V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei millään pahalla, mutta onko sulla kaikki hyvin? Ts. Mikä on sun mielenterveyden laita?
Sivusta
Lisään vielä, että en tarkottanut tässä kohtaa eläimiä, vaikka tämä tuli sen kysymyksen jälkeen. Lähinnä muita lähteitä.Kun kantaa jatkuvasti ties mitä juttuja mielessään, ei riitä aika ja voimavarat kohdata kaikkea kunniallisesti ja ne dopamiinin lähteet voivat olla se pelastusrengas, vaikka ne yleensä pahoiksi mielletäänkin.
Tää ei ollut nn muuten.Täällä palstalla se on tosi helppo palauttaa. Painu helv**Iin, jos et muka pysty laittamaan viestiä irl.
Ihminen yrittää korjata oloaan niillä työkaluilla joita siinä hetkessä on. Se on ymmärrettävää. Pitää vaan sitten tiedostaa onko kyseessä pitkän vai lyhyen tähtäimen strategia ja olla jäämättä jumiin niihin jotka ei pidemmän päälle toimi.Lisään vielä, että en tarkottanut tässä kohtaa eläimiä, vaikka tämä tuli sen kysymyksen jälkeen. Lähinnä muita lähteitä.
Ylikuormitusta? Tarvisit lepoa.Tällä hetkellä mun aivot ei ainakaan toimi. Huomaan, että luen ja ilmaisen itseäni vähän huonosti myös, jolloin voi tulla erilaisia tulkintoja.
Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että mikään "suuntaus" ei toimi pidemmän päälle kun olen kokenut ja tarkastellut asioiden puolia syvemmin. Kaikessa on ongelmia.Ihminen yrittää korjata oloaan niillä työkaluilla joita siinä hetkessä on. Se on ymmärrettävää. Pitää vaan sitten tiedostaa onko kyseessä pitkän vai lyhyen tähtäimen strategia ja olla jäämättä jumiin niihin jotka ei pidemmän päälle toimi.
Tai jotain muuta... Mutta en voi puhua mun asioita täällä.Ylikuormitusta? Tarvisit lepoa.
Kyky tunnistaa tuollaiset asiat on merkittävää. Pidät vaan kiinni halusta löytää oikea ratkaisu niin löydät sen mikä toimii.Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että mikään "suuntaus" ei toimi pidemmän päälle kun olen kokenut ja tarkastellut asioiden puolia syvemmin. Kaikessa on ongelmia.