V
vierailija
Vieras
Jaa vierailijalta?Tarkempia tietoja saa yksityisesti.
No laita tähän yksärivastaus niin nähhään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaa vierailijalta?Tarkempia tietoja saa yksityisesti.
Hän saa halutessaan. Tähän asti ei ole halunnut.Jaa vierailijalta?
No laita tähän yksärivastaus niin nähhään![]()
Ei ole minun nimeni, lainassa vain. Hyvää yötä.Kun näen L-kirjaimen, ajattelen sinua. Leidi, isolla L:llä tietysti.Muut kirjaimet saavat jäädä tänään varjoon.Öitä.
Mutta kun harmaat ei voi lähettää toisilleen.Hän saa halutessaan. Tähän asti ei ole halunnut.
Voin aamulla laittaa, jos lupaat tehdä sit omasi ja vastata sillä.Mutta kun harmaat ei voi lähettää toisilleen.
No kokeillaan sitten huomennaVoin aamulla laittaa, jos lupaat tehdä sit omasi ja vastata sillä.
Sait kyllä hyvänyöntoivotuksen tänäänkin. Sun viestis vaan oli niin kylmä, et se sai mun veren jäätymään ja nyt oon joka tavalla ihan kohmeessa.Ei hyvänyöntoivotuksia? No, kukin tyylillään... Tänään sun tyyli ei oikein ole miellyttänyt.![]()
IhanaaKeski-ikäinen nainen käveli minua vastaan eilen kadulla Savossa. Hän pysähtyi juttelemaan kanssani niitä näitä.
Yhtäkkiä hän käänsi peppunsa minua päin ja päästeli todella polttavaa ja pahanhajuista kaasua pepustaan kovalla paineella, pitkäkestoisesti ja kovalla äänellä rutisten.
Minä lamaannuin täysin ko. Kaasupäästöistä ja putosin maahan puoli tajuttomana. Nainen riisui nopeasti peppunsa paljaaksi ja työnsi sen minuun kiinni. Hän käski minun universumin nimissä ryömiä hänen suolistoonsa peppureiän kautta. No, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin totella. Tein työtä käskettyä ja ryömin naisen suolistoon. Nyt asun täällä suolistossa. Nautin polttavista kaasuista, piehtaroin ihanissa ulosteissa ja syön ruoakseni maukasta ulostetta. Asiani ei voisi olla paremmin.
No ootte te kumpikin sekaisin.Ihanaa
Kun
Rakas
Gönt-säni
Asuu
Minun
Suolistossani
Ja
Nauttii
Kaasuistani
Ja
Ulosteistani![]()