K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niinpä. Kännes on niin kiltti kombo. Ei heru. Johannes on toki kaunis poika ja hyviä biisejä ja hyvä ääni. Mutta niiii nössssssö, eriparisuus K:n kanssa oikein huusi Vain Elämässä.
Sä katsot tätä selvästi sellaisen ihmisen silmin, joka on marinoinut itsensä p.saittien karvaisilla isomiehillä, jotka kaappaa metsäretkellä olevia twinkkejä teltasta ja raahaa heidät erämajalleen.

Kyllä noi muutama taitaa olla, mistäs senkään tiedät. Myös kun näki ton videopätkän, jossa näyttää et Johannas vaan meinaa purskastaa nauruun tosta K:n pelleshowsta niin entistä typerämmiltä jutuilta kuulostaa. Miks ylipäätään piti taas tunkea Kuumaan esitykseen, näyttää kuin joku setämies hyppisi siellä.
Joo ei sopinu ollenkaan tohon ei ottanu pätkääkään tosissaan. Pelleili

Kekä, useimmat täällä pitävät typerinä ja ketjuun kuulumattomina syömispäiväkirjoja. Mutta scrollaavat ohi, koska ymmärtävät, että joka ikinen asia tässä ketjussa ei ole juuri minä-minä-minua varten. Niinkun ei maailmassakaan.
Miksi et tee samoin? Pidätkö omaa mielipidettäsi tärkeämpänä kuin muiden? Ajatteletko, että kaikkien kuuluisi kirjoitella sinun toiveidesi mukaan?

Kyllä noi muutama taitaa olla, mistäs senkään tiedät. Myös kun näki ton videopätkän, jossa näyttää et Johannas vaan meinaa purskastaa nauruun tosta K:n pelleshowsta niin entistä typerämmiltä jutuilta kuulostaa. Miks ylipäätään piti taas tunkea Kuumaan esitykseen, näyttää kuin joku setämies hyppisi siellä.
Tunkee lavalle -mummo is back.
Joo, kävi varastamassa jostain ylimääräisen Kuumaa-haalarin ja änkesi lavalle kesken kaiken. On se epeli.🙄

Yhteistyössä