V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuku hyvin sinäkin.Ihania unia r! On sua valtava ikävä. Toivottavasti sulla on ollut rentouttava viikonloppu ja olet saanut levättyä! Oot mulle hirmu rakas! Oltaispa yhdessä, pääsis vihdoin näyttämään nämä tunteet, jotka on ollut vuosia tukahdettuina.
Toivon, että saadaan vielä toisemme. Nuku hyvin!![]()
Et kehtais olla skoijaamatta vakavalla asialla. Alhaista.Nuku hyvin sinäkin.
Minun toiveena on nukahtaa ikuiseen uneen, siellä on kaikki hyvin eli täysin tämän elämän vastakohta.
Minulle tämä on vakava asia. Et ehkä ymmärrä sitä.Et kehtais olla skoijaamatta vakavalla asialla. Alhaista.
Ei se mitään. Sinulta ei taida olla mikään kenellekään.Nuo viestit toisessa ketjussa eivät ole multa vaikka olisivat osuvan näköisiä. e
'Ei se mitään. Sinulta ei taida olla mikään kenellekään.'
'Ee saa liikaa huomiota.haluun kans'
Kuulostaa lapsuuden kodiltaniMulle riittäis sellanen 30 neliöö hirsirakennus kodiksi, rakentaisin kyl uuden, sit laittaisin sen puolen metrin korkeuteen maasta niin ei tulis elukoita, sit siinä vois olla terassi ja vähän lisärakennuksia eri tarkoituksiin
Tänne on kertynyt yllättävän monta henkisesti pahasti tasapainotonta ihmistäEt kehtais olla skoijaamatta vakavalla asialla. Alhaista.
On jotkut yksittäiset olleet, mutta en kerro mitkä. Ne on myös naiselta naiselle eli jos olet mies, ohita vain.Ei se mitään. Sinulta ei taida olla mikään kenellekään.
Miksi sitten olet täällä? Anna meidän olla rauhassa. "Kaipauksen yöketju" ei voi olla kenellekään tavalliselle sellainen henkireikä, että erilaiset yksilöt eivät saisi täällä olla rauhassa. nn sivustaTänne on kertynyt yllättävän monta henkisesti pahasti tasapainotonta ihmistä![]()
Hyväsydämisenä yritän auttaa ja kehotan pahimpia tapauksia hakemaan apua kun itse eivät tajua elävänsä toisessa, eli epätodellisessa maailmassaMiksi sitten olet täällä? Anna meidän olla rauhassa. "Kaipauksen yöketju" ei voi olla kenellekään tavalliselle sellainen henkireikä, että erilaiset yksilöt eivät saisi täällä olla rauhassa. nn sivusta