joten siitä voi päätellä, etteivät kyseiset henkilöt lue ylipäätään.

Yhteistyössä