Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole 'humanoidi'
ja olen suhteessa
tavisihmiseen,
en humanoidiin.
Joku
kiusatröllää hupsuja..

Minun elämäni on
hyvin yksinkertaista,
haluan sen sellaisena
pitääkin.

He, jotka haluavat esitellä
ulkonäköään, asujaan,
matkojaan,
kotiaan ja kumppaneitaan,
ovat esillä somessa > kuvin.
He antavat haastatteluja,
he nauttivat huomiosta.

Me, jotka haluamme olla
yksityishenkilöitä -
emme ole showy-
mentaliteetin ihmistyypin
edustajia. Emme esittele
itseämme tai mahdollisia
tapailukumppaneitamme /
puolisoitamme medioissa.

E

Tämän kulman tuon:
Ei minulla ole vihàà
häntä,
kôprofiilia, vastaan
henk.koht. tasolla --
emmehän me tunne.
Olemme ventovieraita
toisillemme. Kuinka
voisin kasvotonta
nimetöntä vihàta?

Se vaan, että kaikki
kiinnostus sekä wc-
fantasiat ovat olleet
täysin yksisuuntaista
ihastustrafiikkia
> häneltä minulle.

Kun ja jos olen tämän
'erotusdiagnostiikan'
tehnyt netissä selväksi --
ei se suinkaan
ole vihàn tai
antipatian osoitus
häntä kohtaan.

Olen ajatellut lain
ja juridiikan kannalta
pitää totuuden
selkeänä näkösällä.
Emme ole IRL edes
puolituttavia
ulôstepoeetin kanssa.

En tiedä syytä hänen
E-fiksaatioonsa.
Miksi juuri minä?

Tottakai nämä jutut
ovat olleet tavattoman
epäkunnioittavia paitsi
minulle ja koko suvulleni,
myös miehelle, jonka
kanssa suhteilen.

E

Löytyyhän niitä googlettamalla, sekä kirjallisuutta on paljon. Esim. Nokkonen ja voikukka esim. Keitossa voi käyttää nokkosta (nokkos-keitto) tehtiin sitä joskus vapaina vähän "hippeinä" nuoruudessa. Kannattaa vaan katsoa paikat mistä niitä poimii, ei nyt ihan tien vierestä. Joillakin kukilla koristellaan ravintoloissa ruoat ja ne on syötäviä.
Juu, lapsena on tullut syötyä paljon ketunleipiä ja kaikenmoisia luonnonjuttuja. Tikun laittaminen muurahaispesään tuottaa kirpeän tikkarin jne 😁 eläimistä huomaa myös noita hyödyllisiä kasveja. Hepat rakastaa voikukkia ja lampaat järsii pajuja. Testailin itseeni lähinnä noita myrkylliseksi luokiteltuja jotka kuitenki kirjallisuuden mukaan on olleet tärkeitä rohtoja. Kielosta tuli pienenäkin annoksena näköhäiriöitä. Ja joku toinen kukka oli kanssa sen verran raju elimistölle, että pitää sekoittaa hunajaan, maitoon tms. Halusin vaan tietää mihin uskoisin ja mikä on totta niin kokeilin

Tottakai nämä jutut
ovat olleet tavattoman
epäkunnioittavia paitsi
minulle ja koko suvulleni,
myös miehelle, jonka
kanssa suhteilen.

E
Selitähän nyt tarkemmin että miten ihmeessä voisi olla sukuasikin koskevaa koska kukaan ei tiedä kuka olet?
Ei millään pahalla mutta tunnut jatkuvasti leijailevan sellaisissa sfääreissä jotka ovat meille muille (taviksille) vieraita. Onko kyseinen mies ehkäpä ns. normaalilla tavalla jalat maassa oleva? Vai niitä tähtihenkilöitä?

En tiedä. Minusta irl tutustuminen on myös todella vaikeaa ja monilla joihin tutustuu irl, on jo parisuhde. Se se vasta onkin inhottavaa.
Onhan se. Mä en koskaan oo kyennyt tutustumaan kehenkään kiinnostavaan noin vaan. Aina mennyt pidempi aika tunnustellessa jos irl tutustunut. Tinderissäkin suurimmalla osalla on jo suhde, useampiakin samaan aikaan. Mua inhottaa liian paljon mennä väliin edes niihin säätöihin joita huomaan olevan. Tulee paha mieli sen tuntemattoman puolesta jonka kuviot menisi vuokseni sotkuun.

Yhteistyössä