K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huvittavaa tässä on se, että kun jaksaa selata tätä keskustelua taaksepäin riittävästi, niin tuolla ehti yksi KK-fani jo tunnustaa, että keksi tämän ihan piloillaan ärsyttääkseen KB-shippaajia. Nyt täällä sitten porukka "tosissaan" ja osa hidasälyisinä tosissaan ovat muka havainneet kemiaa.
Ei sitä kukaan täällä ole keksinyt. Esim. X:ssä on ulkkisfaneja, jotka on postailleet Karimin vilahduksista jo kuukausia sitten. Ehkä se on shippaamista tai sitten ihan vain ihastelua, mutta ei tätä ole täällä keksitty. Jotkut ovat kiinnittäneet huomiota hänen läsnäoloonsa ja tähän ystävyyteen.

Tottakai se kemia vain on eikä sitä voi nähdä kuin vain ne, jotka uskovat. Tällä tavalla niitä kultteja ja uskontoja luodaan. Nähdään jotain, mitä muut eivät näe.

Ja vielä eilen täällä oli pari, jotka vakuuttivat, että tämä KK on pelkkää hauskuutta ja hulluttelua eikä vahingoita ketään. Tänään siitä ollaan luomassa jo uskonto. Huomenna on ne ensimmäiset, jotka kirjoittelevat sairaita viestejä Karimille. Onnittelut, kun onnistuitte taas pilaamaan ihmissuhteita!
Äläs nyt liioittele kuitenkaan.

Rakastan tuplakoo+k -komboa ❤️‍🔥 ❤️‍🔥❤️‍🔥mutta mä puolestani korostaisin, että shippihän se nimenomaan on. Ei fandomhistorian ensimmäinen eikä viimeinen shippi, ja samat fandomkulttuurin säännöt (shippi pidetään poissa oikeuden ihmisten silmiltä, ym ym) kuin kaikissa shipeissä pätee tähänkin.
Bojereshippi lähti minusta alusta asti osalla vähän kieroutuneille raiteille, koska fandom-ilmiöitä ei tunnettu etukäteen ja shippaus aloitettiin vauvapalstalla tai vastaavalla. Oli red flag, kun jotkut kirjoitti tyyliin että "tämä ei ole shippaamista vaan aitoja tunteita" (...). Ja sit b puhuikin haastattelussa, että joku kajahtanut suomalainen viestittelee hänelle Kn ja hänen "parisuhteesta".

Mulla on sun kanssa täsmälleen samat kiinnostuksen kohteet juuri nyt 😅 enkä tarkota valittaa tai ankeuttaa, mutta halusin osallistua keskusteluun kun tätä ilmiötä nyt määritellään.

(En tiedä mikä järki edes hyvää tarkoittaen ja kieli keskellä suuta tässä näpytellä, kun vastaus on todennäköisesti joltakin palstan vakiotappelijoista jokin uusi -mummo-nimitys, kehotus mennä runkkaamaan tai raivarit jonkun sanan muotoilusta🌹 mut tää on tämmöstä)
Me ollaan liikkeellä eri pohjalta eli turhaa analysoida. Mä on KK+K kombon tosipohjan RAKASTAJA , deep-fiilistelijä ja induktiolieden kuumentaja - en joku hilipatihippan "shippaaja" jossain hilipatihippan fandom ilmiössä.. t.Eri

Rakastan tuplakoo+k -komboa ❤️‍🔥 ❤️‍🔥❤️‍🔥mutta mä puolestani korostaisin, että shippihän se nimenomaan on. Ei fandomhistorian ensimmäinen eikä viimeinen shippi, ja samat fandomkulttuurin säännöt (shippi pidetään poissa oikeuden ihmisten silmiltä, ym ym) kuin kaikissa shipeissä pätee tähänkin.
Bojereshippi lähti minusta alusta asti osalla vähän kieroutuneille raiteille, koska fandom-ilmiöitä ei tunnettu etukäteen ja shippaus aloitettiin vauvapalstalla tai vastaavalla. Oli red flag, kun jotkut kirjoitti tyyliin että "tämä ei ole shippaamista vaan aitoja tunteita" (...). Ja sit b puhuikin haastattelussa, että joku kajahtanut suomalainen viestittelee hänelle Kn ja hänen "parisuhteesta".

Mulla on sun kanssa täsmälleen samat kiinnostuksen kohteet juuri nyt 😅 enkä tarkota valittaa tai ankeuttaa, mutta halusin osallistua keskusteluun kun tätä ilmiötä nyt määritellään.

(En tiedä mikä järki edes hyvää tarkoittaen ja kieli keskellä suuta tässä näpytellä, kun vastaus on todennäköisesti joltakin palstan vakiotappelijoista jokin uusi -mummo-nimitys, kehotus mennä runkkaamaan tai raivarit jonkun sanan muotoilusta🌹 mut tää on tämmöstä)
Viesti lähti liian aikaisin. Itse olen ollut eri fandomissa jo varmaan teini-ikäisestä lähtien. BoJere fandom oli kuollut idea jo syntyessään, koska siinä shipattiin kahta oikeaa ihmistä ja avoimella keskustelupalstalla. Osalla lähti myös mopo käsistä, koska he kuvittelivat shipin olevan totta. Mun nuoruudessa shippipaikat oli suljettuja alustoja ja oikeiden ihmisten shippaus oli kiellettyä. Jos haluaa shipata oikeita ihmisiä, niin paikkana suljettu alusta, joissa noudatetaan sääntöjä. Täällä toki seikkailevat kirjaimet, mikä on edes plussaa.

Huvittavaa tässä on se, että kun jaksaa selata tätä keskustelua taaksepäin riittävästi, niin tuolla ehti yksi KK-fani jo tunnustaa, että keksi tämän ihan piloillaan ärsyttääkseen KB-shippaajia. Nyt täällä sitten porukka "tosissaan" ja osa hidasälyisinä tosissaan ovat muka havainneet kemiaa.
Minä keksin alun perin tällä palstalla termodynamiikan. Vittuillakseni shippaajille.

Miten aistit kahden ihmisen välisen kemian, jos nämä eivät ole vierekkäin eivätkä katso toisiinsa, kun et ole edes itse paikalla ja kyseessä on kuva tai hidastettu muutaman sekunnin pätkä videota? Ihan aikuisten oikeasti nyt. Kyse on sinusta ja siitä, mitä sinä tunnet ja haluat tuntea. Tällä ei ole mitään tekemistä kohteiden kanssa. Sinä olet päättänyt, että heillä on kemiaa ja he ovat karismaattisia ja rakastavat toisiaan. Eli leikit mielikuvitusleikkiä oikeilla ihmisillä niin kuin shipissä tehdään. Nyt olisi syytä perehtyä shippauksen sääntöihin eikä yrittää vääntää tästä jotain, mitä se ei ole.
Itse en jaksa näitä shippihöpötyksiä yhtään, mutta kyllä näitä videoita oikeasti on olemassa mm. Allsång-harjoituksista, joissa tätä kemiaa ja ystävyyttä näkyy ihan ilman hidastuksiakin. Hidastukset ja zoomailut on mielestäni ihan pervoja, eikä niitä tarvita.

Kuulostaa joukkohysterialta. Kun yksi onnistuu pilapäissään myymään jotakin, lähtevät aina ne vähän yksinkertaisemmat joukkohysteriaan mukaan ja luovat omaa kaanoniaan siinä sivussa. Lopulta on vaikea sanoa, mistä mikin lähti liikkeelle, kun mukana on innokkaita sopankeittäjiä hämmentämässä ja ohjaamassa. Ei minulla ole ongelmaa. K:lla on. Hänen ystävyyssuhteestaan tehdään jälleen shippiä ja tällä kertaa kyse voi olla henkilöstä, joka ei sitä itse halua tai kestä. Mutta kaipa tämäkin on vain katsottava, kun lauma sonneja jahtaa matadorin kuvaajaa pitkin kapeita katuja talloen mennessään kaiken.
Kuinka sä jaksat itse noita omia väsyttäviä ja tarpeettomia kielikuviasi. Usko jo. Tämä ei ole niin vakavaa, eikä taatusti yhtä kaistapäistä shippaamista kuin bojere on ollut.
terkuin antishippaaja

Otat kaiken turhan raskaasti ja näet ongelmia siellä missä niitä ei ole. Itse en shippaa ketään, vaan fiilistelen kemioita. virheellisesti tulkitset toisten sanomisia. Korostan, että Joost, Bojan, Karim yms. ovat kaikki tärkeitä kavereita Kärtsälle. Kukaan ei ole mitään muuta väittänyt tai laittanut heitä paremmuusjärjestykseen. Kyse oli siitä, miten fanit ovat pistäneet merkille K:n kemiat näiden eri miesten kanssa. En edes ymmärrä miksi tästä tehdään noin suuri juttu, koska kyse on ystävistä, ei mistään tulevasta kumppanista, mikä on oletettavasti nainen.
Tämä.

Viesti lähti liian aikaisin. Itse olen ollut eri fandomissa jo varmaan teini-ikäisestä lähtien. BoJere fandom oli kuollut idea jo syntyessään, koska siinä shipattiin kahta oikeaa ihmistä ja avoimella keskustelupalstalla. Osalla lähti myös mopo käsistä, koska he kuvittelivat shipin olevan totta. Mun nuoruudessa shippipaikat oli suljettuja alustoja ja oikeiden ihmisten shippaus oli kiellettyä. Jos haluaa shipata oikeita ihmisiä, niin paikkana suljettu alusta, joissa noudatetaan sääntöjä. Täällä toki seikkailevat kirjaimet, mikä on edes plussaa.
Oikeita ihmisiä on shipattu iät ja ajat myös avoimilla alustoilla, ei ole mitenkään uutta tuo. Ainoa poikkeus oli se että vauvalla oli valtavasti shippausta ja fandomia ymmärtämättömiä ekakertalaisia.

Kiinnostaa millä alustoilla Kk&K "shippausta" muka harjoitetaan, muualla kuin täällä ihan vitsillä? Esim ao3:ssa ei ole yhden yhtä Kk&K tarinaa, K&B tarinoita on tälläkin hetkellä yli 1700.
🤣🤣🤣🤣🤣 ei hevattu nyt taas. Ihan numerovertailut taas peliin, jotta voit todistaa jonkun shipin "paremmuutta". Ensinnäkin tämä on ihan uusi juttu, toiseksi toivoisin, että tästä ei ikinä edes tule bojeren kaltainen yököttävän tahmainen shippi siirappisine ficceineen.

Me ollaan liikkeellä eri pohjalta eli turhaa analysoida. Mä on KK+K kombon tosipohjan RAKASTAJA , deep-fiilistelijä ja induktiolieden kuumentaja - en joku hilipatihippan "shippaaja" jossain hilipatihippan fandom ilmiössä.. t.Eri
🤝 Hardcore deep-fiilistelijä myös. Ehkä kesympi versio susta.😽 Vtut jostain shipistä, enkä ole myöskään hieromassa juttujani vasten KK:n tai K:n naamoja. Mutta kyllähän induktioliesi räjähtää, kun tää kaksikko pääsee samalle estraadille.❤️‍🔥

Okei. En tiedä sit ollaanko täällä tai toisessa kk+k-ketjussa jo vastailtu toisillemme aikaisemmin vai ei. Musta on kyllä tähän asti vaikuttanu että ihan hyvä meno ja yhteisfiilis olis ollu kaikkien kanssa.
Jos oot kirjottanut myös ton seuraavan viestin, niin joo, samaa mieltä että rpf pitäisi pitää suljetuissa kanavissa. Mulla ei ikävä kyllä oo olemassaoleviin pieniin discordeihin nyt pääsyä, joten juttelen täällä (+viestittelen yhen toisen shippaajan kanssa yksärein).
Puolitosissani oon heittäny myös että perustan oman pokedexdiscordservun vaikka siellä olisin vain minä.

🤣🤣🤣🤣🤣 ei hevattu nyt taas. Ihan numerovertailut taas peliin, jotta voit todistaa jonkun shipin "paremmuutta". Ensinnäkin tämä on ihan uusi juttu, toiseksi toivoisin, että tästä ei ikinä edes tule bojeren kaltainen yököttävän tahmainen shippi siirappisine ficceineen.
Eikö niitä ficcejä yritetty kirjoitella muutama viikko sitten näppäimistö sauhuten mutta joku älypää ne poistatti kaikilta mahdollisilta alustoilta? Miten nyt voit pokkana väittää, ettei tämä shippi muka luo ficcejä?

Okei. En tiedä sit ollaanko täällä tai toisessa kk+k-ketjussa jo vastailtu toisillemme aikaisemmin vai ei. Musta on kyllä tähän asti vaikuttanu että ihan hyvä meno ja yhteisfiilis olis ollu kaikkien kanssa.
Jos oot kirjottanut myös ton seuraavan viestin, niin joo, samaa mieltä että rpf pitäisi pitää suljetuissa kanavissa. Mulla ei ikävä kyllä oo olemassaoleviin pieniin discordeihin nyt pääsyä, joten juttelen täällä (+viestittelen yhen toisen shippaajan kanssa yksärein).
Puolitosissani oon heittäny myös että perustan oman pokedexdiscordservun vaikka siellä olisin vain minä.

Oliks tää nyt jotenkin tosi faux-pas käyttää shippi-sanaa tästä? Oon vähän hämmentynyt. Kirjotin jossain vaiheessa jonkun minificinkin, ja en tiedä mitä semmonen on jos ei shippausta. Oonkohan mä nyt väärässä paikassa.

Oikeita ihmisiä on shipattu iät ja ajat myös avoimilla alustoilla, ei ole mitenkään uutta tuo. Ainoa poikkeus oli se että vauvalla oli valtavasti shippausta ja fandomia ymmärtämättömiä ekakertalaisia.
Kyl mä sen tiedän, mut sitä oikeiden ihmisten shippausta on paheksuttu tosi voimakkaasti ja ei mikään ihme, Larry on hyvä esimerkki shippaajien aivotoiminnan vaurioista.

Kiinnostaa millä alustoilla Kk&K "shippausta" muka harjoitetaan, muualla kuin täällä ihan vitsillä? Esim ao3:ssa ei ole yhden yhtä Kk&K tarinaa, K&B tarinoita on tälläkin hetkellä yli 1700.
Mä en oo vitsillä. Täällä pitää yrittää vähän keventää niin ehkä vaikuttaa "vitsiltä". . Jos mulla ois joku suljettu alusta, joka ois kuitenkin anonyymi, antaisin palaa niin...... prkeleesti. ❤️‍🔥

Oletko K vai B fani vai molempia?

Yhteistyössä