V
vierailija
Vieras
Missäs oon sanonut et haittais?Miksi mummottelu muuten haittaa sua, aika tosikko olet, jos tollanen haittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missäs oon sanonut et haittais?Miksi mummottelu muuten haittaa sua, aika tosikko olet, jos tollanen haittaa.
Sun väittely on = että niin pöljäHäviävät fiksummilleen jokaisessa väittelyssä niin keksivät alkaa solvata vanhoiksi.
Tappeleva mummoHäviävät fiksummilleen jokaisessa väittelyssä niin keksivät alkaa solvata vanhoiksi.
Tää kertoo vain sun kypsymättömyydestä. ”Vanhanaikaisia sanoja”, niin, kenelle? Ei ne sille, joka käyttää niitä sanoja, ole vanhanaikaisia. Ellei toki vitsillä käytä tai jostain syystä ole hänen perhepiirissään ollut käytössä jokin vanhahtava sana jostain asiasta.Varmaan sen takia, koska osa kirjoittajista käyttää niin vanhanaikaisia sanoja. Mua ei naurata kenenkään ikä, vaan ne sanat ja ummehtuneet näkemykset alle 30 v. elämästä.
Kuten?Varmaan sen takia, koska osa kirjoittajista käyttää niin vanhanaikaisia sanoja. Mua ei naurata kenenkään ikä, vaan ne sanat ja ummehtuneet näkemykset alle 30 v. elämästä.
Doge merkitys hyvä kaveri, bro, ystävä, suosikki.Onkohan K yhtään itse edesvaikuttanut toisen ammatilliseen kredibiliteettiin epäammattimaisilla yhteenkietoutunis-kuvapakotuksilla ja sitten kaikenmaailman outoja dogekommentteja. Eikä yhtään auta jos työntekijä julistaa olevansa taivaassa pomonsa lähellä.
Kyllä muuten miettisin kaksi kertaa jos olisin vaikka junayhtiön mainosvastaava ja junasta pitäs saada hieno video. Ensiksi kävisin tarkistamassa ainakin Kompostikirjoittelun 100 viimeisintä sivua ennen rekrytointipäätöstä.
No käviskö pakuima? Tarkistin että se olis kokonaan uusi sana ja vissiin ihan koko maailmassa. Tarkoittaa meidän alle 40 v. kielellä pölöä.Mitä jos keksisit omia sanoja, tyhmä matkija trolli.
En ole koskaan nähnyt tän kirjoittajan käyttävän näitä?Sun väittely on = että niin pöljä
Sylikoiraa tässä tapauksessaDoge merkitys hyvä kaveri, bro, ystävä, suosikki.
Sen yhden pohjoiskarjalaisen elokuvaohjaajan nimihän on Pölö + nen. Älkää käyttäkö tuota sanaa ettei google sekoa
Niinpä ja siis vain vajakki sanoo esim. tuon Taunon, koska sen valintahan vain alleviivaa asiaa, miksi se sanotaan. Eli se haukuttu typerys on vanhanaikainen Tauno.Mistähän tän oot keksinyt? Plus et noi edes olisi samalta kirjoittajalta. Nykyään pöntöttelee lähinnä noi matkijat, itse ainakaan harvemmin enää käytän.
Tuskinpa vain, sanalla/sanonnalla huumorimerkitys kumminkin.Sylikoiraa tässä tapauksessa
Mua naurattaa sun kaltaistesi vähäinen elämänkokemus ja missä kaikessa se koko ajan näkyyNiinkuin kirjoitin, niin naurattaa ne vanhanaikaiset sanat ja ummehtuneet näkemykset. Se tekee tästä ketjusta niin mummomaisen.
Niin kun ei ole mitään asiaa, mistä mainita hänen päihittävän BojaninAika kumma ettet ymmärrä lukemaasi. Oikeastaan missä vain on hyvä ilmaisu, koska ei se mitään erittelyä kaipaa.
Sen verran on pakko ohimennen kommentoida, et kyl täällä käytetään hyvin usein todella vanhanaikaisia sanoja, joita ei enää alle 40 v. käytä arkikielessä. Sen lisäksi täällä on monilla sellaisia ajatusmalleja ja näkemyksiä, jotka paljastaa sen, ettei täällä kirjoittelevilla ole mitään käsitystä Kärtsän tai Boitsun ikäisten maailmasta.Tää kertoo vain sun kypsymättömyydestä. ”Vanhanaikaisia sanoja”, niin, kenelle? Ei ne sille, joka käyttää niitä sanoja, ole vanhanaikaisia. Ellei toki vitsillä käytä tai jostain syystä ole hänen perhepiirissään ollut käytössä jokin vanhahtava sana jostain asiasta.
Vaan ne ovat ihan normaali-ikäistä puhekieltä sille, joka niitä käyttää. Ei se, että jonkun nuoren mielestä sna on vanha tee sanasta vanhaa. Sun ikäsi ei ole katsos suomen puheen mittatikku.
Mua naurattaa tämä sun loukkaantuminen kaikesta. Jos sulla olis sitä elämänkokemusta, niin jättäisit hänen kommenttinsa omaan arvoonsa, mutta kun et pysty etkä osaa.Mua naurattaa sun kaltaistesi vähäinen elämänkokemus ja missä kaikessa se koko ajan näkyy![]()
Mua ei teidän kiistat kiinnosta mutta onhan se Jakov karismaattisempi ja parempi ääninen kuin Bojan.Niin kun ei ole mitään asiaa, mistä mainita hänen päihittävän Bojanin![]()
Tämän kirjoittajan? Mistä tiedät että kuka täällä käyttää mitäkin sanoja.En ole koskaan nähnyt tän kirjoittajan käyttävän näitä?
Se Jakov on harvinaisen säteilevä ja osaava.Mua ei teidän kiistat kiinnosta mutta onhan se Jakov karismaattisempi ja parempi ääninen kuin Bojan.
TämäMua naurattaa tämä sun loukkaantuminen kaikesta. Jos sulla olis sitä elämänkokemusta, niin jättäisit hänen kommenttinsa omaan arvoonsa, mutta kun et pysty etkä osaa.
Voiko saada saman suomeksi?Niinpä ja siis vain vajakki sanoo esim. tuon Taunon, koska sen valintahan vain alleviivaa asiaa, miksi se sanotaan. Eli se haukuttu typerys on vanhanaikainen Tauno.
HähNiinpä ja siis vain vajakki sanoo esim. tuon Taunon, koska sen valintahan vain alleviivaa asiaa, miksi se sanotaan. Eli se haukuttu typerys on vanhanaikainen Tauno.
Etkö tajunnut, vain pöhelö sanoo pässille pölö, koska nuorekas nelikymppinen ei pidä pakotuksista.Voiko saada saman suomeksi?![]()