V
vierailija
Vieras
Mitä kauneimmat unoset r! Kaipaan ja tarvin sua tänään enemmän kuin aikoihin. Olisitpa täällä. Nuku hyvin. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ehtinyt aikaisemmin.Et sit laittant vaik lupasit![]()
Ehket ole kaipaamani. Hän on viettänyt päivänsä luultavasti ulkosalla, ei puhelimen ääressä.Mä sit taas en muuta tehnytkään, kun notkuin ketjussa paniikissa! Voi hitto sentään.![]()
Minä noita kyöpelin tulen kiäh kiähittämään uniisi sinua pelottaa ja sen laitan soppaan nyt haen suklaa tupla keksin. Hyvää yötäJutellaan lisää huomennaHyvää yötä!
![]()
Mahtava homma.Minä haluaisin tulla vierailulleHaluaisin kutsua sinut vierailulle![]()
Juupa juu.En vaan voinut vastata, tuntui kuin lukijoita olisi ollut enemmän kuin yksi.
Jäin miettimään mikä naisversio tuollaisesta olisi. Vaikka MaanläheinenPilvenhattara. Voisinhan minäkin tietty ottaa nimimerkin mutta näen jo etukäteen että oisin sitten hyvin pian samoissa ongelmissa kuin sinäLolz. Samis.
Toi luola_emoji vielä.
((( **)))
Mä randona läimin mun
emogallegiasta muutamia
hahmoja.. Saas nyt nähdä
näkyykö ne, muuttuuko
muuksi vai mitä käy..
Okies, bye. x![]()
Ai mihin viittaat?Jos kaivattu ajattelisi noin, olisin järkyttynyt. Se olisi myös sitä, mitä olen koko ajan pelännyt.
Vastaa tässä?En vaan voinut vastata, tuntui kuin lukijoita olisi ollut enemmän kuin yksi.
Oge on kyllä ihana, kannattaa ainakin palstarakastuaOih OgE
Etkös sä ookkaan
sinkku?
Rakastuin jo suhun
t.![]()
Hei toi on hieno nimi ota se jes vau sopii hyvin.Jäin miettimään mikä naisversio tuollaisesta olisi. Vaikka MaanläheinenPilvenhattara. Voisinhan minäkin tietty ottaa nimimerkin mutta näen jo etukäteen että oisin sitten hyvin pian samoissa ongelmissa kuin sinäja sotkeutuu entistä enemmän viestit sitten kun joku kuitenkin kirjoittaa samat jutut mitä just kirjoitti tai jotain vastaavaa. Ei siis haittaa nimimerkillä kirjoittaminen muuten.
"Et saa minua koskaan kokonaan."Ai mihin viittaat?
Missäs se sinun tilisi viipyy? Sinähän lupasit.