Jatkan tätä yksinpuhelua ja tulin vaan kertomaan että hcg ei ole noussut. Eli ei vauvaa tästä kärsimyksestä palkaksi. Hajottaa isosti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon pahoillani sun huonosta kokemuksesta. Jokainen on toki erilainen niin en tiedä mitä sanoisin. Itselläni alkoi hoidot samalla tavoin kuin sulla ja seuraavilla kierroksilla ei sen paremmin menny. Lopulta saatiin yksi lapsi lahjasoluilla suht helposti ja nyt ollaan kohta kolme vuotta tehty seuraavaa todella huonolla menestyksellä. Ihan todella paljon jaksamista sinulle, älkää luopuko toivosta.Hei kaikille! Olen tänne kerran aiemminkin vierailijana kirjoittanut (kyselin kesällä pitkän ja lyhyen kaavan eroista, ja ihanasti sainkin vastauksia, kiitos vielä siitä) sekä seurannut teidän viestittelyitä aktiivisesti sivusta.
Nyt meilläkin on ensimmäinen IVF-kierros takana. Tulokset olivat melko mitäänsanomattomat, sillä vaste hoidolle oli paljon huonompi kuin odotimme, ja tuloksena oli yksi kypsä munasolu joka ei sitten kuitenkaan hedelmöittynyt. Vaikka tämä nyt oli ihan odotettavissa jo statistiikan perusteella, niin olihan pettymys silti aikamoinen.
Eniten nyt stressaa ja ahdistaa se, mitä seuraava kierros tuo tullessaan ja voiko tuo tulos tuosta enää kauheasti parantua. Varmasti lääkkeitä ja suunnitelmaa tullaan jonkin verran muuttamaan, mutta olemme julkisella hoidossa eli kierroksia ei ole tiedossa ”loputtomasti”.
Ehkä eniten olisin nyt kaivannut muiden kokemuksia vastaavista tilanteista, eli että ensimmäisellä kierroksella ei välttämättä olla saatu kovin hyviä tuloksia mutta sitten toisella tai kolmannella kierroksella olisikin jo onnistuttu paremmin? Olen näitä toki vähän koittanut itsekin googlailla, mutta siinä helposti tippuu kaninkoloon, mikä taas ei auta stressinhallintaa tai yritykseen elää päivä kerrallaan
Täytyisi vaan jotenkin taas löytää se oma oma toiveikkuus ja usko ihmeisiin ennen seuraavaa kierrosta![]()