Entinen lähipiiriläinen näki Trumpin ilman meikkiä: "Näyttää säilykelihalta”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
– Yrität vakuutella itsellesi, että pidät tuotteesta. Mutta tuote käyttäytyy oudosti. Ja sitten se räjähtää kasvoillesi, Scaramucci selittää The Timesin haastattelussa.

Vaimo haki avioeroa​

Kun Scaramucci otti vastaan paikan Trumpin hallinnossa, hänen vaimonsa haki avioeroa. Pari sai kuitenkin korjattua välinsä ja pysyi naimisissa.

– Hänen mielestään olin menettänyt järkeni, eikä hän pitänyt siitä, millaiseksi olin muuttumassa. Vaimoni vihaa Trumpia melkein yhtä paljon kuin Melania, hän vitsailee viitaten Yhdysvaltain ensimmäiseen naiseen.

Scaramucci ehti lyhyen Valkoisen talon uransa aikana tutustua muun muassa Trumpin meikkirutiiniin. Scaramuccin mukaan presidentti levittää aamuisin kasvoilleen rusketusvoidetta.

– Joskus hän levittää sitä uudelleen illalla. Ilman meikkiä hän näyttää ihan avatulta tölkiltä Spam-säilykelihaa, hän irvailee The Timesin haastattelussa.

Trumpin ihonvärin outous sai vihdoin melko vedenpitävän selityksen. Jutusta tuli mieleen kausi, jolloin höyrähdin verkostomarkkinointiin ja ostin ketjun kautta itseruskettavaa värivoidetta. Muistaakseni samoihin aijkoihin pyöri tekkkarissa (silloin minulla oli vielä toimiva telkkari) Frendit, jossa on hauska suihkukohtaus, jossa mies oli ottamassa suihkussa kokovartalovärirusketuksen. Googletan mikä on näyttelijän ja roolihahmonsa nimi.

Trumpin ihonvärin outous sai vihdoin melko vedenpitävän selityksen. Jutusta tuli mieleen kausi, jolloin höyrähdin verkostomarkkinointiin ja ostin ketjun kautta itseruskettavaa värivoidetta. Muistaakseni samoihin aijkoihin pyöri tekkkarissa (silloin minulla oli vielä toimiva telkkari) Frendit, jossa on hauska suihkukohtaus, jossa mies oli ottamassa suihkussa kokovartalovärirusketuksen. Googletan mikä on näyttelijän ja roolihahmonsa nimi.

Miten sen kehorauhan kanssa oli?

Ai sinäkin 😁 Oltiin kyllä eri firmoissa mutta kyllä tuo aika hävettää pahasti näin jälkikäteen. Itse olin aivan 90-luvun lopulla, milloin sinä?

Nyt ainakin tiedän millaista uskoontulo on, sitä voi verrata hyvin siihen.

Kyseistä jolta kysyt taitaa myös hävettää ihan määrättömästi koska ei suostu vastaamaan asialliseen kysymykseen
Olen Häpeä-ketjun aloittaja. Häpeä on yksi tunne muiden joukossa. Olen usein muistellut netin palstoilla aikaa, jolloin olin löysästi mukana verkostomarkkinoinnissa. Kävin isoissa amerikkalaisvetoisissa koulutustilaisuuksissa. Samaan aikaan tein päivätyöni ohella iltaisin ja viikonloppuisin toista työtä. Joskus kaipaan aikoja kun olin jatkuvasti liikkeessä ja aktiivinen.
Tällä viikolla osuin sattumalta torilla tuoteesittelyyn. Tapaus herätti paljon muistoja. Luin mukaan ottamani tuote-esitteen huolella. Suomessa on hyvin pitkätluonnon terveystuotteiden perinteet. Ei kaikille terveystuotteille ja hoidoille voi naureskella. Kyllä ne ihan oikeasti lisäävät hyvinvointiä, mielenterveyttä ja työllistävät ihmisiä.

Olen Häpeä-ketjun aloittaja. Häpeä on yksi tunne muiden joukossa. Olen usein muistellut netin palstoilla aikaa, jolloin olin löysästi mukana verkostomarkkinoinnissa. Kävin isoissa amerikkalaisvetoisissa koulutustilaisuuksissa. Samaan aikaan tein päivätyöni ohella iltaisin ja viikonloppuisin toista työtä. Joskus kaipaan aikoja kun olin jatkuvasti liikkeessä ja aktiivinen.
Tällä viikolla osuin sattumalta torilla tuoteesittelyyn. Tapaus herätti paljon muistoja. Luin mukaan ottamani tuote-esitteen huolella. Suomessa on hyvin pitkätluonnon terveystuotteiden perinteet. Ei kaikille terveystuotteille ja hoidoille voi naureskella. Kyllä ne ihan oikeasti lisäävät hyvinvointiä, mielenterveyttä ja työllistävät ihmisiä.
Tienasitko mitään?

Yhteistyössä