V
vierailija
Vieras
Mä haluun SUN videotaiteelle oman a-studio-faniketjun.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä haluun SUN videotaiteelle oman a-studio-faniketjun.![]()
Tai nytkun googlasin niin eihän toi leposyke 54 suoraan kerrokkaan siitä et ei ois häiriötä, rajana pidetään kai 60, mutta jos kerta syön viisi kertaa päivässä niin tuskin, minun on vaan vahdittava näitä ku oon lihoavaa sorttia. Nykyään siis.Onhan tossa muitakin kirjoittajia ja näitä pidempiä juttuja ei ole läheskään joka päivä että.
Voisitte viedä muualle kyllä, kiitos.Mä haluun SUN videotaiteelle oman a-studio-faniketjun.
Nämä on kyllä upeita. Tänne sopii!Mä haluun SUN videotaiteelle oman a-studio-faniketjun.
Ihanaa!KK saa K:ssa esiin jotakin ainutlaatuista.![]()
Miettikää mikä varasto materiaalia on jo olemassa, mitä ei olla nähty!KK saa K:ssa esiin jotakin ainutlaatuista.![]()
Mä haluun SUN videotaiteelle oman a-studio-faniketjun.
Miettikää mikä varasto materiaalia on jo olemassa, mitä ei olla nähty!
Eikai siitä ole mitään lisää kerrottavaa, muutakuin et anorektikoilla se voi laskea jopa 40 tai alle lukemiin.Haluan kuulla lisää leposykkeestä![]()
Tuskin on matkannut mukana pitkiä aikoja ympäri maailmaa pelkästään innoituksen hakemisen takia.Musta tuntuu, että sitä materiaalia ei koskaan tulla näkemäänkään. Ehkä se on tarkoitettu vain innoittamiseksi luovaan työhön/muusajuttuja.![]()
Musta tuntuu, että sitä materiaalia ei koskaan tulla näkemäänkään. Ehkä se on tarkoitettu vain innoittamiseksi luovaan työhön/muusajuttuja.![]()
No onpa tosi eroottista, hohhoijaa, mielikuvitusrikkaalle ehkä.
Eikai siitä ole mitään lisää kerrottavaa, muutakuin et anorektikoilla se voi laskea jopa 40 tai alle lukemiin.
Tuskin on matkannut mukana pitkiä aikoja ympäri maailmaa pelkästään innoituksen hakemisen takia.
Niinkuin ei kellään ammattilaisella.Siinä ohessa, siinä ohessa. Mä veikkaan että lopulliseen *teokseen* tai mikä se sitten onkin, ei välttämättä päädy jokainen 360 asteen otos K:n twerkkaavista hipseistä.
Meillä on nyt tässä kaksi eri mielipidettä.
![]()
K:n leposyke, kun KK ottaa katsekontaktin häneen?Haluan kuulla lisää leposykkeestä![]()
Ollapa kärpäsenä katossa näiden materiaalien leikkausvaiheessa.Siinä ohessa, siinä ohessa. Mä veikkaan että lopulliseen *teokseen* tai mikä se sitten onkin, ei välttämättä päädy jokainen 360 asteen otos K:n twerkkaavista hipseistä.
Oletteko miettineet, et minkä takia aina jompikumpi K pitää arskoja, kun he ovat yhdessä?
En ole perehtynyt asiaan, kunnen niin painava ole kai ikinä ollut, mutta tuolla normaalipainon ylärajoilla kyllä, tosin jos vanha vaaka oli rikki niin saattoi jopa mennäkin kilon pari yli. Samat vaatteet mahtui silloinkin niin tää oli sikäli salakavala juttu, ton jälkeen ennoo ollut punnitsematta.Oon lukenu, että ylimääräinen rasvakudos kasvattaa leposykettä ja verenpainetta siksi, että *läski* sisältää runsaasti hiussuonistoa ja veren on jaksettava pumppautua läskin läpi.