V
vierailija
Vieras
On olemassa vain yksi ”one and only The kameramies”.Ei siellä ollut pulaa kameramiehistä. Yksi oli tosi innoissaan K:n ja Johanneksen lavashowsta ja taltioi sen hienosti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On olemassa vain yksi ”one and only The kameramies”.Ei siellä ollut pulaa kameramiehistä. Yksi oli tosi innoissaan K:n ja Johanneksen lavashowsta ja taltioi sen hienosti.
On olemassa vain yksi ”one and only The kameramies”.
Jaahas, niin sitä ensin servataan jonkun toisen jutut ja sen jälkeen yritetään itse käynnistää uusi provosointi yritys.
Vai sellaiset analyysit saatiin komposti mummolta tällä kertaa.Anteeksi kun kysyn mutta mitä vikaa on setämiehissä? Maailma on pullollaan miehiä, jotka on setiä ja/tai setämiehen näköisiä. Tarkoitat varmaan, että vanhempi mies on jotenkin ällö eikä saisi keikkua lavalla keikuttamassa peppua. Puhdasta ikärasismia, jota täällä vijellään koko ajan. Anna setämiestenkin bilettää ja keikuttaa peppua. Oikeuksia setämiehille!!!
Ja mitä tulee K:n pepun keikuttamiseen, niin mieluummin sitä 24h/pvä kuin Johkun erittäin lässyttävää naamataulua. Kauniit ja kiltit pojat ovat vanhoina niitä ällöjä, jotka koskettelevat nuorempiaan olkapäille ja kuiskailevat korvaan, onko kaikki hyvin ja voinko jotenkin auttaa.
Ei ollut. Tulin tänne nyt vilkaisemaan onko ollut arvuuttelua siitä oliko Bojanin instassa autossa nukkuja hän itse vai Kris. Mutta asia selvisi jo Joksujen instan puolelta.Aito?
Ketä tällainen ees kiinnostaa.Ei ollut. Tulin tänne nyt vilkaisemaan onko ollut arvuuttelua siitä oliko Bojanin instassa autossa nukkuja hän itse vai Kris. Mutta asia selvisi jo Joksujen instan puolelta.
Mutta ainahan täällä olevat väittelyt, joka siitäkin olisi mahdollista saada aikaan, kiinnostavat.
No niin itsekin päättelin. Mutta vähän hämäsi kun se oli Bojanin instassa noin. En katsonut, (huomannut), että se oli jaettu Jokereiden tililtä.no selvästihän se oli Kris, vaikken ees Joksuja varsinaisesti seyraa
Allekirjoitan muuten täysin, mutta vähän tarkennusta. Koskettelevatko kauniit ja kiltit pojat vanhempina siis nuorempia naisia vai nuorempia poikia olkapäille? Sinänsä mielenkiintoinen pointti, joka kaipaisi jatkotutkimustaAnteeksi kun kysyn mutta mitä vikaa on setämiehissä? Maailma on pullollaan miehiä, jotka on setiä ja/tai setämiehen näköisiä. Tarkoitat varmaan, että vanhempi mies on jotenkin ällö eikä saisi keikkua lavalla keikuttamassa peppua. Puhdasta ikärasismia, jota täällä vijellään koko ajan. Anna setämiestenkin bilettää ja keikuttaa peppua. Oikeuksia setämiehille!!!
Ja mitä tulee K:n pepun keikuttamiseen, niin mieluummin sitä 24h/pvä kuin Johkun erittäin lässyttävää naamataulua. Kauniit ja kiltit pojat ovat vanhoina niitä ällöjä, jotka koskettelevat nuorempiaan olkapäille ja kuiskailevat korvaan, onko kaikki hyvin ja voinko jotenkin auttaa.
On olemassa vain yksi ”one and only The kameramies”.
Mä en oo löytäny tätä videota mistään. Kuvan löysin kv-discordista. Harmittaa kun näitä jenkkireissun k:n&crewn videoita ja paljon kuviaki on vaan kadonnu kuin maan nielemänä.![]()
Absolutely !
Mä en oo löytäny tätä videota mistään. Kuvan löysin kv-discordista. Harmittaa kun näitä jenkkireissun k:n&crewn videoita ja paljon kuviaki on vaan kadonnu kuin maan nielemänä.