Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei minuakaan oikeesti haittaa että joku käyttää viestejäni ja vastailee niihin kauniisti. Eilen sinun vastauksesi vaan oli erilaisia, kun mitä ne yleensä on, niin hetken mietin... :) Viestisi täällä muistutti ehkä vielä enemmän hänen tyyliä, mutta siellä oli yksi sana mikä "pelasti". ❤️ 🫐

Ei minuakaan oikeesti haittaa että joku käyttää viestejäni ja vastailee niihin kauniisti. Eilen sinun vastauksesi vaan oli erilaisia, kun mitä ne yleensä on, niin hetken mietin... :) Viestisi täällä muistutti ehkä vielä enemmän hänen tyyliä, mutta siellä oli yksi sana mikä "pelasti". ❤️ 🫐
Kirjoitit samaan aikaan 🙃 Miten sulla menee? Ajattelin tuota asiaa vähän aikaa sitten kun musta on tuntunut että sulle on tullut jotenkin toivoton pohjavire viesteihin. Ei oo sellainen vaan hassu ja söpö mitä oli. Mikä sana? Aika kauheeta, että haluat pelastua multa! 😄🥲

Mulla menee ihan hyvin, entä sinulla? Pohjavire voi johtuu siitä et lomat ja kesä on jääny taakse, tai sitten sekoitat minut johonkin toiseen. :) Tai voihan se olla myös sitä, että olen vihdoin myöntänyt itselle, että olen näillä palstoilla vain vältelläkseni...

Niin se sana oli "harrastin", tai se on oikeastaan sanan muoto.

Mulla menee ihan hyvin, entä sinulla? Pohjavire voi johtuu siitä et lomat ja kesä on jääny taakse, tai sitten sekoitat minut johonkin toiseen. :) Tai voihan se olla myös sitä, että olen vihdoin myöntänyt itselle, että olen näillä palstoilla vain vältelläkseni...

Niin se sana oli "harrastin", tai se on oikeastaan sanan muoto.
Täälläpä kaikki muutkin välttelijät ovat, niin ei mitenkään yllättävää se. En ole tosin vielä päässyt selvyyteen kuinka pahasti sellainen itse olen, kun täällä pyörin. Itseä on paljon vaikeampi ymmärtää kuin muita. En aina ymmärrä ja olen lopettanut kiipeämisen kun jos liikun puu aina halkeaa. Universumi ravistellut jo antautuneeksi asti tai jotain. Liikaa outoja sattumia. Pitää ryhdistäytyä nyt oikeiden asioiden pariin ja yrittää olla keräämättä mitään universumin kierrepalloja.

Yhteistyössä