V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuolla on aika monta artistia esiintymässä, jotka on ilmoitettu jo ajat sitten. Varmaan ihan markkinointisyistä on kaksi viimeistä ilmoitettu yhdessä.Hiukan vaikea kuvitella näiden ainakaan yhteistä materiaaliaan esittävän lapsille. No, sanojahan ne tietty on vaan.
Mulle riitti se video missä olivat porukalla liikenteessä Porvoossa. Pieni keskinäinen hetki heidän kesken mutta silti niin sähköinen.B x KK kuulostaa paperilla kuumalta, mut on harmi kyllä vain loch nessin hirviö, josta ei oo missään mitään dokumentaatiota, vain tosiuskovaisen vakuutus että totta on. Sen pohjalta pitäisi käyttää mielikuvitusta. En oo varma riittääkö omani.
Pitäisikin käydä joskus Mummotunnelissa.Haluan mummodiscon.![]()
Ai ketkä kaksi?Tuolla on aika monta artistia esiintymässä, jotka on ilmoitettu jo ajat sitten. Varmaan ihan markkinointisyistä on kaksi viimeistä ilmoitettu yhdessä.
Katso instaa pöljä. On kolmella tilillä ilmoitettu; Kummitry, K ja Sanni.Ei ole Käärijää ilmoitettu sivuilla niin.
Voi hitsi. Mistäköhän ihmeestä voisin sen nähdäMulle riitti se video missä olivat porukalla liikenteessä Porvoossa. Pieni keskinäinen hetki heidän kesken mutta silti niin sähköinen.![]()
Olen tahvo, uuno.Katso instaa pöljä. On kolmella tilillä ilmoitettu; Kummitry, K ja Sanni.
Eivät ole vielä nettisivuille päivittäneet. Postauskin tuli noin tunti sitten.Katso instaa pöljä. On kolmella tilillä ilmoitettu; Kummitry, K ja Sanni.
Minäkin vasta tajusin et Käärijä ja Sanni, mutta varmaan omat keikat noin pääsääntöisesti kai.Ai ketkä kaksi?
On varmaan tallessa kv Käärijä discordissaVoi hitsi. Mistäköhän ihmeestä voisin sen nähdä![]()
Jos joku ystävällinen sielu lähettäisi yksärillä videon, olisin ikuisesti kiitollinenMulle riitti se video missä olivat porukalla liikenteessä Porvoossa. Pieni keskinäinen hetki heidän kesken mutta silti niin sähköinen.![]()
Porvoosta on kuva ja video missä liikkuvat porukalla. Ei ole vaikea löytää sitä.Jos joku ystävällinen sielu lähettäisi yksärillä videon, olisin ikuisesti kiitollinen
Mulla on ehkä tallessa häärijän igstoryssa julkaisema video, jossa kuvataan nopeusmittaria ja sit kolme sekuntia tuplakoota ja bta keskustelemassa keskenään jostain. Siinä ei kyl tosin oikeesti oo mun mielestä mitään nähtävää, tuplakoo puhuu jotain mut ääntä ei kuulu.Jos joku ystävällinen sielu lähettäisi yksärillä videon, olisin ikuisesti kiitollinen
Joo, mut täällä jotkut väitti hilloavansa jossain discordeissaan jotain paljon mielenkiintoisempiakin videoita näiden liikkeistä porvoossa. Onko tässä nyt viitattu taas niihin, en tiedä.Porvoosta on kuva ja video missä liikkuvat porukalla. Ei ole vaikea löytää sitä.
Nää typeryydet vois jo lopetella.Minulla on vielä se paljon puhuttu erektiovideokin näkemättä![]()
Influjen työstä, ööh?Iso kiitos! kaikille, joiden ansiosta olemme tämän hulluuden ja trollaamisen keskellä saaneet myös oikeasti oppia asioita, esim. seksuaalisista suuntautumisista, musabisneksestä, Sloveniasta, influjen työstä ym.