V
vierailija
Vieras
Minä olen Poseidon, merten valtias ja aion ottaa Bojanin.Aivan, et oon 166 cm nainen. Oon sen tainnut pari kertaa mainita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen Poseidon, merten valtias ja aion ottaa Bojanin.Aivan, et oon 166 cm nainen. Oon sen tainnut pari kertaa mainita.
En ole, ja miks ees haluaisin olla. Vaikkakin helpompaa taitaa monessa suhteessa heillä olla.Sun hahmo voi olla mitä tahansa mutta sinä olet mies.
Kaikki tietävät sun hahmon ja että olet mies.En ole, ja miks ees haluaisin olla. Vaikkakin helpompaa taitaa monessa suhteessa heillä olla.
Se ettet ole perillä tämän fandomin asioista, ei ole syy käskeä muita hakeutumaan hoitoon. Kyllä se syyllinen löytyy sinusta itsestäsi.Hakeudu hoitoon.
Ei ole nähty "useammalla". Täysin varma näköhavainto on vain kahdesta keikasta.Sössönsöö, S on ollut useammalla Joksujen kiertueen keikalla. Hänet on nähnyt useampi ”tunnettu” fani. ST-näyttelijät saavat lentää halutessaan minne haluavat. Myös sarjan päähenkilö Millie Bobby Brown on ollut kuvausten aikana Sardiniassa lomalla, kuten muitakin sarjan näyttelijöitä.
Ihanaa ja kuumaa !!Minä olen Poseidon, merten valtias ja aion ottaa Bojanin.
Hehehee, kaikki mitä kirjoittelen on totta, mihkä siinä mitään hahmoja tarvisi, mutta paljon jätän myös kirjoittamatta, joten eipä noiden juttujen perusteella mitään kummoista saa tietää minun elämästä.166cm mies. Sun hahmo on nainen.
Ei, eihän täällä ole mitään näkyvää nimimerkkiä ees tai palluroita vilkkumassa ruudulla. Ja instanavilla suunnilleen näkee sit kaiken minkä haluaakin.Täällä palstallahan sä lähes jatkuvasti päivystät, eikö se sit haittaa![]()
Ei todellakaan ollut. Hänhän seikkaili kooman aikana mielimaailmassa. Hän ei ole ollut keväällä missään matkoilla, kun kuvauksilla oli kiire (ne oli siirtyneet edellisestä vuodesta). Vaikka kuinka haluatte hänet JO:n keikkabussiin, niin fakta vain nyt on, että se ei ole mahdollista. Hän oli "lomalla" kesäkuun lopussa, kun osallistui Chanelin muotinäytökseen Pariisissa ja pikavieraili Lontoossa tekemässä sopimusta teatteriproduktiosta. Ei ollut pidemmällä vapaalla mutta ehkä hänen kuvausviikkonsa oli täydempi, kun hän heräsi vihdoin koomasta. Hän on kertonut viettäneensä vapaapäiviään kämppiksensä kanssa Atlantassa.Siinä Varietyn haastattelussa johon viittaat Sadie sanoo että ST-kuvaukset ovat niin suuri produktio että näyttelijät saavat paljon vapaa-aikaa ja välillä taas on kiireisiä kuvausjaksoja. Hän sanoo että on ollut kuvauksissa koko edeltävän viikon ja oli unohtanut miten raskasta se on. Eli oli ollut pidemmällä vapaalla sitä ennen. Hänellä oli vain muutama kuvauspäivä keväällä jolloin kuvattiin sairaalakohtaukset.
Varma voi olla vain jos tarkat valokuvat asiasta löytyy.Ei ole nähty "useammalla". Täysin varma näköhavainto on vain kahdesta keikasta.
Ei riitä minkään fanin toteamus ig-livessä.Varma voi olla vain jos tarkat valokuvat asiasta löytyy.
Täytyy kohta laittaa vissiin viestiä henkilölle itelleen tollaisen sekoililijan viesteistä, koita rauhoittua.Se ettet ole perillä tämän fandomin asioista, ei ole syy käskeä muita hakeutumaan hoitoon. Kyllä se syyllinen löytyy sinusta itsestäsi.
Jollekin on tärkeää nyt kuvitella suhde.Mistä sä niiinku jankkaat yksiksesi? Että onko toinen sivupersoona nähny Sadien jollain keikalla vai eikö.
Ja MITÄ PYHÄN PILLUKARVAN MERKITYSTÄ SILLÄ ON?
Aika yksinkertaisen hahmon oletkin kehittänyt.Hehehee, kaikki mitä kirjoittelen on totta, mihkä siinä mitään hahmoja tarvisi, mutta paljon jätän myös kirjoittamatta, joten eipä noiden juttujen perusteella mitään kummoista saa tietää minun elämästä.
Kuvaukset ei silti toimi tuolla tavalla. Jotkut kohtaukset on saatettu purkittaa yhden päivän tai viikon aikana, jolloin työpäivien pituus on saattanut olla esim. 16 tuntia. Sen jälkeen voi olla viikko tai pari vapaata jollakin tietyllä näyttelijällä. Sadie ei kiinnosta mua pätkääkään, haluan vaan tarkentaa miten sarjan kuvaukset usein toimii.En keksi näitä juttuja päästä. Lisäksi viidennellä kaudella hän kuului edelleen pääkaartiin ja oli yksi parhaiten palkattuja näyttelijöitä. Vaikka hänen hahmonsa oli koomassa, hän seikkaili Vecnan mielen sisällä ja hän näkyi jokaikisessä jaksossa. Hän ei ole voinut olla poissa kuvauksista muutamaa päivää pidempään muuta kuin työkeikoilla, jotka on sovittava aina erikseen. Syksyllä 2024 näyttelijöillä oli vapaampaa, kun kuvaukset alkoivat olla loppusuoralla ja esim. Millie vietti hääjuhliaan Italiassa tuolloin ja Joseph Quinn kuvasi Fantastic four-elokuvaansa. Kuvaukset olivat silti koko ajan käynnissä.
En ole sellainen puhu vain itsestäsi, tuskin minä noita kaikkia vanhoja kirjoittamiani, kuten öljyjuttu ees muistaisin, jos ne jotain sepitteitä olisi tai vaikka asiat omasta lapsuudenperheestä.Aika yksinkertaisen hahmon oletkin kehittänyt.
Anna palaa, ei haittaa yhtään vaikka laitat. Ihmettelen vaan sun harhoja siitä, että saat yhdistettyä hänet ja itsesi kaikessa.Täytyy kohta laittaa vissiin viestiä henkilölle itelleen tollaisen sekoililijan viesteistä, koita rauhoittua.