K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan se pitkin kesää putkahdellut Balkan-kavereidensa keikoille eri puolille aluetta. Kai se voisi Käärijän keikallakin putkahtaa. Ja ehkä joku muukin JO-tyyppi, bäkkärille, kute Jan edellisellä kiertueella.
Niin, kun he jakavat jotain yhteistä musiikillisesti, taukki. Jokerit ja K eivät jaa.
Milloin nämä naurettavat kuvitelmat Bojanin osallistumisesta Jeren Euroopan-kiertueelle joko yleisössä tai saati sitten lavalla ( 😂 ) oikein loppuvat?

Kärtsä vieraili tänä kesänä Joostin Helsingin keikalla, vaikka itsellään oli samana iltana oma keikka Hyvinkäällä. Aika moni sitä harmitteli etukäteen, ettei Kärtsä todennäköisesti tule Joostin keikalle oman keikkansa takia ehtimään, mutta saivat tämän onnistumaan tiukasta aikataulusta huolimatta. Joostin aikaisemmalle Helsingin keikalle Kärtsä ei päässyt, koska oli silloin Islannissa.
Mutta kun Bojan suhteen alussa tuli Suomeen, kalenteriin raivattiin rutkasti tilaa ja kutsuttiin vanhemmille saunomaan ❤️

Elokuva kertoo Simo-nimisestä miehestä, joka ei halua viettää syntymäpäiväänsä yksin. Hän päätyy ottamaan vastaan ventovieraan miehen esittämän saunakutsun. Saunaseuraksi kutsuneen tuntemattoman miehen käsitys syntymäpäiväjuhlista ja hauskanpidosta osoittautuu kuitenkin hyvin omalaatuiseksi ja vinksahtaneeksi, mikä kääntää illan kulun yllättävään suuntaan.

Ainakin biisissä puhutaan rakkaudesta hirnahtamisesta! Ja vielä pyydetään "ota mut".

Mut okei, TÄSSÄ TAPAUKSESSA EI SISÄLLÄ MITÄÄN. Sovitaan niin
Homoko se siellä on taas kuvitellut mielessään, että sisältäisi?
”…Ja Helenit ja Nelliet muodon vuoksi vain vähän kiinnostaa, Bill Deckerin kanssa on paljon hauskempaa!” Tässäkin siis homojen mielissä homostellaan. Näinkö?

Oon ihmetellyt mitä minun hiuksille on yhtäkkiä tapahtunut, hirveä päänahan kutina ja myös rasvoittuvat paljon, et muka pitäis joka päivä pestä. Mutta varmaan on sit vääränlainen shampoo (noi pari Lumenen ei ainakaan sovi) mutta nyt ei ole auttanut ees toi Saaren Taika hiuksia uudistava shampoo (ei sulfaatteja) Hilsettä vaikutti olevan (mitään elikoita en löytänyt)

Oon ihmetellyt mitä minun hiuksille on yhtäkkiä tapahtunut, hirveä päänahan kutina ja myös rasvoittuvat paljon, et muka pitäis joka päivä pestä. Mutta varmaan on sit vääränlainen shampoo (noi pari Lumenen ei ainakaan sovi) mutta nyt ei ole auttanut ees toi Saaren Taika hiuksia uudistava shampoo (ei sulfaatteja) Hilsettä vaikutti olevan (mitään elikoita en löytänyt)
Edelleen, suosittelen kokeilemaan Biorion shampoota, nyt ainakin tapauksessasi. Mulla on ollu kanssa tollasta samaa herkistymistä. Saaren taiat on aika ylihintaisia ja turhia shampoita, läpi käyty

Yhteistyössä