V
vierailija
Vieras
Tulkinta fanilasien läpi niinkuin niin usein.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tulkinta fanilasien läpi niinkuin niin usein.
Jos olet se "heterot on avointa riistaa" -jankkaaja niin kyllä, ellet ole itse jompikumpi kuvissa näkyvistä henkilöistä niin silloin on vain oma ulkopuolinen oletuksesi ja tulkintasi, että kyse oli ystävällisestä "cudlailusta", ja vaikutat melko loukkantuneelta siitä ajatuksesta ettei tulkintasi ole välttämättä totuus. Sinä et sitä tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan. Typerää esittää tietävänsä muka mitä toisten päässä liikkuu, puolin ja toisin.Kukaan ei ole loukkaantunut, paitsi ehkä sitten sä, koska siitä kirjoitat. Tarkoitus on herätellä vanhoillisia ihmisiä nykypäivään huomauttamalla, et miesten välinen ystävyys voi olla myös hellyyttä ja yhdessä chillailua cudlaillen.
Vähän samaa mietin. Hän näkee kai roolinsa täällä jonakin valistajana, kun muita kirjoittajia pitää "herätellä" (ja välillä kasuaalisti mummotella). Katteeton paremmuudentunto ärsyttää, mut en jaksa yleensä edes puuttua, kun hän alkaa vaan defensiiviseen vastaväittämiseen. Pitäköön huvinsa.Miks luulet et nää sinun analyysit kiinnostais yhtään enempää?
Jos jotakuta loukkaa se, että ihminen kertoo K ja KK ns. valtasuhteiden olevan toisella tavalla kuin miten itse ajattelee niiden olevan, niin silloin ihminen on liian syvällä fantasioissaan. Kaikki eivät näe Kta pienenä puudelina, joka tarvitsee dobermannin turvaa. Joskus se on se dobermanni, joka tarvitsee sitä turvaa.Ootko tuplakoo+koo-shippaaja? Oon itsekin, ja sanon vaan jo toistamiseen fellow shippimummona että please ei haukuta tota avustajaa, tuskin se sanoi mitään törkeetä.![]()
Okei okei, ei tartte vetää ihan tollasia pultteja. Tsiisus, relax ihminen hyvä.Jos olet se "heterot on avointa riistaa" -jankkaaja niin kyllä, ellet ole itse jompikumpi kuvissa näkyvistä henkilöistä niin silloin on vain oma ulkopuolinen oletuksesi ja tulkintasi, että kyse oli ystävällisestä "cudlailusta", ja vaikutat melko loukkantuneelta siitä ajatuksesta ettei tulkintasi ole välttämättä totuus. Sinä et sitä tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan. Typerää esittää tietävänsä muka mitä toisten päässä liikkuu, puolin ja toisin.
Sori mutta jätin tästä vastauksestasi huomiotta kaiken tossa alussa ennen ku siirryttiin itse asiaan eli puppy playhin. K sekä puudelina että dobermannina kiinnostaa.Jos jotakuta loukkaa se, että ihminen kertoo K ja KK ns. valtasuhteiden olevan toisella tavalla kuin miten itse ajattelee niiden olevan, niin silloin ihminen on liian syvällä fantasioissaan. Kaikki eivät näe Kta pienenä puudelina, joka tarvitsee dobermannin turvaa. Joskus se on se dobermanni, joka tarvitsee sitä turvaa.
Eli juuri sinä esität, kun tästä paasaat.Jos olet se "heterot on avointa riistaa" -jankkaaja niin kyllä, ellet ole itse jompikumpi kuvissa näkyvistä henkilöistä niin silloin on vain oma ulkopuolinen oletuksesi ja tulkintasi, että kyse oli ystävällisestä "cudlailusta", ja vaikutat melko loukkantuneelta siitä ajatuksesta ettei tulkintasi ole välttämättä totuus. Sinä et sitä tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan. Typerää esittää tietävänsä muka mitä toisten päässä liikkuu, puolin ja toisin.
Ei ole mitään yhtä ihmisistä, joita nämä vanhoilliset näkemykset huvittavaa. Ihmeen helposti annat muiden mielipiteiden heiluttaa sun venettä ja ärähdät niihinVähän samaa mietin. Hän näkee kai roolinsa täällä jonakin valistajana, kun muita kirjoittajia pitää "herätellä" (ja välillä kasuaalisti mummotella). Katteeton paremmuudentunto ärsyttää, mut en jaksa yleensä edes puuttua, kun hän alkaa vaan defensiiviseen vastaväittämiseen. Pitäköön huvinsa.
Sinähän tässä esität tietäväsi ja vedät herneet nenään. Kukaan muu ei ole loukkaantunut millään tavalla.Jos olet se "heterot on avointa riistaa" -jankkaaja niin kyllä, ellet ole itse jompikumpi kuvissa näkyvistä henkilöistä niin silloin on vain oma ulkopuolinen oletuksesi ja tulkintasi, että kyse oli ystävällisestä "cudlailusta", ja vaikutat melko loukkantuneelta siitä ajatuksesta ettei tulkintasi ole välttämättä totuus. Sinä et sitä tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan. Typerää esittää tietävänsä muka mitä toisten päässä liikkuu, puolin ja toisin.
Eipä.Sinähän tässä esität tietäväsi ja vedät herneet nenään. Kukaan muu ei ole loukkaantunut millään tavalla.
Miksi luulet että sun analyysit kiinnostaa? Helppo tapa jättää toisen mielipiteet huomioimatta ja korostaa paremmuuttaan, on heitellä tuollaisia kysymyksiä toisille. Se on pelkkää nokittelua.Vähän samaa mietin. Hän näkee kai roolinsa täällä jonakin valistajana, kun muita kirjoittajia pitää "herätellä" (ja välillä kasuaalisti mummotella). Katteeton paremmuudentunto ärsyttää, mut en jaksa yleensä edes puuttua, kun hän alkaa vaan defensiiviseen vastaväittämiseen. Pitäköön huvinsa.
Sun kommentti oli sen verran tuohtunut et mitä jos menisit happihyppelylle.Eipä.
Hehe just kun sanoin että yleensä en viitsi edes kommentoida, kun tyyppi on näppis tulessa vastavääntämässä. Pitihän se arvata. Lupaan että nyt saat vastata tähän VIIMEISEN SANAN, en enää vastaa, niin pääset välillä tauolle, ja jää hyvä mieli siitä että voitit jotain tärkeää.Ei ole mitään yhtä ihmisistä, joita nämä vanhoilliset näkemykset huvittavaa. Ihmeen helposti annat muiden mielipiteiden heiluttaa sun venettä ja ärähdät niihin
Sanoi se. Arvioi KK:n voimakenttää.Ootko tuplakoo+koo-shippaaja? Oon itsekin, ja sanon vaan jo toistamiseen fellow shippimummona että please ei haukuta tota avustajaa, tuskin se sanoi mitään törkeetä.![]()
Mitä ihmettä sössötät? Hänen voimakenttä on isompi kuin K:n, se on todella voimakas.Ja väittää että Kärtsän voimakenttä on isompi kuin entisen työnantajansa voimakenttä.
(Olihan sarkasmia?Sanoi se. Arvioi KK:n voimakenttää.
Huhuu! Oletko vielä huudeilla?? Lataan tänne, jos olet. Sivut pyörii aika nopsaan nyt.Pahoittelut, mutta olen pakotettu jankkaamaan vielä:
"!! Mistä löydän I miss us -videon bts-materiaalia jossa näkyy hehku?
Mä aion jankata tätä muuten niin kauan että joku vastaa. Haluan katsoa."
Naurattaa nämä jutut ja olettamukset täällä. Ei ihme että ketjun kirjoittajille nauretaan muualla. Väännetään rautalangasta; en ole Käärijän fani.Tulkinta fanilasien läpi niinkuin niin usein.
JOOHuhuu! Oletko vielä huudeilla?? Lataan tänne, jos olet. Sivut pyörii aika nopsaan nyt.
EI ollut. Valitettavasti(Olihan sarkasmia?Täällä ei enää tiedä kun kaikki on niin greisiä
)
Missä se vääristymä siis on? Kerrotko vielä? Taitaa olla sun päässä.Eli vääristymä tuokin
Tässä!
No ei ollut minun se.Sun kommentti oli sen verran tuohtunut et mitä jos menisit happihyppelylle.