V
vierailija
Vieras
Kirjoitin niistä kommenteista ehkä pari ja heti on toinen Pipisläinen kimpussa. Toi ei ollut reilua. Soitan sinne Krypton planeetalle, että ne lopettaa sun ukkosi palvelemisen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kirjoitin niistä kommenteista ehkä pari ja heti on toinen Pipisläinen kimpussa. Toi ei ollut reilua. Soitan sinne Krypton planeetalle, että ne lopettaa sun ukkosi palvelemisen.
Mä ottasin niin paljon mieluummin ruokapäiväkirjat. Missä Kekä on?Mikä boss lady sinäkin luulet olevasi.![]()
Hiljaa, pölkkyMä ottasin niin paljon mieluummin ruokapäiväkirjat. Missä Kekä on?
Hän lähti SiveysJorman kanssa lemmenlomalle paratiisisaarelle.Ikävä Kekää
Heidän pitäisi palkata kuvaaja, joka keskittyisi kuvaamaan pelkästään KKK:ta.KK:n ammatillinen toimenkuva on kieltämättä haasteellinen. Kivannäköinen ja oudolla tavalla karismaattinen mies ottamassa mahdollisimman heruttavia taltiointeja K:sta.
Toivottavasti riskikartoitus ja SWOT- analyysi oli tehty![]()
Ihme porukkaaP ja Juuse on nykyään naapureita. Molemmilla noin 3 milj. arvoiset asunnot. Ei mulla muuta.
No niin pitäisi. Mutta hänen ehkä oli suotavaa olla olemukseltaan suht arkipäivinen, ettei ketju jatkuisi loputtomiin ja lopulta lavalla luikertelisi kuvaajankuvaajatuhatjalkainenHeidän pitäisi palkata kuvaaja, joka keskittyisi kuvaamaan pelkästään KKK:ta.
Kuin myös teet vääränlaisia oletuksia. Vauva ei ole mulle pyhä paikka, samalla tavalla kyseenalaistan myös sen ketjun huutelut kuinka sairas paikka komposti ja miten järkyttäviä juttuja täällä kirjoitetaan. Ja kummassakin ketjussa toivotaan toisen ketjun poistamista mutta silti käydään lukemassa ja vastailemassa viesteihin mikä tuo ketjuun lisää trafiikkia.Teet taas vähän vääränlaisia oletuksia, no toisilta ei suju yksinkertainenkaan päättely ja ajatuksenjuoksu. En ole verrannut näitä ketjuja, koska mitä turhaan. Jos puntarin molemmille puolille laittaa kilon pjaskaa, niin mikä on tulos. Keskustelen siitä aiheesta, mikä on täällä pinnalla. Kun aiheena on tämä ketju, niin sitten keskustellaan siitä. Enkä ole osoittanut tarvetta sille, että haluaisin poistua, joten vähän metsään meni taas. Sulle taas se vauvan ketju tuntuu olevan pyhä lehmä, jota pitää puolustaa ja jota pitää verrata tähän ketjuun.
Tuotahan tehdään täällä joka päivä. Spekuloidaan seksualisuutta. Ja juurikin tämän ketjun BK, KKK ja kaikkien shippareiden taholta.Pakko kommentoida ohiksena. Kirjottajat eivät edes tajunneet omaa asenteellisuuttaan ja homofobiaansa. Lisäksi se jatkuva toisten seksuaalisuudella spekulointi oli sairasta.
Tiedätkö, mikä spekulointi -sanan alkuperä on?Tuotahan tehdään täällä joka päivä. Spekuloidaan seksualisuutta. Ja juurikin tämän ketjun BK, KKK ja kaikkien shippareiden taholta.
Kaikki rpf shipit yhtä sairaita.
Ihan hyvä muuten mut seuraavalla kerralla kannattaa lukea toisten viestit vähän huolellisemmin. Olen kompostilainen joka toivoo kompostin poistoa. Vauvan ketjun kirjoittajat ja jutut on mulle yhdentekeviä, jos siellä edes joku shippiketju on pystyssä. Ei ole kiinnostusta toivoa sellaisen poistoa.Kuin myös teet vääränlaisia oletuksia. Vauva ei ole mulle pyhä paikka, samalla tavalla kyseenalaistan myös sen ketjun huutelut kuinka sairas paikka komposti ja miten järkyttäviä juttuja täällä kirjoitetaan. Ja kummassakin ketjussa toivotaan toisen ketjun poistamista mutta silti käydään lukemassa ja vastailemassa viesteihin mikä tuo ketjuun lisää trafiikkia.
Valehtelet. Spekuloit vain omassa päässäsi. Suuntautumisensa tietää vain ja ainoastaan suuntautunut itse. Jos aina hän itsekään.Tuotahan tehdään täällä joka päivä. Spekuloidaan seksualisuutta. Ja juurikin tämän ketjun BK, KKK ja kaikkien shippareiden taholta.
Rouva spekulointi saapui ketjuun.Tuotahan tehdään täällä joka päivä. Spekuloidaan seksualisuutta. Ja juurikin tämän ketjun BK, KKK ja kaikkien shippareiden taholta.
Ollapa kärpäsenä katossa, kun KK käy läpi kuvasaalistaan![]()
Tuo on kyllä peittelemätöntä saalistusta! Ja saalis tuntuu olevan yhteistyöhalukasOllapa kärpäsenä katossa, kun KK käy läpi kuvasaalistaan![]()
Huoh, ihan normo lähikuvia, mitä fanitkin ottaa.Tuo on kyllä peittelemätöntä saalistusta! Ja saalis tuntuu olevan yhteistyöhalukas![]()
Kyllä! Materiaalia on tunteja ja tunteja, jotain varten pihdataan.KK vois kyllä raottaa kuvagalleriaansa tosiaan hiukan anteliaammin…
Voithan sen ajatella, miten haluat. Kukaan fani ei vaan ole ollut yhtä tiiviisti mukana eikä päässyt yhtä otollisista kuvakulmista kuvaamaan.Huoh, ihan normo lähikuvia, mitä fanitkin ottaa.
Kk taitaa kuvata aivan kaiken 24/7. Jatkuvasti. Varmaan unensakin se kuvaa.Kyllä! Materiaalia on tunteja ja tunteja, jotain varten pihdataan.
Kyllä se soittaa kitaraakinKk taitaa kuvata aivan kaiken 24/7. Jatkuvasti. Varmaan unensakin se kuvaa.