K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerro nyt, miten se kemia ilmenee. Missä kuvissa, minkälaisissa tilanteissa, miten se on todettavissa? Uskon, kun selität tämän.
Ihan niissä Amerikan aikaisissa matskuissa. Ei näiden kahden tarvinnut olla edes toistensa vieressä, kun sen kemian jo aisti. Samoin keikoilla. Vaikka KK kuvaa huivi päässä ja arskat silmillä, niin se jokin vaan välittyy. Joissakin ihmisissä on karismaa ja läsnäolon voimaa, kun kaksi sellaista yhdistää voimansa, niin kyl se kiehtoo mieltä vielä extra paljon. En ole ainoa, joka on tämän huomannut, vaan siitä on ollut keskustelua K paikoissa. Se yhteiskuva sit räjäytti pankin lopulta. P.s. En mitenkään elä tälle asialle ja olen ”heteropakottajia”, mut KK&K on kiehtova kombo.

KK ei oo mikään shippi, vaan sen ihastelu perustuu näiden kahden ihmisen väliseen jäätävään kovaan kemiaan ja dynamiikkaan niin lavalla kuin sen ulkopuolella. KB eroaa tästä sillä tavoin, et tämä kaksikko loi Viisu aikaisilla toilailuillaan ja läheisillä väleillään ilmiön, josta shippaajat loi shipin. KK kaksikon taas ei tarvitse tehdä mitään, riittää et he vain ovat ja silti ihmiset huomaavat heidät.
Rakastan tuplakoo+k -komboa ❤️‍🔥 ❤️‍🔥❤️‍🔥mutta mä puolestani korostaisin, että shippihän se nimenomaan on. Ei fandomhistorian ensimmäinen eikä viimeinen shippi, ja samat fandomkulttuurin säännöt (shippi pidetään poissa oikeuden ihmisten silmiltä, ym ym) kuin kaikissa shipeissä pätee tähänkin.
Bojereshippi lähti minusta alusta asti osalla vähän kieroutuneille raiteille, koska fandom-ilmiöitä ei tunnettu etukäteen ja shippaus aloitettiin vauvapalstalla tai vastaavalla. Oli red flag, kun jotkut kirjoitti tyyliin että "tämä ei ole shippaamista vaan aitoja tunteita" (...). Ja sit b puhuikin haastattelussa, että joku kajahtanut suomalainen viestittelee hänelle Kn ja hänen "parisuhteesta".

Mulla on sun kanssa täsmälleen samat kiinnostuksen kohteet juuri nyt 😅 enkä tarkota valittaa tai ankeuttaa, mutta halusin osallistua keskusteluun kun tätä ilmiötä nyt määritellään.

(En tiedä mikä järki edes hyvää tarkoittaen ja kieli keskellä suuta tässä näpytellä, kun vastaus on todennäköisesti joltakin palstan vakiotappelijoista jokin uusi -mummo-nimitys, kehotus mennä runkkaamaan tai raivarit jonkun sanan muotoilusta🌹 mut tää on tämmöstä)

Ihan niissä Amerikan aikaisissa matskuissa. Ei näiden kahden tarvinnut olla edes toistensa vieressä, kun sen kemian jo aisti. Samoin keikoilla. Vaikka KK kuvaa huivi päässä ja arskat silmillä, niin se jokin vaan välittyy. Joissakin ihmisissä on karismaa ja läsnäolon voimaa, kun kaksi sellaista yhdistää voimansa, niin kyl se kiehtoo mieltä vielä extra paljon. En ole ainoa, joka on tämän huomannut, vaan siitä on ollut keskustelua K paikoissa. Se yhteiskuva sit räjäytti pankin lopulta. P.s. En mitenkään elä tälle asialle ja olen ”heteropakottajia”, mut KK&K on kiehtova kombo.
Tottakai se kemia vain on eikä sitä voi nähdä kuin vain ne, jotka uskovat. Tällä tavalla niitä kultteja ja uskontoja luodaan. Nähdään jotain, mitä muut eivät näe.

Ja vielä eilen täällä oli pari, jotka vakuuttivat, että tämä KK on pelkkää hauskuutta ja hulluttelua eikä vahingoita ketään. Tänään siitä ollaan luomassa jo uskonto. Huomenna on ne ensimmäiset, jotka kirjoittelevat sairaita viestejä Karimille. Onnittelut, kun onnistuitte taas pilaamaan ihmissuhteita!

Huvittavaa tässä on se, että kun jaksaa selata tätä keskustelua taaksepäin riittävästi, niin tuolla ehti yksi KK-fani jo tunnustaa, että keksi tämän ihan piloillaan ärsyttääkseen KB-shippaajia. Nyt täällä sitten porukka "tosissaan" ja osa hidasälyisinä tosissaan ovat muka havainneet kemiaa.

Täällä on trolleja, jotka tahallaan sanovat mitä tahansa, jotta saavat ihmiset provosoitumaan. Itse en tollasta viestiä muista, joten voitko lainata sen tänne tai kertoa viestin numeron. Mulla ei ole mitään tarvetta kiusata KB shippaajia ja kannattaa muistaa myös se, että moni KKK fiilistelijä fiilistelee myös BK komboa.

Rakastan tuplakoo+k -komboa ❤️‍🔥 ❤️‍🔥❤️‍🔥mutta mä puolestani korostaisin, että shippihän se nimenomaan on. Ei fandomhistorian ensimmäinen eikä viimeinen shippi, ja samat fandomkulttuurin säännöt (shippi pidetään poissa oikeuden ihmisten silmiltä, ym ym) kuin kaikissa shipeissä pätee tähänkin.
Bojereshippi lähti minusta alusta asti osalla vähän kieroutuneille raiteille, koska fandom-ilmiöitä ei tunnettu etukäteen ja shippaus aloitettiin vauvapalstalla tai vastaavalla. Oli red flag, kun jotkut kirjoitti tyyliin että "tämä ei ole shippaamista vaan aitoja tunteita" (...). Ja sit b puhuikin haastattelussa, että joku kajahtanut suomalainen viestittelee hänelle Kn ja hänen "parisuhteesta".

Mulla on sun kanssa täsmälleen samat kiinnostuksen kohteet juuri nyt 😅 enkä tarkota valittaa tai ankeuttaa, mutta halusin osallistua keskusteluun kun tätä ilmiötä nyt määritellään.

(En tiedä mikä järki edes hyvää tarkoittaen ja kieli keskellä suuta tässä näpytellä, kun vastaus on todennäköisesti joltakin palstan vakiotappelijoista jokin uusi -mummo-nimitys, kehotus mennä runkkaamaan tai raivarit jonkun sanan muotoilusta🌹 mut tää on tämmöstä)
Voi perhana vastasinkin sittenkin vahingossa sille kiehtovien collabien ja kiehtovien ystävyyksien nautiskelija henkilölle 🤦‍♀️

Hyvin sanottu❤️

Miten aistit kahden ihmisen välisen kemian, jos nämä eivät ole vierekkäin eivätkä katso toisiinsa, kun et ole edes itse paikalla ja kyseessä on kuva tai hidastettu muutaman sekunnin pätkä videota? Ihan aikuisten oikeasti nyt. Kyse on sinusta ja siitä, mitä sinä tunnet ja haluat tuntea. Tällä ei ole mitään tekemistä kohteiden kanssa. Sinä olet päättänyt, että heillä on kemiaa ja he ovat karismaattisia ja rakastavat toisiaan. Eli leikit mielikuvitusleikkiä oikeilla ihmisillä niin kuin shipissä tehdään. Nyt olisi syytä perehtyä shippauksen sääntöihin eikä yrittää vääntää tästä jotain, mitä se ei ole.

Tottakai se kemia vain on eikä sitä voi nähdä kuin vain ne, jotka uskovat. Tällä tavalla niitä kultteja ja uskontoja luodaan. Nähdään jotain, mitä muut eivät näe.

Ja vielä eilen täällä oli pari, jotka vakuuttivat, että tämä KK on pelkkää hauskuutta ja hulluttelua eikä vahingoita ketään. Tänään siitä ollaan luomassa jo uskonto. Huomenna on ne ensimmäiset, jotka kirjoittelevat sairaita viestejä Karimille. Onnittelut, kun onnistuitte taas pilaamaan ihmissuhteita!
Ymmärrätkö, että näistä KK jutuista on höpistä eri alustoilla jo kuukausia. Ei ole mikään uusi juttu, eikä siitä ole tulossa mitään uskontoa. Ne on hauskanpitoa mikä perustuu näiden kahden läsnäoloon. Suurempi joukko löysi nyt Kärimin kuvan myötä ja jos joukkoon mahtuu joku sekopää, niin ei se ole muiden fiilistelijöiden vika. Ongelma on sun päänsisäinen.

Täällä on trolleja, jotka tahallaan sanovat mitä tahansa, jotta saavat ihmiset provosoitumaan. Itse en tollasta viestiä muista, joten voitko lainata sen tänne tai kertoa viestin numeron. Mulla ei ole mitään tarvetta kiusata KB shippaajia ja kannattaa muistaa myös se, että moni KKK fiilistelijä fiilistelee myös BK komboa.
Jep, itsekin fiilaan molempia. Ja kk+k-shippiä ei olla keksitty tällä palstalla.

Ymmärrätkö, että näistä KK jutuista on höpistä eri alustoilla jo kuukausia. Ei ole mikään uusi juttu, eikä siitä ole tulossa mitään uskontoa. Ne on hauskanpitoa mikä perustuu näiden kahden läsnäoloon. Suurempi joukko löysi nyt Kärimin kuvan myötä ja jos joukkoon mahtuu joku sekopää, niin ei se ole muiden fiilistelijöiden vika. Ongelma on sun päänsisäinen.
Kuulostaa joukkohysterialta. Kun yksi onnistuu pilapäissään myymään jotakin, lähtevät aina ne vähän yksinkertaisemmat joukkohysteriaan mukaan ja luovat omaa kaanoniaan siinä sivussa. Lopulta on vaikea sanoa, mistä mikin lähti liikkeelle, kun mukana on innokkaita sopankeittäjiä hämmentämässä ja ohjaamassa. Ei minulla ole ongelmaa. K:lla on. Hänen ystävyyssuhteestaan tehdään jälleen shippiä ja tällä kertaa kyse voi olla henkilöstä, joka ei sitä itse halua tai kestä. Mutta kaipa tämäkin on vain katsottava, kun lauma sonneja jahtaa matadorin kuvaajaa pitkin kapeita katuja talloen mennessään kaiken.

Kiitos. Odottelen tässä innokasta paskamyrskyä vastaukseks ja ajattelin jo että oliskohan pitäny jättää kirjottamatta 🥴
kiva jos joku on samalla linjalla kuitenkin!
Eniten mua ihnetyttää nämä, jotka tulee henkeen ja vereen tappelemaan ja kirjoittamaan pitkiä viestejä asioista, jotka ei edes kiinnosta. Hirveä tarve puuttua joka asiaan, joka ei ole omien intressien mukaista.

Kuulostaa joukkohysterialta. Kun yksi onnistuu pilapäissään myymään jotakin, lähtevät aina ne vähän yksinkertaisemmat joukkohysteriaan mukaan ja luovat omaa kaanoniaan siinä sivussa. Lopulta on vaikea sanoa, mistä mikin lähti liikkeelle, kun mukana on innokkaita sopankeittäjiä hämmentämässä ja ohjaamassa. Ei minulla ole ongelmaa. K:lla on. Hänen ystävyyssuhteestaan tehdään jälleen shippiä ja tällä kertaa kyse voi olla henkilöstä, joka ei sitä itse halua tai kestä. Mutta kaipa tämäkin on vain katsottava, kun lauma sonneja jahtaa matadorin kuvaajaa pitkin kapeita katuja talloen mennessään kaiken.
Yksinkertaisten joukkohysteriaahan koko bk-shippi ollut jo kolme vuotta.

Tuossa kkk-jutussa ei ole mitään faktaa, joten on aivan turha vängätä faktoja sen kumoamiseen. On hidastettuja pätkiä, kun kumpikin tekee työtään ja ihmeellisiä tarinoita jostain maagisesta kemiasta, jota ei millään faktamittarilla pystytä mittaamaan. Ainoa kuva, jossa voitaisiin jotain tulkita, tuli eilen, mutta kun tätä huuhaata on olemattomilla ja hatusta vedetyillä väitteillä tulkittu aivan arkisista yhteyksistä, ei tuota enää kukaan järkevä ota tosissaan. Sanoin alkuun viikkoja sitten, että jos tästä olisi jotain oikeasti tulossa, te pilaatte sen tällä shippimönjällänne. Ja niin teitte. Mielenkiintoista tässä on enää se, miten epätoivoista on yrittää erottaa tämä kaikista muista K:n shipeistä, vaikka materiaalia on kaikkiin mahdollisiin muihin nimikirjaimiin verrattuna olemattomasti.
Otat kaiken turhan raskaasti ja näet ongelmia siellä missä niitä ei ole. Itse en shippaa ketään, vaan fiilistelen kemioita. virheellisesti tulkitset toisten sanomisia. Korostan, että Joost, Bojan, Karim yms. ovat kaikki tärkeitä kavereita Kärtsälle. Kukaan ei ole mitään muuta väittänyt tai laittanut heitä paremmuusjärjestykseen. Kyse oli siitä, miten fanit ovat pistäneet merkille K:n kemiat näiden eri miesten kanssa. En edes ymmärrä miksi tästä tehdään noin suuri juttu, koska kyse on ystävistä, ei mistään tulevasta kumppanista, mikä on oletettavasti nainen.

Eniten mua ihnetyttää nämä, jotka tulee henkeen ja vereen tappelemaan ja kirjoittamaan pitkiä viestejä asioista, jotka ei edes kiinnosta. Hirveä tarve puuttua joka asiaan, joka ei ole omien intressien mukaista.
Onhan se erikoista. Tällä yhdellä on toisaalta hyvin lennokas kirjallinen tyyli. Voipi kai sitä kompostipalstaa käyttää runollisten metaforien hiomiseen siinä missä joku muu käyttää kirjoittajakurssia.

K❤️‍🔥K on ihanaa katseltavaa, mut en mä kyl sitä shipiksi kutsuisi itseni kohdalla. Ei ole mitään tarvetta nähdä heitä parina, vaan ystävinä, joiden kemioita rakastan.

Mee haukkaamaan happea välillä.

Kiinnostaa millä alustoilla Kk&K "shippausta" muka harjoitetaan, muualla kuin täällä ihan vitsillä? Esim ao3:ssa ei ole yhden yhtä Kk&K tarinaa, K&B tarinoita on tälläkin hetkellä yli 1700.
KK&K kemiat on huomattu todella monessa K ryhmässä ja niitä on ihasteltu kuukausien ajan. Niistä ei pidetä mölyä, koska suurin osa heidän kemioita fiilistelevistä ei hyväksy shippiä millään tavoin tai ovat tulleet allergiseksi sille BoJeren myötä.

Yhteistyössä