V
vierailija
Vieras
Matkalla Hotlalle!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Matkalla Hotlalle!
Alan Walkerille ilmeisesti. StooriMä en ole vieläkään saanut vastausta, kelle se Käärijä nyt on keimalllut? Kertokaa??????
Matkalla Hotlalle!
Mä en "ihastele" k+kk:ta tai spekuloi muuten vain nukkumajärjestyksiä. Shippaan niin p×rkeleesti. Ja ajattelen hotellihuoneesta ihan muuta kuin kollegoita twin roomissa omissa sängyissään.
Kauniita unia.
Voihan sitä olla useampi?KK:lle voidaan sitten sanoa heipat. Sillä näyttää olevan jo uusi poikaystävä((
Niinpä näkyy.KK:lle voidaan sitten sanoa heipat. Sillä näyttää olevan jo uusi poikaystävä((
EiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhKK:lle voidaan sitten sanoa heipat. Sillä näyttää olevan jo uusi poikaystävä((
Äh, pitäkää Jerenne. Sinkku-Bojan ja hänen etelä-eurooppalaiset kollikissa-komistukset on mun uusi preferenssi.Niinpä näkyy.
Bojan ja Jere taitavat vielä sittenkin päätyä yhteen. BK, te voitette![]()
Tampereella nääsMIssä K siis esittäny tuon CCC:n? H-skyen stoorissa näkyy. Onpas Kärtsällä ääni jotenkin käheänä, huutaa vähän hassusti.
Painelee pi erunhaisteluilmeellään slaavi-influjen perässäÄh, pitäkää Jerenne. Sinkku-Bojan ja hänen etelä-eurooppalaiset kollikissa-komistukset on mun uusi preferenssi.Toivottavasti kesäkissa-Bojan saaga ei lopu ikinä.
Ootko odottanut tätä koko viikon?Painelee pi erunhaisteluilmeellään slaavi-influjen perässä![]()
Ehkä hän lähtee kaverinsa seuraksi Marsiin. Ainakin on haaveissa perustaa tuotantoyhtiö sinne.Miten mun muka oletetaan selviävän, jos KK:n kiertäminen keikoilla loppuu eikä lähde enää ulkomaanrundille. Vastaus: Ei mitenkään![]()
Kamalia luikkunaamojaÄh, pitäkää Jerenne. Sinkku-Bojan ja hänen etelä-eurooppalaiset kollikissa-komistukset on mun uusi preferenssi.Toivottavasti kesäkissa-Bojan saaga ei lopu ikinä.
Koittaa tehdä K:n mustikseksi, kun toinen juoksee muiden miesten perässäKK:lle voidaan sitten sanoa heipat. Sillä näyttää olevan jo uusi poikaystävä((
Eikä läheEhkä hän lähtee kaverinsa seuraksi Marsiin. Ainakin on haaveissa perustaa tuotantoyhtiö sinne.
No jos sua miellyttää enemmän suomalaiset keskivartalolihavat ja kaljuuntuvat sikafarmarit, niin tottakai kaikki on luikkunaamoja heidän rinnalla.Kamalia luikkunaamoja