K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teet taas vähän vääränlaisia oletuksia, no toisilta ei suju yksinkertainenkaan päättely ja ajatuksenjuoksu. En ole verrannut näitä ketjuja, koska mitä turhaan. Jos puntarin molemmille puolille laittaa kilon pjaskaa, niin mikä on tulos. Keskustelen siitä aiheesta, mikä on täällä pinnalla. Kun aiheena on tämä ketju, niin sitten keskustellaan siitä. Enkä ole osoittanut tarvetta sille, että haluaisin poistua, joten vähän metsään meni taas. Sulle taas se vauvan ketju tuntuu olevan pyhä lehmä, jota pitää puolustaa ja jota pitää verrata tähän ketjuun.
Kuin myös teet vääränlaisia oletuksia. Vauva ei ole mulle pyhä paikka, samalla tavalla kyseenalaistan myös sen ketjun huutelut kuinka sairas paikka komposti ja miten järkyttäviä juttuja täällä kirjoitetaan. Ja kummassakin ketjussa toivotaan toisen ketjun poistamista mutta silti käydään lukemassa ja vastailemassa viesteihin mikä tuo ketjuun lisää trafiikkia.

Kuin myös teet vääränlaisia oletuksia. Vauva ei ole mulle pyhä paikka, samalla tavalla kyseenalaistan myös sen ketjun huutelut kuinka sairas paikka komposti ja miten järkyttäviä juttuja täällä kirjoitetaan. Ja kummassakin ketjussa toivotaan toisen ketjun poistamista mutta silti käydään lukemassa ja vastailemassa viesteihin mikä tuo ketjuun lisää trafiikkia.
Ihan hyvä muuten mut seuraavalla kerralla kannattaa lukea toisten viestit vähän huolellisemmin. Olen kompostilainen joka toivoo kompostin poistoa. Vauvan ketjun kirjoittajat ja jutut on mulle yhdentekeviä, jos siellä edes joku shippiketju on pystyssä. Ei ole kiinnostusta toivoa sellaisen poistoa.

Tuotahan tehdään täällä joka päivä. Spekuloidaan seksualisuutta. Ja juurikin tämän ketjun BK, KKK ja kaikkien shippareiden taholta.
Kaikki rpf shipit yhtä sairaita.
Valehtelet. Spekuloit vain omassa päässäsi. Suuntautumisensa tietää vain ja ainoastaan suuntautunut itse. Jos aina hän itsekään.

Se, mitä täällä on, on vain headcanonia ja fantasiaa.

Yhteistyössä