V
vierailija
Vieras
Ahdistaako noin paljon kun oot ostanut valkoisen paidan, kun luulit et Blläkin on?Minäkin olin eturivissä ja paita oli siellä valkoinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ahdistaako noin paljon kun oot ostanut valkoisen paidan, kun luulit et Blläkin on?Minäkin olin eturivissä ja paita oli siellä valkoinen.
No minä oon ainakin nähnyt sellaisen kassikuvan missä B nauraa. Ja muumipaita (valk.) on päällä.Vedä jo vttu päähän tämä on ainoa kansikuva.
Minäkin olin eturivissä ja paita oli siellä valkoinen.
En ostaisi ikimaailmassa tuollaista paitaa.Ahdistaako noin paljon kun oot ostanut valkoisen paidan, kun luulit et Blläkin on?
Minä oisin voinut, mutku se ostettiin heti loppuun valkoinen väri.En ostaisi ikimaailmassa tuollaista paitaa.
Ja tossa piti kuulemma ottaa pientä kokoa, iso luokitus.Minä oisin voinut, mutku se ostettiin heti loppuun valkoinen väri.
Ei myydä, enkä ole.Trollihan toi on selvästi, mut Dance paitaa myydään vain pinkkinä
Älä lankea trolliin
Bn muumipaidan välissä on jatkuvasti törkyä (tissit)Olispa ollu hyvä tilaisuus piilottaa mitä tahansa törkyä muumipaitabiiffin väliin. En osannut ajoissa niin sanotusti tarttua hetkeen.
Kaks mummoa tappelemassa paidan väristä keskellä yötä, parastaApua mitä porukkaa![]()
Ja siis muumikaupassa mistä B paidan osti ei ilm. löydy enää ees pinkkinä, ja siellä sitä oli tosiaan kahdessa värissä. Tuskin pystyt todistaan et oisin väärässäkään.Ei myydä, enkä ole.
Bojanin paita on kylläkin sininen, talipäät.Näköjään olet![]()
Screenshot 20260730 234315 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260730 234315 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
Sininen se on kuvassa.Kassia kantoi pinkki paita päällä.
Niin, itekin mietin miten tää nyt on todiste valkoisen paidan olemassaolemattomuudesta.Bojanin paita on kylläkin sininen, talipäät.
Ei niin, koska selässä lukee Markun oma.Ja stooreissa nyt ei ainakaan ole mikään muumipaita.
Jos ei näy, niin asiaa ei silloin ole. Todisteet kehiin, pöntelö.Niin, itekin mietin miten tää nyt on todiste valkoisen paidan olemassaolemattomuudesta.
Työnnä ne hahmot pehvaasi vaikka.Ei niin, koska selässä lukee Markun oma.
Eihän ole, ruskea.Sininen se on kuvassa.
Löytyykö sulta jo Muumi sieltä?Työnnä ne hahmot pehvaasi vaikka.
Tule tänne, niin vedän. Aion haistella sitä myös.Vedä jo vttu päähän tämä on ainoa kansikuva.
Ei niin, koska selässä lukee Markun oma.