K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli summa summarum poni on joku kaikkien mielestä rasittava persreikä? Yks kk-fani ilmotti aikasemmin itse olevansa poni. Olikohan sit se "kiehtovia komboja ihasteleva" ja k:n naisista mustasukkainen täti, en tiedä. Joka tapauksessa joo maku vähän menee triplakoo-hekumoinnista.

En ihan tajua nyt tätä "B se vaan veneilee" -höpötystä. Miksi ihmeessä ei saisi lomailla mieleisellään tavalla, ja ilmiselvästi se mieleisin tapa on veneily. K haluaa lomailla Thaimaassa. Ei kumpikaan noista nyt ole mitään leveilyä tai luksusta. Ainoa asia, mitä pidän B:n elämässä vähän ehkä turhana, on se 30 000 euron ökykello, joka sillä oli jossain välissä ranteessa. Mutta tietty jos kerää kelloja, niin on ehkä jollekulle ymmärrettävää. En ymmärrä Selänteen autokeräilyäkään, kun molemmat keräilyt (autot ja kellot) on täysin tarpeettomia, kun sillä yhdellä kohtuuhintaisellakin pärjää kivasti, mutta ei se minun mielipiteeni tee heidän harrastuksistaan jollakin tapaa typeriä.
K ei tosin taida keräillä mitään kallista. Enintään kai fanien lahjoja. Mutta hänen harrastuksistaan se uhkapelaaminen on jotain, jota en ymmärrä. Silti minun mielipiteeni ei tee siitäkään typerää. Ihmiset saavat nauttia siitä, mikä tekee heidät onnellisiksi.
Täh, siis missä on jotain todisteita / tietoa, onko ökykello? Toihan on hienoa, jos on osannut ns. sijoittaa rahansa kalliiseen kelloon, olettaen tietysti, että se on sellainen, joka pitää arvonsa tai parhaimmillaan tietysti nousee siinä.
Arvokellon ostoa voi sijoituksena verrata kultaan, se on hyvä inflaatiosuoja. Siinäkin siis Jeren ja Bojanin arvot ja näkemykset yhtyvät, jos näin on.
Kun oli mahdollisuus, että naapuri ostaisi minulta kesämökin 770 000€:lla aloin myös itse miettiä arvokellon ostoa. Harkita siis yhtenä kohteena rahoille.
Koska sellaisen kanssa pääsee kätevästi maasta toiseen, kuljettaen arvokasta pahan päivän varaa siis aina mukana jos paska osuu tuulettimeen r y s s i e n muodossa.
Ehkä Bojan tietää saman.

Eli summa summarum poni on joku kaikkien mielestä rasittava persreikä? Yks kk-fani ilmotti aikasemmin itse olevansa poni. Olikohan sit se "kiehtovia komboja ihasteleva" ja k:n naisista mustasukkainen täti, en tiedä. Joka tapauksessa joo maku vähän menee triplakoo-hekumoinnista.
Kyl tää yks KKK shippari on Anna-Liisa ja poni. Sen lisäksi palstan pahimpia nais- ja Bojan heittereitä. Ei kaikki Bojanistitkaan sen parempia ole. Saastaa löytyy molempien joukoista.

Väärin. Summa summarum sinä olet kaikkien mielestä rasittava persreikä. Mustasukkainen täti, jonka ainut tehtävä on haukkua muita.

Yhteistyössä