V
vierailija
Vieras
Kahvit lensi näppäimistölle.Täällä on vain nuorekkaita alle nelikymppisiä, pöhelö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kahvit lensi näppäimistölle.Täällä on vain nuorekkaita alle nelikymppisiä, pöhelö.
Sehän on juuri oikea paikka ficeille, parempi kuin koittaa tunkea niitä tänne niinkuin Karim pakottajat alkuun teki.Kunhan ei kukaan kirjoita AO3:seen niitä Bojeren kaltaisia ällöttäviä ficcejä, niin kaikki hyvin.
Eihän se ookaan, toi yks nyt vaan hokee et kaikkien ois pakko olla 50-70 vee ikäväliltä.Hei, miksi korkea ikä on täällä naurun aihe? En ymmärrä. Selittäkää.
Varmaan sen takia, koska osa kirjoittajista käyttää niin vanhanaikaisia sanoja. Mua ei naurata kenenkään ikä, vaan ne sanat ja ummehtuneet näkemykset alle 30 v. elämästä.Hei, miksi korkea ikä on täällä naurun aihe? En ymmärrä. Selittäkää.
Ei ole mitään yhtä. Itsekin mainitsin asiasta tänään.Eihän se ookaan, toi yks nyt vaan hokee et kaikkien ois pakko olla 50-70 vee ikäväliltä.
Saa täydentää!Nuorekkaan alle nelikymppisen sanavarasto:
- Pakottaja
- Trolli
- Pöhelö
- Pöntelö
- Pölö
- Tauno
- Pässi
- Vajakki
Jaa, mikähän ois sellainen sanonta mitä yleisesti käyttää? Pöhelöä ainakin jo tätä nykyä kirjoittajista tyyliin joka toinen, siitä on tainnut tulla vain yleinen vitsi täällä, aika tosikko tarttee olla, jos tollainen haittaa.Varmaan sen takia, koska osa kirjoittajista käyttää niin vanhanaikaisia sanoja. Mua ei naurata kenenkään ikä, vaan ne sanat ja ummehtuneet näkemykset alle 30 v. elämästä.
Onkohan K yhtään itse edesvaikuttanut toisen ammatilliseen kredibiliteettiin epäammattimaisilla yhteenkietoutunis-kuvapakotuksilla ja sitten kaikenmaailman outoja dogekommentteja. Eikä yhtään auta jos työntekijä julistaa olevansa taivaassa pomonsa lähellä.Täällä eletään kompostitodellisuudessa. Tietenkään faneja ei suuressa mittakaavassa kiinnosta pätkän vertaa. Itse en kuitenkaan haluaisi että KKK- yhteistyöt tai niiden maine pilataan jollain idiottimaisella shippipakotuksella.
Mistähän tän oot keksinyt? Plus et noi edes olisi samalta kirjoittajalta. Nykyään pöntöttelee lähinnä noi matkijat, itse ainakaan harvemmin enää käytän.Nuorekkaan alle nelikymppisen sanavarasto:
- Pakottaja
- Trolli
- Pöhelö
- Pöntelö
- Pölö
- Tauno
- Pässi
- Vajakki
Nähtävästi.Nuorekkaat nelikymppiset käyttää nykyaikana kaiken aikansa tappeluun kompostissa.
Missäs X:ssäJodel? Eilen siihen yhteen keskusteluun tuotiin jopa näiden kahen yhteiskuva, joka poistettua nytten eli kyllä siellä(kin) joku/jotkut shippaa. Ja rivien välistä jos lukee ehkä myös X.
Nuorekkaan alle nelikymppisen sanavarasto:
- Pakottaja
- Trolli
- Pöhelö
- Pöntelö
- Pölö
- Tauno
- Pässi
- Vajakki
Eli ei missään, kun et tietenkään pystynyt nimeämään yhtäkään osa-aluettaPäihittää Bojanin oikeastaan missä vain. Herää jo todellisuuteen.
Täällä on kaikki nuorekkaita alle nelikymppisiä, pönttö.Mistähän tän oot keksinyt? Plus et noi edes olisi samalta kirjoittajalta. Nykyään pöntöttelee lähinnä noi matkijat, itse ainakaan harvemmin enää käytän.
Niinkuin kirjoitin, niin naurattaa ne vanhanaikaiset sanat ja ummehtuneet näkemykset. Se tekee tästä ketjusta niin mummomaisen.Jaa, mikähän ois sellainen sanonta mitä yleisesti käyttää? Pöhelöä ainakin jo tätä nykyä kirjoittajista tyyliin joka toinen, siitä on tainnut tulla vain yleinen vitsi täällä, aika tosikko tarttee olla, jos tollainen haittaa.
Höpön löpöä.Täällä on kaikki nuorekkaita alle nelikymppisiä, pönttö.
Vaikka naisten pinkissä alusasussa.Niin ja sinä et osaa tulkita sitä vastausta vai, tietenkin on kuvaajan roolissa siellä, missäs muussakaan.
Aika kumma ettet ymmärrä lukemaasi. Oikeastaan missä vain on hyvä ilmaisu, koska ei se mitään erittelyä kaipaa.Eli ei missään, kun et tietenkään pystynyt nimeämään yhtäkään osa-aluetta![]()
Häviävät fiksummilleen jokaisessa väittelyssä niin keksivät alkaa solvata vanhoiksi.Hei, miksi korkea ikä on täällä naurun aihe? En ymmärrä. Selittäkää.
Sun vaarilla oli ummehtunut näkemys kun mummoasi tuikkasi.Niinkuin kirjoitin, niin naurattaa ne vanhanaikaiset sanat ja ummehtuneet näkemykset. Se tekee tästä ketjusta niin mummomaisen.
Miksi mummottelu muuten haittaa sua, aika tosikko olet, jos tollanen haittaa.Jaa, mikähän ois sellainen sanonta mitä yleisesti käyttää? Pöhelöä ainakin jo tätä nykyä kirjoittajista tyyliin joka toinen, siitä on tainnut tulla vain yleinen vitsi täällä, aika tosikko tarttee olla, jos tollainen haittaa.
Olen syntynyt neitseellisesti, pölö.Sun vaarilla oli ummehtunut näkemys kun mummoasi tuikkasi.
Niin varmaan. Missä ne sun fiksut väittelyt on.Häviävät fiksummilleen jokaisessa väittelyssä niin keksivät alkaa solvata vanhoiksi.
Mitä jos keksisit omia sanoja, tyhmä matkija trolli.Olen syntynyt neitseellisesti, pölö.