K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esim. jos jonkun ihmisen ilme on possunnäköinen ei tarkoita et joku ihminen ois possu esim. Tai et on kritisoitu jotain kasvotäytteiden ottoa ym.
Nonniin paraatiesimerkki. Eipä ihmetytä että et ymmärrä vaikka jotain naisvihaa rakenteellisella tasolla. Pääasia ettei kukaan sano esimerkiksi sinun bojkusta jotakin mistä tulee juuri sinulle vähän paha mieli. Sulle vois olla tarpeen ihan oma discord. Ikäraja muille keskustelijoille vois olla max 12.

Nonniin paraatiesimerkki. Eipä ihmetytä että et ymmärrä vaikka jotain naisvihaa rakenteellisella tasolla. Pääasia ettei kukaan sano esimerkiksi sinun bojkusta jotakin mistä tulee juuri sinulle vähän paha mieli. Sulle vois olla tarpeen ihan oma discord. Ikäraja muille keskustelijoille vois olla max 12.
Joo no ois kyl kiva et ois jokin sopiva joksudiscord, mistä nämä ficcikirjailijan vihaajatkin ja muut mustavalkotyypit puuttuis, mutta kunnei ole.

Jaa no se ja sama, minua ei ole häirinnyt viestien poistumiset kummassakaan paikassa, ja toikin kerrottu poistunut linkki löytyi lukittuna Hesarin sivuilta, jos sitä nyt sit joku kaipais. Ja kun syy siihen poistoon kerrottiin jo niin en ymmärrä ulinaa siitä. Sit ehkä kannattaa pysyä siellä discordeissa kellä asia näin on, ainahan kehutaan kuinka niitä on muka niin paljon. Ite taas en näe asiaa itseni tai muiden täällä kirjoittelevien kohdalla, että oltais jotenkin huonompia kuin muuallekaan kirjoittavat.
Kaikessa ei ole kyse sinusta ja sinusta ja sinusta.

Nyt otetaan joku joukkoponnistus ja perustetaan tolle yhdelle oma keskustelualusta jossa saa olla palstajohtaja. Säännöt on että
-kolme kertaa päivässä tulee virallinen tiedotus palstajohtajan syömisistä ja ulosteista
-Kn kehuminen on kielletty "korottamisena"
-Kn haukkumista ja naisten ulkonäön halventamista kutsutaan "normaaliksi kritiikiksi"
-Bsta saa kirjoittaa vain palstajohtajan tarkistamia viestejä. Hylätyt viestit nimetään "loukkaamiseksi"
-vihapuhe ok jos ei palstajohtajalle tule paha mieli
Mitäs vielä.
Sinne varmaan tulis aito ja se ukosta läheisriippuvainen k-vihaaja.

En ole oikeastaan sellaista tyyppiä joka ite perustaisi, tälläinen mukana roikkuja enemminkin, eikä oo edes mitään nimimerkkiä sinne. Hirveetä keksiä niitä. Ja sitä ei ole vastattu ku oon kysynyt onko joksuille olemassa joku kansainvälinen discord.

tuossa

En ole oikeastaan sellaista tyyppiä joka ite perustaisi, tälläinen mukana roikkuja enemminkin, eikä oo edes mitään nimimerkkiä sinne. Hirveetä keksiä niitä. Ja sitä ei ole vastattu ku oon kysynyt onko joksuille olemassa joku kansainvälinen discord.
Olen joskus kuukausia ehkä jopa vuosi sitten tuonutkin liittymislinkin tänne ja sinä ? kiittelit, mutta etpä saanut aikaiseksi liittyä sinne, siitäkin olet maininnut välillä. Vaivaako dementia vai rakoileeko kirjoittajarooli.

Olen joskus kuukausia ehkä jopa vuosi sitten tuonutkin liittymislinkin tänne ja sinä ? kiittelit, mutta etpä saanut aikaiseksi liittyä sinne, siitäkin olet maininnut välillä. Vaivaako dementia vai rakoileeko kirjoittajarooli.
Nyt ehti sitten joku muu tuomaan sen liitymislinkin uudelleen tänne. Nimimerkki voi olla ihan vaikka kekä tai aitotossari tai joksuttaja.

Minkä ihme liittymislinkin ja mihin paikkaan? Noihin Kb ja muihin sitä kautta perustettuihin tuskin otetaan uusia, eikä varsinkaan tossareita, vaikka sitä ei siellä millään tapaa toiskaan ilmi.

Yhteistyössä