V
vierailija
Vieras
Ennen kuin voi nauraa muille, pitää opetella kirjoittamaan ymmärrettävää suomea.Mä nauran mikää.Kn suhteista ei kestä kauhee feilure
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ennen kuin voi nauraa muille, pitää opetella kirjoittamaan ymmärrettävää suomea.Mä nauran mikää.Kn suhteista ei kestä kauhee feilure
Kenen?Minulla on vielä se paljon puhuttu erektiovideokin näkemättä![]()
Ööh. Aiemmat oikeat parisuhteet ovat kestäneet vuosia. Edellinenkin ainakin 3 vuotta. Jos sen jälkeen on yksi tai kaksi lyhyttä tapailusuhdetta, jotka eivät johda parisuhteeseen asti, en pitäisi sitä minään epäonnistumisena. Päinvastoin, parempi että tapailu päättyy lyheen, jottei parisuhde olisi tuhoon tuomittu.Mä nauran mikää.Kn suhteista ei kestä kauhee feilure
No voi hiisi. Kyllä sä vielä näätMinulla on vielä se paljon puhuttu erektiovideokin näkemättä![]()
Kv discordissa on siellä Instagram julkaisujen säilössä vain Käärijän ja Häärijän julkaisemia stoorejaOn varmaan tallessa kv Käärijä discordissa
Juu juu. Viestisi on rekisteröity. Suomi on muuten täynnä heteroukkomiehiä, jotka käy miehien luona suihinotolla/ottamassa ja pysyvät silti heteroina. Ei homoksi niin helpolla muututa, joten kommenttisi on valetta.Mä heräsin just homona. Ennen päikkäreitä olin hetero. Hups![]()
Ystävyydet miehiin on K:n highest priority.Mä nauran mikää.Kn suhteista ei kestä kauhee feilure
Et vain ymmärrä seksuaalisuutta. Muuntauduin nopeasti ja vanhat mallit vaihtuivat kuin bling vaan.Juu juu. Viestisi on rekisteröity. Suomi on muuten täynnä heteroukkomiehiä, jotka käy miehien luona suihinotolla/ottamassa ja pysyvät silti heteroina. Ei homoksi niin helpolla muututa, joten kommenttisi on valetta.
Onko siellä se video, missä B näytti persettä kaupanmyyjälle?Kv discordissa on siellä Instagram julkaisujen säilössä vain Käärijän ja Häärijän julkaisemia stooreja
Älä puhu asioista jos et varmasti tiedä. Tossa sun jutussa on ainakin kaksi virhettä, joten etpä taida tietää.Ööh. Aiemmat oikeat parisuhteet ovat kestäneet vuosia. Edellinenkin ainakin 3 vuotta. Jos sen jälkeen on yksi tai kaksi lyhyttä tapailusuhdetta, jotka eivät johda parisuhteeseen asti, en pitäisi sitä minään epäonnistumisena. Päinvastoin, parempi että tapailu päättyy lyheen, jottei parisuhde olisi tuhoon tuomittu.
No ei ihme, että kaikki puhuu, että se haisee.Joo H:n video. H pieras eka ja sitten B näytti persettä ja pieras myyjää päin.
Mikä ihme se K/B komposti ketju on? En ole koskaan nähnyt älyttömämpää keskustelua. Kirjoitteleeko siellä ihan tervepäiset ihmiset?
Olen aina ihmetellyt samaa. Ne fanittaa kahta vuosien takaista euroviisulaulajaa, käärijä ja jtn ehkä bojania tms mutta ne on ilmeisesti kuitenkin aikuisia mutta vaikuttavat varhaisteineiltä kirjoitusten tason perusteella
Hitsi kun saisin vinkin mistä löydän.Porvoosta on kuva ja video missä liikkuvat porukalla. Ei ole vaikea löytää sitä.
Mistä löytyy?Onko siellä se video, missä B näytti persettä kaupanmyyjälle?
Ei ainakaan tossa linkissä k_rtsri, joka laitettiin. Jos muka, niin monesko kuva?Porvoosta on kuva ja video missä liikkuvat porukalla. Ei ole vaikea löytää sitä.
Löytyykö perseennäyttö sieltä?Ei ainakaan tossa linkissä k_rtsri, joka laitettiin. Jos muka, niin monesko kuva?
Sulle ei taida pystyy lähettää yksäriä kuin ne tilit joita seuraatJos joku ystävällinen sielu lähettäisi yksärillä videon, olisin ikuisesti kiitollinen
Hyppään tähän mukaan sivusta. On ihan totta, että Kärtsällä on ollut useampi pitkä parisude, jotka ovat kestäneet useitakin vuosia. Ei ole epäonnistumista, jos tapailusuhteet eivät johda alkua pidemmälle. Tapailun idea on tutustua ja jos ei natsaa, lähdetään eri teille. Edellinen kirjoittaja on siis ihan oikeassa.Älä puhu asioista jos et varmasti tiedä. Tossa sun jutussa on ainakin kaksi virhettä, joten etpä taida tietää.
Eipä kiinnosta kumpikaan pelleshippi.Heppoisen oloista kyllä KK ja B yhtälö kun ei edes seuraa toisiaan. Eikä oikein mitään mahdollisuuksia päästä pinnalle KK ja K takia ja ihan realiteettien takia. Tumpussakin jo Kärim.
Musta tuli top homomies helmikuussa 2023 Käärijän perseen myötä.Mä heräsin just homona. Ennen päikkäreitä olin hetero. Hups![]()