V
vierailija
Vieras
Oliko ne siinä pääketjussa? Voisin käydä itseäni huvittamassaOli muuten parasta viihdettä.Viestit löytyy sieltä yhä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oliko ne siinä pääketjussa? Voisin käydä itseäni huvittamassaOli muuten parasta viihdettä.Viestit löytyy sieltä yhä.
En kestä, kuinka lapsen tasolla voit ollaHöpö höpö, ei sellaista ole. Kiusattiin tossareita sillä että väitettiin miesten pitävän enemmän Käärijästä kuin Bojanista.
Misti on tulivuori Etelä-Perussa.
Eikä ole, minusta tää on vielä sen yhen vanhemman tossarin kirjoituksia, mutta en toki voi olla varma.En kestä, kuinka lapsen tasolla voit olla![]()
No jep. Välillä mietin, että onko täällä ketään muuta kuin nämä jälkeenjääneet ja trollit.En kestä, kuinka lapsen tasolla voit olla![]()
Edustatko ensiksi mainittua ehkä.No jep. Välillä mietin, että onko täällä ketään muuta kuin nämä jälkeenjääneet ja trollit.
En usko, joskus harvoin on jotain järkevääkin. Muuten lähinnä tätä lapsen tasolla olevien jankkausta trollien kanssa.No jep. Välillä mietin, että onko täällä ketään muuta kuin nämä jälkeenjääneet ja trollit.
Lapsentasoisempia on teiän kuvaajapakotukset, Peter Pan miekka universimi, ööh.En usko, joskus harvoin on jotain järkevääkin. Muuten lähinnä tätä lapsen tasolla olevien jankkausta trollien kanssa.
Apua nyt repesinHöpö höpö, ei sellaista ole. Kiusattiin tossareita sillä että väitettiin miesten pitävän enemmän Käärijästä kuin Bojanista.
Sääntökeskustelulangasta löytyy.Oliko ne siinä pääketjussa? Voisin käydä itseäni huvittamassa![]()
Pööh.Lapsentasoisempia on teiän kuvaajapakotukset, Peter Pan miekka universimi, ööh.
Kunnei kerta ole minun tai nimimerkillisen.Eikä ole, minusta tää on vielä sen yhen vanhemman tossarin kirjoituksia, mutta en toki voi olla varma.
Mieti miten Peter Pan yrittää sohia mahtavaa Kapteeni Koukkua pikku tikarillaan. Koukku ei tästä hätkähdä vaan nappaa tikarin Peterin kädestä ja laittaa tämän köysiin. Sen jälkeen hän kantaa olallaan rimpuilevan ja sidotun Peterin hyttiinsä, ja heittää hänet vuoteeseen. Kohta Peter joutuu kohtaamaan koukun…Lapsentasoisempia on teiän kuvaajapakotukset, Peter Pan miekka universimi, ööh.
Mä vedän välillä mummotossarihahmoaKunnei kerta ole minun tai nimimerkillisen.
Höpön löpöä.Mä vedän välillä mummotossarihahmoaOon myös se kompostin ja K-discordiin soluttautunut.
Se oli kyllä minun kommentti. Olen miespuolinen tossari Littoisista.Mä vedän välillä mummotossarihahmoaOon myös se kompostin ja K-discordiin soluttautunut.
Mitäs kompostidiscordissa tapahtuu nykyään?Mä vedän välillä mummotossarihahmoaOon myös se kompostin ja K-discordiin soluttautunut.
Moi Pirjo.Mä vedän välillä mummotossarihahmoaOon myös se kompostin ja K-discordiin soluttautunut.
Samaa kuin aina.Mitäs kompostidiscordissa tapahtuu nykyään?
Haaveillaan Sadien ja Bojanin yhteenpaluustaMitäs kompostidiscordissa tapahtuu nykyään?
Joo ei toi ollut nyt mun, mutta aiemmin oon vanhempana rouvana tossaroinut täällä.Se oli kyllä minun kommentti. Olen miespuolinen tossari Littoisista.
Pitäiskö sun liittyä sinne jos noin paljon kiinnostaa.Eli mitä?
Kiinnostelee. Tämä soluttautuja kihisee innosta paljastella.Pitäiskö sun liittyä sinne jos noin paljon kiinnostaa.
Eikö nyt löydykään tarkempaa tietoaSamaa kuin aina.