V
vierailija
Vieras
Loukkaat Markkua.Työnnä ne hahmot pehvaasi vaikka.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Loukkaat Markkua.Työnnä ne hahmot pehvaasi vaikka.
Ei mahdu kun mulla on siellä jo Bojanin muumipaita.Työnnä ne hahmot pehvaasi vaikka.
Eli mummoriita poikki, se on ruskea.Ei mahdu kun mulla on siellä jo Bojanin muumipaita.
Housuissasi on ruskeaa.Eli mummoriita poikki, se on ruskea.
Annoinko B:lle samanlaisen, kulki pitkin Mikkeliä sama teksti selässä.Mun paidassa lukee: En ole gynekologi, mutta voin vilkaista. T. Seppo
Niin on. Vaaleanpunainen paita, jossa teksti selässä vaalean keltaisella. Shortsit ovat sinivalkoiset (B: I know it when I see it Real strategy.), jotka B. osti Napolista. Hyvä Bojan!Muumi paita pitkästä aikaa päällä B:llä![]()
Pääsikö ruikulit?Housuissasi on ruskeaa.
Mä katoin et Markun muna.Ei niin, koska selässä lukee Markun oma.
Täytyykin teettää sellainen paita B:lleMä katoin et Markun muna.
Et varmaan ole värisokea, mutta kinaaminen on sinun juttusi. Tuo "eihän" + verbi lauseen alussa on sinun hauska tavaramerkkisi. Hyvin tunnistettavissa jo pitkältä ajalta.Eihän kantanut. Tuskin oon värisokea kummiskaan.
Ai keitä muka?Miksi B seuraa Instagramissa tyttöjä, jotka eivät ole hänen tyyppiään?![]()
Täytyykin teettää sellainen paita B:lle![]()
On tässä joku muukin samanmielinen että, ja hyvin harvoin ees kinaan ainakaan minä.Et varmaan ole värisokea, mutta kinaaminen on sinun juttusi. Tuo "eihän" + verbi lauseen alussa on sinun hauska tavaramerkkisi. Hyvin tunnistettavissa jo pitkältä ajalta.
Miten Tarja Halonen ei ole hänen tyyppiään?Miksi B seuraa Instagramissa tyttöjä, jotka eivät ole hänen tyyppiään?![]()
Et muuten ollut. Paita oli vaaleanpunainen.Minäkin olin eturivissä ja paita oli siellä valkoinen.
Ei oo totta.Siellä B todellakin hengaa KK:n kanssa.
Keltainen paita ja pinkki muna.Olisiko Markun muna paita keltaisena vai pinkkinä parempi?
Keltainen paita ja pinkki muna.
Viittaan siihen uusimpaan tyttöön, jota hän on alkanut seurata: kroatialaiseen malliin.Miten Tarja Halonen ei ole hänen tyyppiään?
Pienoismalli edes?Ajattelin ihan tekstinä laittaa. Itse muna ei mahtuisi.