V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä nyt et osaa ajatella muuta kuin omaa hyvääsi. Vain ja ainoastaan.Ei voi mitään. Elämme maailmassa, joka odottaa tiettyjä asioita.
Sori.Mitä ihmettä? Tulin tänne vasta äsken ja sanoin, että mulla on kiireitä.
Mikä pakkomielle sinulle on ilmoittaa että jonkun muun kirjoittama viesti ei ollut sinulta?Im-puheet ei täältä.
Olen monta kertaa
antanut
sähköpostiosoitteeni
sovintoneuvotteluja
silmällä pitäen.
Sinne tuli joitakin kivoja
terveisiä, kutsuja ja
jopa treffipyyntöjä
(etelä, länsi ja Pohjanmaa),
mutta ei yhtään
edes lyhyttä
myötätunnon sävyistä
pahoittelua, katuvaa
tunnustusta tai muuta
fiksua tunneälykästä
idän väeltä. Taitaa jäädä
ikuiseksi mysteeriksi
koronaevakkoon tulleen
ihmisen talovierailun
tapahtumavyyhti.
Maku ja luottamus
meni täysin. Se jäi käteen.
Myös tietty miesfobia.
Onneksi minulla on
yhä samat luottoystävät
vuosikymmenten takaa,
täällä en ystävyyksiä
solminut. Ylipäätään
tämän kokoluokan
pikkupaikan
juorumentaliteetti ja
tuntemattomista
naapureista
Vauvalle pilakirjoittelu
on minulle epämiellyttävä
ilmapiiri. Pidän ison
kaupungin ihmisvilinästä
ja siitä, ettei kukaan ole
massan keskellä liian
kiinnostava yksilö.
Sama juoruilu on ilmiö
kaikissa tämän kokoluokan
paikoissa, en väitä sitä
tapahtuvan vain idässä
tai juuri täällä.
x
Kyllä täytyy toivoa sellaiselle, joka ei välitä muiden sydämistä hiventäkään.Harvapa sydämen murjomisilta säästyy niin ei niitä tarvi erikseen toivoa ihmisille. Paitsi toki jos toivoo vahvistavia kokemuksia muille niin miksei. Kunnolla kun murtuu niin saavuttaa vielä parhaassa tapauksessa lopulta murtumattomuuden.
En minäkään ja kaikkeus on laittanut lisää kapuloita rattaisiini. Se näyttää hyvältä paperilta ja kuulosta hyvältä korviin, mutta intuitio sanoo jotain aivan muuta. Silti, hänen ja joidenkin vuoksi tätä on jatkettava.Haluan kuolla. En jaksa tätä painajaista enää.
Kenelle nämä vihaiset viestit ovat osoitettu? Jos ovat samalta. Laita jotain tunnistetta?Kun ei ole mitään annettavaa, älä otakaan. Ihmisellä on kaikkea, mutta sekään ei riitä. Piti viedä kalleimpani ja vielä pitäisi saada rikottua loputkin. Suuruuden hullujen maailmassa mikään ei ole koskematonta. Paitsi oma hyvä.
Selittelyn makua.Tuntematon, joka riehut täällä: ehkä sen takia ihmiset ilmoittavat mikä ei ole heiltä, että ihmiset eivät yhdistelisi päättömästi viestejä, kuten sinäkin teet.
Anna olla sitten. Intuitiota pitää kuunnella. SivustaEn minäkään ja kaikkeus on laittanut lisää kapuloita rattaisiini. Se näyttää hyvältä paperilta ja kuulosta hyvältä korviin, mutta intuitio sanoo jotain aivan muuta. Silti, hänen ja joidenkin vuoksi tätä on jatkettava.