V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin minäkin. Tein juuri itsestäni täyden idiootin olemalla yhteydessä ihmiseen, joka ei halua multa mitään.Oon nolo ja naurettava.
Näkisitpä mun keskustelun kun yritin arvailla.Niin minäkin. Tein juuri itsestäni täyden idiootin olemalla yhteydessä ihmiseen, joka ei halua multa mitään.![]()
Siellähän on vaan alaikäisiä likkoja.Jodelissa kannattaa valita kotipaikakseen Helsinki vaikka ei siellä asuisikaan. Ne Helsingin ryhmät ovat ainoat, joissa on keskustelua. Esimerkiksi pienempien paikkakuntien "jumalattaret" -ryhmissä ei ole mitään elämää.
En ole kaipaamasiHaluatko siis jäädä 'näkymättömäksi"? Sitä et kyllä irl ole, vaikka mulla ei silmiä selässä olekaan.
Ketä etsit?Taisin harhailla Jodelissa jonkun tuntemattoman kanssa yksityisviesteihin, joka ei ollut hän tai kukaan tietämäni. Sekoilin aika lailla.
Tulin heti mustikseksiTaisin harhailla Jodelissa jonkun tuntemattoman kanssa yksityisviesteihin, joka ei ollut hän tai kukaan tietämäni. Sekoilin aika lailla.
En oikein voi sanoa kun kuvio on vähän hankala. No ehkä voin sanoa, että nainen naista.Ketä etsit?
Jumalattarissa?Huomasin, että ne on ihan teinejä. Mutta siellä pääsee helposti yksityisviesteihin, jos kaipaamansa olisi siellä.
Mikä nolostuttaa? Ihmiset nolostelevat yleensä ihan turhaan. Itse en enää jaksa, kun kaikille sattuu sitä ja tätä. Huumori auttaa.Tai siis oon muutakin. Äsken tuli vaan sellanen olo, kun mietiskelin käsillä olevaa tilannetta.
Tuo tuli jälkeeni.Saisipa kaivatun sinne, niin pääsisi pois näistä ilmoitustauluista.