K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noni. Selvä, täti. Sarkasmina luetaan.
Menepä muuten joutessas lukemaan sarkasmin sanakirjamääritelmä. Sulla on ollu tapana tuota sarkasmikorttia innolla heilutella, mut on käyny selväksi, ettet ymmärrä sanan merkitystä.
Sun päähän kasvaa kohta musta sauhuava tatti tuota menoa, mut ehkä se tattikin vaihtaa vapaaehtoisesti päätä, koska ei se tuu kestämään sun tosikkomaisuutta. Tää sarkasmikortti olikin mulle uusi juttu. Missä säilytät sitä, sun ruskeissa mummoslogeissa vai.

Tuliskohan b kiertueelle käymään? Tuu mun luo pitäisi ensiesittää jossakin. Mikä keikka se todennäköisimmin olis?
Musta olisi win-win, jos kk kuvaisi, koska saisi aikaan vuosisadan bk-editin.

Noni. Selvä, täti. Sarkasmina luetaan.
Menepä muuten joutessas lukemaan sarkasmin sanakirjamääritelmä. Sulla on ollu tapana tuota sarkasmikorttia innolla heilutella, mut on käyny selväksi, ettet ymmärrä sanan merkitystä.
Tässä sulle sen määritelmä, kun et näytä tietävän sen tarkoitusta.

Sarkasmi tarkoittaa purevaa ivaa tai tilannetta, jossa sanotaan päinvastaista kuin tarkoitetaan. Se on tarkoituksellista ja terävää pilkkaa, joka kohdistuu usein suoraan toiseen ihmiseen tai tapahtumaan.

Tässä sulle sen määritelmä, kun et näytä tietävän sen tarkoitusta.

Sarkasmi tarkoittaa purevaa ivaa tai tilannetta, jossa sanotaan päinvastaista kuin tarkoitetaan. Se on tarkoituksellista ja terävää pilkkaa, joka kohdistuu usein suoraan toiseen ihmiseen tai tapahtumaan.
Ihan kuule tiedän ja tiesin sanan tarkoituksen, nöpö.
Kkk-kuumistelu palstalla = > sanotaan päinvastaista kuin tarkoitetaan.

Sun päähän kasvaa kohta musta sauhuava tatti tuota menoa, mut ehkä se tattikin vaihtaa vapaaehtoisesti päätä, koska ei se tuu kestämään sun tosikkomaisuutta. Tää sarkasmikortti olikin mulle uusi juttu. Missä säilytät sitä, sun ruskeissa mummoslogeissa vai.
Kyllä sun pitää oikeesti mennä sinne kansalaisopiston kirjoittajaryhmään palstalla kirpeilyn sijaan. Tässäkin taas "ajatus lentää" ja runosuoni pulppuaa. Tosikko-sanaa kyllä sen verran toistelet, että taitaa olla kovasti projisointia meneillään.

Yhteistyössä