V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehdit ennen mua. Kv servun porukka otti yhteen rajusti ennen kuin perustettiin uusia ryhmiä. Tää Dz:stä puhuva vaikuttaa itse niin draamanhakuiselta riitelijältä, joten ehkä hänelle toisten dissaus on nautinto tai tavallinen asia elämässä.
Kekän treffit?![]()
Heko heko, eikä B muistuta pätkääkään tota pallopäätä.Siellähän sun profiili on esillä. Kekä etsii miestä ja kuvan perusteella oot Bojanin ja Kiron identtinen kolmoisveli.
Itseasiassa se mitä kaipaan sieltä on ne äärettömän mahtavat keikkaraportit jne. T. seJa tämä-tyyppi on ehta trolli, antaa heidän tapella keskenään.
Se oli kyllä kiva paikka, harmi että hajosi. Joitain seurailen ig:ssä, mutta sitä keskustelua on ikävä. Ne kaikki eurokiertueen innostukset ja muut, se oli sellainen hyvänmielen paikka.
Katos trolli tarttui hetiItseasiassa se mitä kaipaan sieltä on ne äärettömän mahtavat keikkaraportit jne. T. setyyppi
Okei. Mä en jaksanu olla ikinä tarpeeksi aktiivinen kv discordilla et olisin päätyny/päässy mihinkään noihin privaryhmiin. Enkä tunne tai oikein muista ns. tunnettuja faneja. On siinä sekin, että tuntu aina itelle vieraalta semmonen, että osa faneista vaikutti kohotetun joksikin melkein fandom-julkkiksiksiJoo siellä oli pari tyyppiä modeina, jotka loi aika ikävää ilmapiiriä, vaikka eivät hirveästi kirjoitelletkaan. Yksi sai sitten aikaan lopulta tappelun (ihan tunnettu virolainen fani, joka on sitten myöhemmin poistettu). Modet päätti silloin, että mieluummin poistetaan pari muuta kuin tämä mode ja muut lähti perässä. Se oli tosi kiva paikka, itse lähinnä seurailin niin en ole missään näissä uusissa paikoissa.
Kuin kolme marjaa.Heko heko, eikä B muistuta pätkääkään tota pallopäätä.
Ehkä säkin oot mun luomassa K ryhmässä tai sit et.Katos trolli tarttui heti![]()
En mä oo missään ryhmissä. Oon ihan rehellinen trolli, joka löysi tän ketjun about vuosi sitten.
Oon nainen, enkä sinun treffipalstoillasi, pöntäle.Kuin kolme marjaa.![]()
Perustetaanko ryhmä?Millanen on hyvän mielen paikka? Mun hyvän mielen paikkoihin kuuluu ehdottomasti vaarin kullin d-zonet !
En oo Joel Simkhai vaikka ehkä jotain samaa näköä ja bisnesmiesvaistoja meissä on.Oon nainen, enkä sinun treffipalstoillasi, pöntäle.
Toivottavasti enEhkä säkin oot mun luomassa K ryhmässä tai sit et.![]()
En mä jaksa trollata, olen liian laiska näkemään vaivaa.Katos trolli tarttui heti![]()
En ole suomalainen.Toivottavasti enEn oo missään suomalaisten perustamissa enkä trolliryhmissä
![]()
Nyt tuun tähän keskusteluun sivusta ja sanon, että älä puhu paskaa. Tai ehkä olet vain taas yksi näistä trollisönkkääjistä.Se virolainen oli ainoa järkevä tyyppi siellä.
Okei. Mä en jaksanu olla ikinä tarpeeksi aktiivinen kv discordilla et olisin päätyny/päässy mihinkään noihin privaryhmiin. Enkä tunne tai oikein muista ns. tunnettuja faneja. On siinä sekin, että tuntu aina itelle vieraalta semmonen, että osa faneista vaikutti kohotetun joksikin melkein fandom-julkkiksiksi![]()
Jos voisin alottaa k-fanituksen uudestaan, panostaisin heti enemmän discordiin ja siellä tutustumiseen. Juutuin vauvan bojerepalstalle ja muutaman keikoilla käyvän mamman seuraan. No, sekä palstat että mammat osoittautu rosvosektoriks.Ja tämä-tyyppi on ehta trolli, antaa heidän tapella keskenään.
Se oli kyllä kiva paikka, harmi että hajosi. Joitain seurailen ig:ssä, mutta sitä keskustelua on ikävä. Ne kaikki eurokiertueen innostukset ja muut, se oli sellainen hyvänmielen paikka.
Jos voisin alottaa k-fanituksen uudestaan, panostaisin heti enemmän discordiin ja siellä tutustumiseen. Juutuin vauvan bojerepalstalle ja muutaman keikoilla käyvän mamman seuraan. No, sekä palstat että mammat osoittautu rosvosektoriks.Discordin kautta olis voinu päätyä johonki kivaan seuraan.
Jos voisin alottaa k-fanituksen uudestaan, panostaisin heti enemmän discordiin ja siellä tutustumiseen. Juutuin vauvan bojerepalstalle ja muutaman keikoilla käyvän mamman seuraan. No, sekä palstat että mammat osoittautu rosvosektoriks.Discordin kautta olis voinu päätyä johonki kivaan seuraan.
Selän takana juoruilu ja kähinä ja joukossa osan ihmisistä ulos sulkeminen on minusta sellasta rosvosektorihommaa. Ala-asteen tyttöporukoissa olin viimeksi nähny moista.Millainen ihminen on rosvosektorimamma?