Kiitos kivasta rellusta =)
Ei auennut aamuaivoillakaan yksi kohta, 1.1 vasen yläkulma lai 5 - 15 - sko
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siinä viiva ylös La-uu puuttuu yhtyeeseen, jolla nuo kappaleetKiitos kivasta rellusta =)
Löytyi sentäänYksi vielä puuttuu 1.1
Z. C. 8
Olisiko jollain näitä:1.1
mao ylös 11 asema
panama alas 2 5 6 satu
1.2
nauru lounas 6 9
pääsana alas 13 12
Norjalaisen kirjailijan teoksiaOlisiko jollain näitä:
1.2
ve - 5+7 - lu
ve 12
Tattis tämä valmistuiOlisiko jollain näitä:
1.2
ve - 5+7 - lu
ve 12
1.2
pääsanasta oikealle 13 kirjoita googleen vihjesana+urheilu jatko 11
aik 8 elo mikä se elo on?
Hoksasinkin heti pari... Laitoin tuohon apuja, jos vaikka joku muukin jumittelee... (Eli vain nuo 1.2 Mar 13 ja Val 11 enää hukassa)Tämäkin vielä kesken pahasti.
1.1
Vasemmassa laidassa Pers alas 5+11 ja sen jatko 3+6, vastassa Ku Per on novelli ja 5+11 sen suomalainen kirjoittaja. 3+6 samalta tekijältä
Skot 10 (ei jatkoja) Kansallissoitin (väitän testanneeni tämänkin jo aiemmin...)
1.2
Mar oikealle 13 (ei jatkoja)
Val vasemmalle alaviistoon 11 (ei jatkoja -intuitio sanoo, että tähän väliin tulee joku sana joka liittyy tuohon ylempään kysymääni)
Pääsanasta alas 13+12. Mulla on se kyseenalainen urheilulaji, joka tähän yhdistyy, mut mä en nyt hoksaa et mitä tähän pitäisi laittaa. Tämä selvisi toista kautta. Kyseessä on elokuva. Postia pappi Jakobille saattaa auttaa jäljille.
(Pari muutakin jumia on, mut mä pohdin niitä vielä. Tässä kun -perinteisesti- kysymyksiä kirjoittaessani mulla aukes pari jumia...)