K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Shippaaminen ei ole mun juttu, mutta pakko sanoa, että tää maksullisten kumppanien shippaaminen on ehkä vähän vielä ällöttävämpää. Eikö tää kuvaaja vähän niin kuin huoraa, kun saa palkan siitä, että on paikalla.

Jep. Tekee duuniaan mutta ei vaivaudu keikoille, jotka ei ole mediaseksikkäitä. Todellista haluamista, kun saa setelinipun käteen ja nimensä esille.
KK:ta ei ole ehkä pyydetty jokaiselle K:n keikalle. Ei se kuitenkaan poissulje sitä, etteikö K ja KK olis tosi hyvä toimi. Heillä kyl kemiat ja kaikki muu pelaa yhteen. En ole ketjun KK parittajia, vaan totean tämän ihmisenä, joka on nyt useamman kerran nähnyt KK:n livenä K:n keikoilla.

Huh. Näin unta, että Kärtsä oli paikassa, joka oli mun lapsuuskodin olohuone ja oli palannut joltain pidemmältä kesäkiertueelta tmv. Hän oli tosi hyvän näköinen, ja oli kasvattanut sellaisen Johannes-kiehkuran hiuksiinsa, mutta siitä tuli ennemmin mieleen nuori Elvis.
Hän vilkuili minua aika ajoin nälkäisen näköisesti, mutta uskoin unessa vain tulkitsevani väärin.
Joku kysyi, mitä hän aikoo nyt tehdä, niin Kärtsä selitti jotain tekemisiään, mutta sitten ihan kasuaalisti ilmoitti, että aikoo mennä Bojanin luo ja he aikovat viettää aikaa yhdessä (ja se tarkoitti että pitkään, ainakin pari viikkoa ellei kuukauden tjsp). Olin ihan että mitä! Bojanin luo! Mun täytyy kertoa tää heti jengille täällä!
Jotenkin se vielä oli niin, että Bojan olikin Italiassa, ja Kärtsä oli siis menossa sinne, ja se oli unessa joku normijuttu, että ”niin, ne on usein siellä Italiassa” (mutta aiemmin siis saman verran kuin ovat oikeastikin nähneet), mutta kun heräsin, niin tajuan, että eihän ne siellä ole koskaan yhdessä olleet.
Mutta nyt ovat! Ja Kärtsä oli lääpällään minuun, mutta Bojan kiinnostaa silti enemmän! 😊
Hyvää elokuuta minulle 😂
👍👍

Yhteistyössä