V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
'Se 15:10 täällä, se oli vähän turhan yksinkertainen heitto ja myös väärässä. Liitty enemmän joihinkin omiin kokemuksiin tai ajatuksiin... (mut ei se ole noinkaan jos on oikean miehen kanssa). Kaksi sopivasti erilaista ja samanlaista täydentää toisiaan.
- Se höpö joka sen kirjotti.'
'Jotkut pohdinnat on välillä viiltäviä vaikkei tarkoitus. Jos tämä ei olisi foorumi, olisin jo poistanut varmaan kaiken jälkijunassa.
'
Trolli on, mutta ei e.Kuulostat vähän liikaa trollilta ehkä siksi. Sivuarvaus
Johtu siitä kun E-lainasi sitä laittamalla emojeitansa siihenKauniisti sanottu, etenkin tuollaiselta sanataituriltaKunnon kirjoittaminen on kyllä jäänyt näppäimistön pölyttymisen myötä kun tää kosketusnäytön näpyttely on mitä on. Kirjoittelin omaksi huvikseni joskus kaikenmoista, mutta se oli sellaista halua kokeilla kaikkea mahdollista luovaa muun ohessa, ei lahjakkuutta kuitenkaan.
Ps. Nyt en tajua ollenkaan miten meidät voi sotkea kun ihan selvästi vastasin sun kommenttiin.
E nyt laittaa oman kädenjälkensä kaikkeenJohtu siitä kun E-lainasi sitä laittamalla emojeitansa siihen![]()
Huh, odotitko jotain Donald :n väristä (ja näköistä?Mun oli pakko googlata ja niin spoilasit tuon mulle puhumalla juustosta ja internet-erikoisuudesta. Ei tullut sellaista oranssinkeltaista juustomeemi-miestä mitä odotin
Aika kova kohtalo miehellä kuolla noin tulevan juustoiseen paikkaan. Mieti nyt kun joku perustaa luiden päälle tehtaan ja sitten arkeologit joutuu nimeemään sen perusteella. Aikamoista tuuripeliä että onko Marlboro man vai joku Tampax woman. -![]()
Puuhh, paikka on varmaan pelastunut tuholtaAika kova kohtalo miehellä kuolla noin tulevan juustoiseen paikkaan. Mieti nyt kun joku perustaa luiden päälle tehtaan ja sitten arkeologit joutuu nimeemään sen perusteella. Aikamoista tuuripeliä että onko Marlboro man vai joku Tampax woman. -![]()
'Johtu siitä kun E-lainasi sitä laittamalla emojeitansa siihen
'
Olen lainatessani
lisännyt
yhden esteettisen
emojin
tai värineliön/pallon
> ensimmäisen
lauseen eteen.
Muilta osin
lainatut jaot ovat
säilyneet täysin
alkuperäisinä ja
koskemattomina.
Minun oma motiivini
on ollut
> vain kommenttiin
vastaaminen. Te
fiksuina ja terävinä
tietysti tämän näette.
Right? ᕙ( • ‿ • )ᕗ
°°OgE
Ei minulta.En rekkaudu kun aion lopettaa.![]()
Ajattelin sellaista venyvää miestä joka näyttäis ja maistuis mozzarellalta ja se suisti ajatukset väärälle raiteelleHuh, odotitko jotain Donald :n väristä (ja näköistä?)
Mutta joo, hän on todennäköisesti aika monelle suomalaisellekin hyvin kaukaista sukua koska kuuluu niihin metsästäjä-keräilijöihin jotka vaelsivat myös tänne peräpohjolaan. Joskus tein DNA testin ja sitä pystyy vertaamaan muinaisiin näytteisiin eräässä firmassa niin oli jonkinmoista osumaa meikäläiseen, eli siksi tuli C-Man tuli mieleen.
Toivottavasti löytöpaikka on suojeltu ettei sinne tule mitään mainitsemiasi tehtaita
![]()
Koska teillä on ihan samat nimetEi minulta.