Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten se näkyy konkreettisesti?
Kellosi hyppää eteenpäin seinällä, ranteessa, luurissa, tietsikassa?
Kuinka paljon, minuutteja/tunteja?
Mulla on hyvä intuitio ja "näen" yleensä kuvan tulevaisuudesta. Olen nähnyt paaaaljon asioita elämästäni vuosia ennen kun ne tapahtui, niin ei ole mitään huuhaata tämä. Huomaan sen ensimmäisenä siitä, että se vakaana ollut reitti katoaa. Sitten nykyhetkessäkin tapahtuu jotain joka todistaa sen. Ja kun tarkistan menneitä asioita nekin on muuttuneet. Aikajanojen välillä hyppiminen tekee olon ettei ole mitään mistä pitää kiinni. Suunta on täysin hukassa. Nyt ensimmäistä kertaa on vähän lohdullinen olo tämän suhteen, kun tajusin että muutkin voi olla hereillä näissä hypyissä eikä vaan reagoida siihen mitä kulloinkin on. Siis että ihmisten yhteys ja ykseys voisikin olla voimakkaampi kuin ns. todellisuus.

Relativismi loppuu tuodessaniu esiin käsityksen ihmisoikeuksien suhteellisuudesta.
Onneksi noin. Tosin, koska kaikenlaista moraalirelativismia syötetään lasten pää täyteen elämänkatsomuksen tunneilla, kun ei ole enää spirituaalista suojelua siinä, niin mistä sitä tietää mihin pisteeseen asti ihmiset voi sekottaa. Relativismihan johtaa satanismin maailmankäsitykseen, jossa ihmisoikeuksien tilalla on "tee mitä haluat" ja vahvimman oikeus. Niin kuin oltaisiin eläimiä.

⬛ Vappupilliemojin
tai analyysipärstän
sisältäviä on moni
luullut automaattisesti
minun viestikseni.
Vilkaisin juuri Vauvan,
näitä näkyi.

Ovat vain, jos
sisältävät nimeni.

CERN-repliikkejä
kirjoittavat saavat
takuulla