V
vierailija
Vieras
Aha.Olen vain kateellinen, kun muilla on onnellinen parisuhde, eikä minulla ole mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aha.Olen vain kateellinen, kun muilla on onnellinen parisuhde, eikä minulla ole mitään.
Kaasupetrillä paloi käämit kun joku harmaa löi kylmän faktan ”tiskiin”.Typerä valehtelija taas puhuu totuttuun tapansa pelkkää PASKAA![]()
Typerä valehtelija taas puhuu totuttuun tapansa pelkkää PASKAA![]()
Punikkina sorrut pokkana aina törkeisiin valheisiin puolustaessas heilaavaa 88 aatetoveriasiKaasupetrillä paloi käämit kun joku harmaa löi kylmän faktan ”tiskiin”.
Kaasupetrillä paloi käämit kun joku harmaa löi kylmän faktan ”tiskiin”.
Kaasupetrin eritteet roiskuvat ja kaasu tupruaa korvista, sieraimista ja peräsuolesta.
Miksi palstan pervosedåt eivät ymmärrä tätä faktaa?Aivot ei ole edes kehittyneet vielä tuon ikäisellä.
Kumman?Aivot ei ole edes kehittyneet vielä tuon ikäisellä.
Sitä epäilet syyksi siihen että haksahti vanhaan akkaan?Aivot ei ole edes kehittyneet vielä tuon ikäisellä.
Kyllä miehet ymmärtää sen että Antilla pojanklopilla aivot oli vielä teinimoodissa mutta missä on aikuisen naisen vastuu vietellä (seksillä tietenkin). Noh, puumakin ajattelee vaan itseäänMiksi palstan pervosedåt eivät ymmärrä tätä faktaa?
Kysymys on miksi palstan pervosedät sinä mukaanluettuna eivät ymmärrä olla kajoamatta alle 25-vuotiaisiin tyttöihin? Pitääkö vielä taivuttaa ratakiskoa palstan eritetehtailijalle?Kyllä miehet ymmärtää sen että Antilla pojanklopilla aivot oli vielä teinimoodissa mutta missä on aikuisen naisen vastuu vietellä (seksillä tietenkin). Noh, puumakin ajattelee vaan itseään
Jos täysi-ikäinen nainen 18 v haluaa olla tekemisissä vanhempien miesten kanssa ”sillai” niin miksei hän saisi olla, ja miksei mies saisi ottaa tarjouksen vastaan ja nauttia täysinKysymys on miksi palstan pervosedät sinä mukaanluettuna eivät ymmärrä olla kajoamatta alle 25-vuotiaisiin tyttöihin? Pitääkö vielä taivuttaa ratakiskoa palstan eritetehtailijalle?
Tiede kertoo, että alle 25-vuotiaan aivot eivät ole tarpeeksi kehittyneet. Ongelma jatkuu hautaan asti, jos lähentelijänä on palstan pervosedät, jotka ennen vilauttelivat elimiään pusikoissa. Yksi heistä poikkeuksena vilautteli pk-seudun sähköjunassa.Jos täysi-ikäinen nainen 18 v haluaa olla tekemisissä vanhempien miesten kanssa ”sillai” niin miksei hän saisi olla, ja miksei mies saisi ottaa tarjouksen vastaan ja nauttia täysin:min yhdessäolosta?
Nyt liian tiukkaa mummohuivia vaan löysemmälle kiitos