V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ryyppäskö sun äiree kun se venas sua vai muita mömmöjä veteli?
Kuulema mulla on Fas-tautti ja muutaman romosomi uupuu.
Ylimmäinen osui arvauksessaan oikeaan, sen myönnät.Ja yhden kerran haluan kuulla anteeksipyynnön kaikesta.
Juurikin niinYlimmäinen osui arvauksessaan oikeaan, sen myönnät.
Et kai tarkoita että sitä pitäisi pyytää anteeksi?
Jos jonkun niin äitisi on se ainoa henkilö jonka pitäisi pyytää sinulta anteeksi että mitä edesvastuutonta hän menikään tekemään sikiölle raskauden aikana.
Taidat olla ihan pihalla kirjoittajista!Ylimmäinen osui arvauksessaan oikeaan, sen myönnät.
Et kai tarkoita että sitä pitäisi pyytää anteeksi?
Jos jonkun niin äitisi on se ainoa henkilö jonka pitäisi pyytää sinulta anteeksi että mitä edesvastuutonta hän menikään tekemään sikiölle raskauden aikana.
Tämä olisi kyllä niin hyvä viesti vastaukseksi lähes jokaiseen alepan lähettämään viestiin!Taidat olla ihan pihalla kirjoittajista!
Ei kannata osallistua keskusteluihin, jos ei tiedä kenelle vastaa.
Ilmiannettu Kassupetrin asiaton viesti.Tämä olisi kyllä niin hyvä viesti vastaukseksi lähes jokaiseen alepan lähettämään viestiin!
Olin sanomassa samaa. Sekoilee jatkuvasti eri lähettäjien kesken, eikä hän valitettavasti ole ainoa siinä lajissaTämä olisi kyllä niin hyvä viesti vastaukseksi lähes jokaiseen alepan lähettämään viestiin!
Eikö se ollutkaan erään kauppaketjun yksittäinen myymälä tällä kertaa joka lähetti?Ilmiannettu Kassupetrin asiaton viesti.
Taidat olla ihan pihalla kirjoittajista!
Ei kannata osallistua keskusteluihin, jos ei tiedä kenelle vastaa.
Enemmistö tämän ketjun lukijoista tuntee myötähäpeää lukiessaan sinun viestejäsi.Vanhat ja pitkät ketjut rönsyilevät asiasta toiseen ja kolmanteenkin. Olen ketjun ap. ja usein häpeän lukiessani ketjun viestejä.