K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos pitää valita K:lle joko KK tai joku nainen, niin ehdottomasti sitten nainen. KK on minun silmiini sellaisen nopeasti venähtäneen murrosikäisen pojan protokuva. Jäsenet on liian pitkät eikä niitä osaa vielä hallita, ruokaa ei ole ehtinyt lapata samassa tahdissa, kun pituutta on tullut, niin on sellaisen luisevan ja vähän kumaran teinin fiilis. Äänessä on jotain murrosikäisen vivahdetta. Sori, ei niin minkäänlaista viehätysvoimaa. Vähän reppana kyllä. Miten on oikeasti 36-vuotias?

Vieläkö vauvalla muuten on K-aiheista keskustelua? Olin joskus siellä lueskelemassa ja kirjoittelemassa, mutta pitkään aikaan en oo enää nähnyt aktiivisia ketjuja. En haluu liittyä mihinkään discordeihin kun tykkään olla anonyyminä. Siksi nyt eksyin sit tänne tänään.

Tavallaan koen, että löytäminen on yhä kesken, koska en ole vielä löytänyt tietäni queer-suhteisiin, vaikka kaipuu on. Liikun skeneissä joissa ihmisiä voisi tavata, mutta en ole varma sovinko tähänkään "muottiin".
Minulle queerfiktio (mukaan lukien mutta ei ainoastaan fanifiktio) on osittain tapa tutkia omien potentiaalisten identiteettieni kirjoa ja kokemuksia (Huom osittain. On sen kuluttamisella minulle paljon muitakin funktioita).
En oikein tiedä mitä ajattelisin, kun tällaisen fiktion kuluttajia sheimataan. Sanotaan, että siinä heteroiksi oletetut naisihmiset käsittelee sitten omaa elämätöntä elämäänsä tms. Ehkä se on niin minun kohdallani. Sellaiset puheet kyllä saavat epäilemään, että ehkä en tosiaan sovi sateenkaariyhteisöön. Tiedän että on olemassa se stereotyyppi gold standard lesbianista, joka on aina tapaillut vain naisia. Ja queerkokemattomuutta taas voidaan pitää nolona. Omat queer ystäväni ovat poikkeuksetta seksuaalisesti kokeneita ja aktiivisia, enkä koe että voisin puhua heille itsestäni ilman häpeää.
Suuri paradoksi on se, että seksuaalivähemmistöön kuuluvat olisivat itse aina suvaitsevaisia, eivätkä he lokeroisi asioita tai toisia ihmisiä. Ihmiset ovat suvaitsevaisia silloin, kun se sopii heille. Ei ihme, jos itsesi löytäminen on edelleen kesken, kun et tunnu saavan täydellistä hyväksyntää mistään tai ainakin koet niin. Toivottavasti löydät paikan, jossa sinut hyväksytään juuri sellaisena kuin olet.

Jos pitää valita K:lle joko KK tai joku nainen, niin ehdottomasti sitten nainen. KK on minun silmiini sellaisen nopeasti venähtäneen murrosikäisen pojan protokuva. Jäsenet on liian pitkät eikä niitä osaa vielä hallita, ruokaa ei ole ehtinyt lapata samassa tahdissa, kun pituutta on tullut, niin on sellaisen luisevan ja vähän kumaran teinin fiilis. Äänessä on jotain murrosikäisen vivahdetta. Sori, ei niin minkäänlaista viehätysvoimaa. Vähän reppana kyllä. Miten on oikeasti 36-vuotias?
Hyvä ettei sun tarvi hänelle valita ketään. Hän saa ja osaa kyllä ihan itse valita. <3

Tiedän että tämä ei ollut sun tarkotus, mutta jopa tätä lukiessa ajattelin vain että, jep, yli-ikäinen videoita askarteleva skeittari, H O T 😭

🤣

Kehorauha ihmisille kiitos. KKn taustat tietäen toi sun kommentti oli todella tökerö.

Huomaa kyl et täällä on mummoa mummon perään.😆 Miten Kn tai KKn pitäisi pukeutua, et he oisivat yhteiskuntakelpoisen näköisiä mummojen silmissä. Menkää ostamaan sitä Nansoa, kun muodista ette ymmärrä mitään.

Jaa-a. Jodelissa sanotaan, että pettäminen tapahtui En synttäreiden aikoihin ja eikö silloin ollut eräs henkilö täällä käymässä?
Luepas ne ketjut kunnolla. Tuo on vaan jonkun jodlaajan huutelua. Uskot siis ennemmin jotain anonyymiä huutelijaa kuin asianosaista. Edelleenkin E ja K eivät edes seurustelleet vaan kyse oli tapailusta, joten ihan eri juttu.

Yhteistyössä