V
vierailija
Vieras
Ei minuakaan. Oudon lapsellista hupia.Mua ei innosta yhtään nuo Kärtsän pukemiset korsetteihin ja puuttuu vielä joku vauvamaha jee jee
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei minuakaan. Oudon lapsellista hupia.Mua ei innosta yhtään nuo Kärtsän pukemiset korsetteihin ja puuttuu vielä joku vauvamaha jee jee
Jepjep. Niihän mä oon koko ajan sanonut. Ja mammat paniikissa maalaili sukukokousta.Siellähän se mökillä kaksin mimmin kanssa![]()
Troll alertJepjep. Niihän mä oon koko ajan sanonut. Ja mammat paniikissa maalaili sukukokousta.
Jepjep. Niihän mä oon koko ajan sanonut. Ja mammat paniikissa maalaili sukukokousta.
Juujuu. Pitäskö sun tehdä itelles nyt vaikka jauhelihamakaronimättöä? Masu täynnä on mukavampi olo.Paniikkimummo![]()
Jepjep. Niihän mä oon koko ajan sanonut. Ja mammat paniikissa maalaili sukukokousta.
Lähdetäänkö Marketta pelaamaan bingoa? T. SeppoMua ei innosta yhtään nuo Kärtsän pukemiset korsetteihin ja puuttuu vielä joku vauvamaha jee jee
KK näyttää aina olevan kovin täpinöissään K:n esiintymisesta! Ennakoi salamannopeasti jopa liikkeet lavalla, kiehtovaa seurattavaa! Ihan kuin kaksikko.No tää selitys kaipais videokuvitusta![]()
Hyvä peli idea, lähetetäänkö Roviolle se? Angry birds-mummot kilpailee siitä, että kenen reaktiosormi on nopein? Pelin nimi on Loukkaat Bojania, pölökustaa.Sellanen haaste et vois tykitellä kaikki mielikuvat ilmoille ja ottaa aikaa Marketan reaktiosormen nopeudesta. Tää on vaan idea emt
Eniten mua naurattaa just tämä, että sinne se menee serkkukokoukseen![]()
Kivasti KK vaistomaisesti peilaa Kn eleitä kuvatessaan, elää täysillä mukana samaa hetkeä. Vahva connection heillä![]()
Hyvä peli idea, lähetetäänkö Roviolle se? Angry birds-mummot kilpailee siitä, että kenen reaktiosormi on nopein? Pelin nimi on Loukkaat Bojania, pölökustaa.
Paniikkihuutelija-mummo sielläPaniikkimummo![]()
Mun mummoni muni mun mammaniKaikki on täällä joko mummoja tai mammoja. Ei vauvapalstalla lapsettomia ole. Ja se kyllä vähän hirvittää juttujen taso huomioiden![]()
Miltä näyttää Angry birds-mummo?Hyvä peli idea, lähetetäänkö Roviolle se? Angry birds-mummot kilpailee siitä, että kenen reaktiosormi on nopein? Pelin nimi on Loukkaat Bojania, pölökustaa.
Pikkulasten ruokaa.Mä lähden syömään spaghettia ja jauhelihakastiketta.
Pikkulasten ruokaa.
Hahaha aika hiljanen kokoontuminen olisiNo se on haastiksessa itse sanonut, että joka kesä pyritään kokoontumaan sinne suvun mökille. Nivalaan tai missä onkin. Turhaan nyt maalailet jotain raflaavaa. Voi olla, että juuri tämä reissu on se, tai sitten ei ole
No onhan siellä se kuvaaja...Hahaha aika hiljanen kokoontuminen olisiKaikki muut niin kiireisiäkö, että Jerppa yksin sukukokoontumisessa
Keksi jotain uskottavampaa edes.