V
vierailija
Vieras
Mut K:lla on hänen kanssaan useampi biisi tehtynä ja ovat usein pyytäneet toinen toisiaan vierailemaan keikoilla.Joostillakin on että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mut K:lla on hänen kanssaan useampi biisi tehtynä ja ovat usein pyytäneet toinen toisiaan vierailemaan keikoilla.Joostillakin on että.
Pitäiskö heidän keskittyä välillä siihen omaan musiikkiin kenties?Onhan se pitkin kesää putkahdellut Balkan-kavereidensa keikoille eri puolille aluetta. Kai se voisi Käärijän keikallakin putkahtaa. Ja ehkä joku muukin JO-tyyppi, bäkkärille, kute Jan edellisellä kiertueella.
Aika vähän.Keski-Euroopassa on kyllä edelleen myös niitä, jotka fanittavat molempia tai ainakin niitä yhdessä.
Heitäkin on aika vähän.Just näin, ja osa Joostin faneista ei pidä K:sta ollenkaan, häntä rajattu jopa kuvista ulos.
Pyytäneet, vai vain sattuneet olemaan samassa paikassa, ei Käärijä ainakaan siinä Kultsan Joostin keikalla missä ite oon ollut vieraillut.Mut K:lla on hänen kanssaan useampi biisi tehtynä ja ovat usein pyytäneet toinen toisiaan vierailemaan keikoilla.
Oliko se se suklaarasiatervehdys-kerta, kun K oli Islannissa?Pyytäneet, vai vain sattuneet olemaan samassa paikassa, ei Käärijä ainakaan siinä Kultsan Joostin keikalla missä ite oon ollut vieraillut.
Taisi olla Ruotsin keikalla, jossa K vihjaisi tästä biisistä vai missäköhän se mahtoi olla. Näin jonkun stoorin instassa.Veikkaan, että K:n seuraava collab-biisi tulee olemaan se Joostin kanssa tehty biisi, mistä hän on keikallaankin jo vihjaillut. Jos se on tulevalla albumilla mukana, niin ensiesitys voisi olla Tilburgin keikalla.
Koska Kärtsä taisi olla Islannissa tai jossain muualla silloin. Eikös siellä näytety K:n videoterveiset siellä. Sen jälkeen ovat olleet vaikka miten monesti yhdessä lavalla.Pyytäneet, vai vain sattuneet olemaan samassa paikassa, ei Käärijä ainakaan siinä Kultsan Joostin keikalla missä ite oon ollut vieraillut.
Miks tuliskaan, eikö K nyt sit pärjääkään ilman apujoukkoja.Muista kavereista en tiedä, mutta B ei varmasti tule paikalle, jos ei oo kyse TML ensiesityksestä. Se ei koskaan ennenkään vaivautunut, jos ei oo kyse työjutuista tai että se ei itse jollain tapaa hyödy siitä.
Ystävyydestä ja kiintymyksestä, lyhytelokuvassa ei nähdä homostelua, eikä seksikohtauksia.Hevosen kyyneleet
Poskiin jäätyneet
Hevosen kyyneleet
Näyttää hevosen tunteet
Ota mut ja kuka ties
Rakkaudesta saatan sulle hirnahtaa
Siis tule mukaan
Auta tämän hevosen kyyneleet kuivamaan
Taitaa olla videon perusteellaa jokin miesrakkauselokuva .
Kärtsä vieraili tänä kesänä Joostin Helsingin keikalla, vaikka itsellään oli samana iltana oma keikka Hyvinkäällä. Aika moni sitä harmitteli etukäteen, ettei Kärtsä todennäköisesti tule Joostin keikalle oman keikkansa takia ehtimään, mutta saivat tämän onnistumaan tiukasta aikataulusta huolimatta. Joostin aikaisemmalle Helsingin keikalle Kärtsä ei päässyt, koska oli silloin Islannissa.Pyytäneet, vai vain sattuneet olemaan samassa paikassa, ei Käärijä ainakaan siinä Kultsan Joostin keikalla missä ite oon ollut vieraillut.