Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On tapahtunut liian paljon ikäviä asioita. Ne saa minut välillä vihaiseksi. Olen siitä pahoillani. Aina kun joku sanoo, että ei pysty ja oli pakko tehdä pahaa/sanoa pahaa, mieleeni tulee natsi leireiltä selviytynyt hoitaja, nainen, joka kieltäytyi oman henkensä uhalla avustamasta natsien kokeiluja juutalaisilla naisilla. Tämä nainen selviytyi ja edustaa minulle naisena sitä, mitä ihailen vahvana itsenäisenä naisena. Ei ole pakko tehdä vääryyttä. En halua olla sellainen persoona, joka tekee toisille vääryyttä, olen pahoillani. Miehelle.

En tiedä mitä vauvalla on keskusteltu, kun en osallistu sellaiseen. Mikä tahansa voidaan tulkita ilkeilyksi netissä. Ihmisiin voi sattua, vaikka et sitä tarkoittaisi. Kun myönnät, että olet voinut satuttaa toista, otat vastuun. Kukaan ei ole näistä erheistä vapaa. Tavallisten ihmisten rinnastaminen natseihin keskustelufoorumilla ei ole kovin kaunista. Siinäkin on oma vastuunsa.
- e

'Mikset helpottaisi idän miehen elämää luonnollisella m3n3t3lmällä? ”Kaksin aina kaunihimpi” 😘'

En koskisi moiseen
yhä ei-korvattujen
kauhutapahtumien
seurauksena
>tällä paikkakunnalla<
missään olosuhteissa.

Olemme kuin
vastamagneetit.

Suomennos:
Olen idän miehelle
allerginen.

En 50 metriä