K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
💯 Ehdit ennen mua. Kv servun porukka otti yhteen rajusti ennen kuin perustettiin uusia ryhmiä. Tää Dz:stä puhuva vaikuttaa itse niin draamanhakuiselta riitelijältä, joten ehkä hänelle toisten dissaus on nautinto tai tavallinen asia elämässä.

Ja tämä 😘-tyyppi on ehta trolli, antaa heidän tapella keskenään.
Se oli kyllä kiva paikka, harmi että hajosi. Joitain seurailen ig:ssä, mutta sitä keskustelua on ikävä. Ne kaikki eurokiertueen innostukset ja muut, se oli sellainen hyvänmielen paikka.

Joo siellä oli pari tyyppiä modeina, jotka loi aika ikävää ilmapiiriä, vaikka eivät hirveästi kirjoitelletkaan. Yksi sai sitten aikaan lopulta tappelun (ihan tunnettu virolainen fani, joka on sitten myöhemmin poistettu). Modet päätti silloin, että mieluummin poistetaan pari muuta kuin tämä mode ja muut lähti perässä. Se oli tosi kiva paikka, itse lähinnä seurailin niin en ole missään näissä uusissa paikoissa.
Okei. Mä en jaksanu olla ikinä tarpeeksi aktiivinen kv discordilla et olisin päätyny/päässy mihinkään noihin privaryhmiin. Enkä tunne tai oikein muista ns. tunnettuja faneja. On siinä sekin, että tuntu aina itelle vieraalta semmonen, että osa faneista vaikutti kohotetun joksikin melkein fandom-julkkiksiksi 😅

Okei. Mä en jaksanu olla ikinä tarpeeksi aktiivinen kv discordilla et olisin päätyny/päässy mihinkään noihin privaryhmiin. Enkä tunne tai oikein muista ns. tunnettuja faneja. On siinä sekin, että tuntu aina itelle vieraalta semmonen, että osa faneista vaikutti kohotetun joksikin melkein fandom-julkkiksiksi 😅

No jotkut joo😂 Mutta siellä oli kivaa keskustelua ja ei siellä tarvinnut olla aktiivinen. Siellä oli iso porukka ympäri maailmaa ja ne reissasi mm. Euroopankiertueella yhdessä. Olen nähnyt niitä edelleenkin porukalla parilla keikalla. Jakoivat siis paljon kuviakin siellä, joten tunnistaa.

Näytin mun isosiskolle, joka fiilistelee ja fantasioi Käärijää,, ton venekuvan.

Nyt se huusi 3 tuntia jälkeen kuvan näyttämisen mökin kasvimaan reunasta - onko Käärijä homo? Nyt olen huolissani, miten se saa unta.

Ja tämä 😘-tyyppi on ehta trolli, antaa heidän tapella keskenään.
Se oli kyllä kiva paikka, harmi että hajosi. Joitain seurailen ig:ssä, mutta sitä keskustelua on ikävä. Ne kaikki eurokiertueen innostukset ja muut, se oli sellainen hyvänmielen paikka.
Jos voisin alottaa k-fanituksen uudestaan, panostaisin heti enemmän discordiin ja siellä tutustumiseen. Juutuin vauvan bojerepalstalle ja muutaman keikoilla käyvän mamman seuraan. No, sekä palstat että mammat osoittautu rosvosektoriks. 🙈 Discordin kautta olis voinu päätyä johonki kivaan seuraan.

Jos voisin alottaa k-fanituksen uudestaan, panostaisin heti enemmän discordiin ja siellä tutustumiseen. Juutuin vauvan bojerepalstalle ja muutaman keikoilla käyvän mamman seuraan. No, sekä palstat että mammat osoittautu rosvosektoriks. 🙈 Discordin kautta olis voinu päätyä johonki kivaan seuraan.

Voi ei. Jonoistahan sitä keikkaseuraa sais, mutta ymmärrän hyvin.

Yhteistyössä