K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
NAINEN ON YKKÖNEN
NAISTA EI SAA KRITISOIDA
NAINEN ON VIRHEETÖN

NAINEN NAINEN NAINEN
NAINEEEEEEEENNNNNNN

NAISEN PERSEESTÄ TULEE KUKKASIA
JA KANELIA JA KORVAPUUSTEJA

NAINEN EI HAISE PASKALLE..

JOKAINEN NAINEN ON ALBERT EINSTEIN

JA MOZART

JA MARIA MAGDALEENA JA ÄITI AMMA

KUNHAN VAIN OLET NAINEEEEEEEN.

NAINEN ON YKKÖNEN
NAISTA EI SAA KRITISOIDA
NAINEN ON VIRHEETÖN

NAINEN NAINEN NAINEN
NAINEEEEEEEENNNNNNN

NAISEN PERSEESTÄ TULEE KUKKASIA
JA KANELIA JA KORVAPUUSTEJA

NAINEN EI HAISE PASKALLE..

JOKAINEN NAINEN ON ALBERT EINSTEIN

JA MOZART

JA MARIA MAGDALEENA JA ÄITI AMMA

KUNHAN VAIN OLET NAINEEEEEEEN.
Ohoh. Harvoin pääsee näkemään psyykkisen romahduksen reaaliajassa.
Ehkä hänelle oli liikaa se että h**ritteluun puututtiin.

Pakko myöntää, että jotain pissimiskisaa noilla B:n kuvilla käydään. Veneilykuvat ihan ymmärrettäviä mutta olihan niitä aika tavalla ja nyt vielä autokuvaakin kaiken jatkeeksi. Mutta kuka on haastaja? K voisi laittaa kuvia soutuveneestä ja Ladasta niin saataisiin B tajuamaan, että överiksi alkaa mennä.

Pakko myöntää, että jotain pissimiskisaa noilla B:n kuvilla käydään. Veneilykuvat ihan ymmärrettäviä mutta olihan niitä aika tavalla ja nyt vielä autokuvaakin kaiken jatkeeksi. Mutta kuka on haastaja? K voisi laittaa kuvia soutuveneestä ja Ladasta niin saataisiin B tajuamaan, että överiksi alkaa mennä.
Överiksi menee tämä jatkuva B ja K paritus asiassa kuin asiassa. Heillä on ihan erillinen oma elämänsä, eivätkä heidän postauksensa liity mitenkään toinen toisiinsa tai ole kilpailua ja kommentointia.

Ahaa. Eikö sit niitä todisteita löydykään ja käännät asiat nurin. Yleensä todistustaakka on sillä, joka väittää asioita faktoiksi. Itse perustan väitteeni ihan kokemukseen eli olen kuullut noita sanoja käytettävän ja kyseiset ihmiset olivat reippaasti alle 50-v
Sun täytyy olla päästäsi pipi. Sen sijaan että jankkaat siitä, että minkä ikäinen käyttää sanoja vajakki ja pösilö, niin voisit miettiä, että miksi jollakulla on tarve käyttää kyseisiä sanoja täällä. Kukaan normaali ei nimittele toisia noilla sanoilla ja sen pitäisi olla tässä se pääpointti.

Löysin lähteen. Pösilö ja pöhelö sanaa käyttää arkikielessä 50-70v. ikäiset. 30-50v. hyvin harvoin ja sitä nuoremmat tuskin koskaan. Itse olen kyl sitä mieltä, että kukaan normaali ei käytä niitä koskaan.

Miksi K laittaisi kuvan Ladasta? Ei me eletä 70 luvulla tai Venäjällä.

Lihavatkin voivat olla syömishäiriöisiä. Tämä sinun syömisesi on jo todella sairaalloista.
Kuten sanoin aiemmin niin bmi 22 tällä hetkellä, ja ei kyllä minusta, koska luulen et se tekoälyn vastaus 1 dl-1,5 dl maustamatonta jogurttia on oikeampi määrä, silloin se ylimääräinen kannatti kaataa poies. Ja mittaan siis desin mitalla nää jatkossa. Toi voi olla just syy et en ole enää niin nopeesti laihtunut, pituutta se 166 cm. Pidemmät voi syödä enempi tietysti. Tein muuten kellon mukaan kävelyennätyksen tänään, lähin hakeen yhtä kauemmaksi laitettua pakettia kävellen. Sit teen vielä illalla uuden lenkin, niin kerrankin saa taas sen 10000 askelta kasaan.

Kuten sanoin aiemmin niin bmi 22 tällä hetkellä, ja ei kyllä minusta, koska luulen et se tekoälyn vastaus 1 dl-1,5 dl maustamatonta jogurttia on oikeampi määrä, silloin se ylimääräinen kannatti kaataa poies. Ja mittaan siis desin mitalla nää jatkossa. Toi voi olla just syy et en ole enää niin nopeesti laihtunut, pituutta se 166 cm. Pidemmät voi syödä enempi tietysti. Tein muuten kellon mukaan kävelyennätyksen tänään, lähin hakeen yhtä kauemmaksi laitettua pakettia kävellen. Sit teen vielä illalla uuden lenkin, niin kerrankin saa taas sen 10000 askelta kasaan.
Hankkiudu hoitoon hyvä ihminen.

Yhteistyössä